Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz dunnovf #130692 üzenetére

    Tévedsz, itt egy hetek óta jelentkező bugról van szó. 4-5 nap után megszűnik egyes rögzített műsorok visszajátszhatósága, mégpedig oly módon, hogy a VTV boxon a felvett műsor indexképe alatt egyszerűen eltűnik az a gomb, amivel a lejátszást el lehet indítani. Többször volt már erről itt szó, és Vodafone-os fb-csoportban is többen jelezték. Én magam be is jelentettem (és tudtommal más is), tudnak róla, elvileg dolgoznak rajta.
    Mert nincs olyan, hogy valamit rögzítek, és utána csak 5 napig tudom lejátszani. Ha valamit lehet rögzíteni, annak a Vodafone szerint 90 napig megnézhetőnek kell lennie. A másik lehetőség, hogy egyáltalán nem lehet egy tartalmat rögzíteni. Köztes opció nincs.

    Mutatom is, hogy értsd:
    Ahogy látod, ez az epizód aug. 21-én, tehát múlt hét hétfőn lett rögzítve, és kb. múlt péntekig-szombatig meg is lehetett nézni – aztán ilyen lett:

    Ez meg itt az e hét hétfőn rögzített epizód, amit most még le lehet játszani, de jó eséllyel még ma vagy holnap ennél is el fog tűnni a „Felvétel lejátszása” gomb.

    Ez így nem normális, ez egy hiba, és más csatornákról rögzített műsoroknál is ez történik – igaz, nem biztos, hogy minden csatorna minden rögzíthető műsoránál (mert ugye ki tudná ezt végigpróbálni). Így viszont legalább nehezebb megtalálni, hogy mi okozza. De nem valószínű, hogy mondjuk a fenti példánál konkrétan a Duna TV egyszer csak kitalálta volna, hogy mostantól csak 4-5 napig nézhető meg egy Duna TV-ről rögzített műsor, hiszen még a visszanézővel is egy teljes hétig visszanézhetők ezek, és ismétlem, hivatalosan 90 napig lehet visszanézni a rögzített műsorokat a VTV rendszerben. Nem történt arról tájékoztatás, hogy egyes csatornák és/vagy műsorok esetében ettől eltérhetnek az adott csatorna korlátozásai vagy bármi más miatt.
    Ha ez nem egy hiba lenne, akkor az ügyintézők sem vennék fel róla a hibajegyet, márpedig felvették.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

  • cocka

    veterán

    válasz dunnovf #130692 üzenetére

    Attól is függ, hogy core, hálózat vagy f21, optika.

    Még nem mertem kipróbálni optikán. Mert a múltkor már mobilnetnél is cirkuszolt az "azonosítással", pedig akkor ugyanott neteztem, ahol a vezetékes hálózat is van, csak éppen azzal az apró különbséggel, hogy geolocation meghatározók szerint átdobott Budapestre. (kb. 200 km)
    Írja nekem, hogy Szia! úgy, hogy amúgy ezt a legelső bekapcsoláskor a konfigoláskor szokta írni. :D De az a folyamat is bebugzott egyből, mert ott megfagyott az egész hóbelevanc és csak egy áramtalanítás oldotta meg.

    A felvételek pedig teljesen csatornán múlnak, tehát az nem vf oldali hiba, hanem a vtv-be belefrissítik az adott sorozat/műsor bármihez a jelecskét a csati úgy dönt, h na ez ma 2től nem felvehető/visszajátszható

    De ez az alap hárítószöveg, amin már túl vagyunk. Egyértelműen a szolgáltató szervere a hibás. Ráadásul ez NEM LEHET netes probléma, mivel azt nem a netem stabilitása és sebessége dönti el, hogy a VTV box felületén tartósan eltűnik-e egy MÁR FELVETT epizód mellől a "Felvétel lejátszása" gomb vagy sem.

    Visszamenőleg is letilt tartalmakat!

    Hülyeség. Amit egyszer már felvettél azt 90 napig meg kéne őriznie. Mondanom sem kell, még tán 14 nap se telt el. Ominózus műsor epizódja a 8. napon már nem érhető el.
    Arra meg már végképp nincs magyarázat, hogy ha egy műsor egyes epizódjait fel is vette, a visszanézővel is visszanézhetők, akkor bizonyos epizódoknál hogyan tűnhet el mégis a lejátszás gomb VAGY ami mostanában lenni szokott: megvan ugyan a lejátszás gomb, de mikor rányomsz akkor ahelyett hogy 2 másodpercen belül indulna, várat vagy 5 mpet, majd egy pillanatra bevillan egy felirat miszerint: Tartalomkorlátozás miatt nem tudjuk lejátszani ezt a műsort. Kérjük, próbáld újra később! majd rögvest ezután fekete kép és úgy marad, amíg ki nem lépsz vagy TALÁN egy idő után magától is visszalépne a menübe.

    Ezért tényleg nem a vf a ludas.

    Márpedig a hiba jellegéből adódóan nem én vagyok a ludas! Megy ez a prekoncepció, hogy csakis user error lehet. Miért is?!

    A szerzői jogi passzusokkal sem magyarázható ez. Ha valamire vagy a felvételt vagy visszajátszást nem szeretnék lehetővé tenni szerzői jogi okok miatt, akkor azoknál a műsoroknál 3 eset lehetséges:

    1. Nem veheted fel, de visszanézheted a visszanézőből.
    2. Felveheted, de nem nézheted meg visszanézőből.
    3. Nem veheted fel és nem nézheted vissza visszanézőből sem.

    Olyan nincs, hogy a műsorgyártó engedélyt ad a felvételre is meg a visszanézésre is pl. egy évadra, de az évadon belül egy-egy epizódot nem nézhetsz vissza, mert... miért is? (miközben a többit meg igen) Értelmetlen. Plusz ha többször is ismételgetik az évadot és korábban nem volt ezzel probléma, akkor most miért van?

Új hozzászólás Aktív témák