Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz cof #92421 üzenetére

    Az alján ez a model szám van.
    Model No.: UBEE EVW3226
    Állítólag ez már nem elég az 500-as internethez, azért lesz lecserélve.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok! Segítsetek nekem.
    Tegnap, két hét várakozás után kint volt a Voda, lecserélte a modemet a legújabbra, és lecserélte a Horizon médiaboxot is. Ez utóbbi egy felvevős (külső HDD-vel rendelkező) box volt. Több gondom is van vele azonnal. Felvenni nem mindent lehet, az előzővel bármelyik csatornáról felvehettem. Asszony néz olyanokat, amiket felvenne este, de ezzel nem lehet mert a felhőben tárol és nem mindegyik előtt van ott az 'R' betű. Másik gondom ezzel a felvételes lehetőséggel, hogy ha nézek egy műsort és mondjuk már csak fél óra van vissza filmből, elindítom a felvételt de visszanézéskor az egészet az elejéről indítja, nem csak azt veszi fel amikortól elindítottam a felvételt. Nagyon úgy néz ki, hogy ma vissza is viszem leadom és kérek egy Horizont újra.
    Harmadik: Mediacard is lett kérve a másik TV-hez. Régebben volt benne egy akkor még UPC-s kártya, aztán az le lett adva és oda is egy (nem felvevős) Horizon box lett kérve második eszköznek. Most ebben a TV-ben a voda által hozott kártya nem működik.
    Bocsi a sok kérdésért.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz levimaster1 #94164 üzenetére

    Modem csere, nálam is ez volt.
    De elég balfék szerelő jött, valami külsős maszekoknak adta ki a voda, közel egy órát tökölt-telefonált- fejet vakart mire jó lett.
    Ráadásul nem fogadja el a régi jelszavamat au upc mail-es fiók. :O

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz anglergab #94168 üzenetére

    Oké megértettem a felhős felvétel lényegét.
    Kérdés: -Törölni is tudom az adott felvételt, ha már megnéztem?
    Ezzel az új, vodás médiabox-al csak az a bajom, hogy csak arról a csatornáról enged felvételt, amelyiknél ott a műsorújságban az R betű. Van olyan ami előtt nincs R betű, arról nem is enged felvenni. (asszony néz ilyeneket...)
    A kártya az rendben lenne, modulban van benne, bontatlan dobozban hozta a szerelő, pontosan bele is illik/bele kattan a TV-nél a kártyafoglalatba de semmi. Nem ismeri fel a CI+ kártyát, forduljon a szolgáltatójához. Viszem is vissza.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Urak lenne még egy kérésem, segíteni.
    UPC mail-lel kapcsolatos. xxx.xxx.upcmail.hu van megadva a Thundrbird levelezőmben. Eddig nem volt gond, de a modem csere után Thunderbird megnyitásakor ablak feldobódik, Hibaüzenettel: pop3.upcmail.hu jelszó küldése sikertelen.
    Voda műszaki segítséget felhívtam telefonon, adtak egy új jelszót, 8 karakter, betűk/számok, ezzel most jó de meg kell változtatnom, új jelszót kell adnom, azt mondták, mert 3 napig érvényes csak amit Ők adtak.
    Kicsit offos amit most kérdezek, de hol tudok jelszót változtatni, hogy a Thunderbird-el be tudjak lépni az upc.mailbe?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz gduck #94175 üzenetére

    Szia!

    A Smart kártya felismerése sikertelen, kérem helyezze be újra. Ez van a TV képernyőjén a feldobott ablakban.
    A kártya így volt benne a modulban. Kivettem a kép kedvéért:[kép]
    Próbáltam már azt is, hogy fordítva tettem bele a modulba a kártyát, hátha tényleg rosszul volt benne, de a helyzet változatlan.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz cof #94183 üzenetére

    Gondoltam hogy ott kell, de ha igen akkor nem tudom hogyan vagy én vagyok a béna. A MyUPC-be belépéshez a jelszóm 9 karakteres egyébként, azt használom is sokszor, de amit a Vodás hölgy adott az csak 8 karakteres és azt szeretném megváltoztatni, azzal lépek be pop3.upc levelezőbe. A MyUPC és a levelezőm pop3.upc jelszava nem azonos!

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz cof #94187 üzenetére

    Erre gondoltál? [kép]--[kép]
    Mert ez a MyVodafone ahol például a számláimat nézem meg vagy ügyintézem.
    Én a pop3.upcmail.hu-ra történő belépéshez való jelszót szeretném megváltoztatni, mert a Vodás ügyfélszolgálatos csak ideigleneset adott, az meg nem ez.
    Viszont azt már nem mondta, hogy hogyan tudom megváltoztatni a levelező kiszolgáló jelszavamat. Én meg elfelejtettem megkérdezni.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz imref #94189 üzenetére

    Köszi. :R :R :R
    Megnézem, de most éppen itt vannak unokák... :)
    #94190 CoF
    Semmi gond, :R én voltam szerintem a nem teljesen egyértelmű.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Viszont megoldódott a MediaCard kártya gondom, bár nem volt egy egyszerű "megszülni"
    Emberke, aki a Vodától jött (maszek autó és valami alvállalkozó embere) a Kártyát fordítva tette bele a modulba. Első hiba. Aztán valamit nem regisztráltatott be a szolgáltatónál (hatszor telefonált, de a kérdéseit hallgatva ... hát nem igazán éreztem hozzáértőnek...)
    Na mindegy is. Felhívtam a voda ügyfélszolgálatot, technikai tanácsadás menü....
    Kedves női hang, kérte a Smart kártya számát, adatlapomon látta, hogy azt van kiadva, beaktiválva meg nem volt vagy valami hasonlót mondott. Szerelő elfelejtette amikor itt volt nálunk...? :(( Mindegy is. Görcsölhettem volna holnapig akkor sem lett volna így eredmény. Végig futtattuk az automatikus hangolás keresést, kártya nem volt a TV-ben! Addig nem szabad beletenni! (szerelő meg a Tv-be betett kártyával csinálta ezt végig.)
    Automatikus hangolás végén MediaCard be a TV-be, semmi. Rákérdezett a hölgy, hogy milyen helyzetben van a modulban a kártya? Melyik oldala merre van a modulban? Persze hogy fordítva volt benne, én láttam amikor a szerelő ezt beletette, mondtam is a hölgynek, gondoltam Ő a szakember, Ő tudja és én is így próbálgattam.
    Na de lényeg, hogy végre okés minden. Egy bajom van már csak, hogy teljesen más sorrendben listázta ki a csatornákat a MediaCard mint amit én már addig megszoktam.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz imref #94189 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm... :R :R :R :K :K
    Sikerült a jelszó módosítás.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Nem kevesek egy kicsit ezek az értékek egy Vodafone Home 500 csomaghoz képest? [kép]
    Az előző (tegnap még) 150-es internetnél is magasabb érték volt a Letöltési érték nálam. Általában 95-100 körüli.
    Most ez az alig több mint 60 ez meg mi akar lenni :(( ...?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Megkérdezem, hogy akinél már a Vodafone égisze alatt történt akár modem csere, vagy bármi, ami miatt kijöttek a szerelők a lakásra, válaszoljon nekem ha nem nagy gond.
    Azért kérdezem, mert mint lévén huszon éven át UPC-s ügyfél, ha kijöttek a szerelők hozzánk, akkor mindig az UPC-s logó ott volt a vagy a dzsekin vagy a pólón, de ott volt, tudtad kik Ők. Kitűző is a nyakukban lógott.
    Most a napokban immár Vodafone jött egy szerelő, (alvállalkozónak adják ki az ilyen piti melót, aki meg felfogad valami hozzáértőt...)egy elég viseltes rövidnadrágban és pólóban. Ha az utcán találkoztam volna a sráccal, lehet, hogy pár lépést teszek távolabbra,hogy jobban kikerüljem. Na de ne ítéljek a külső alapján, nem szép dolog. Közel háromnegyed órát tökölt a modemcserével, a médiabox cserével és a mediabox beüzemelésével. Közben hat alkalommal telefonált technikai segítségért, elsőre egy majd újabb négy újraindítást kért ....stb. Nem igazán tudta elmondani az új vodás mediabox kezelését, mivel az előző Horizon menüje teljesen más volt. A távirányítóhoz tartozó használati útasítást elfelejtett kihozni....stb.Ezek mellett a MédiaCard kártya nem működött de erről már fentebb írtam). A MédiaCard-ra azt mondta, hogy majd idővel beáll a rendszer. Hozzáteszem, hogy ha én nem erőltetem utána a voda technikai ügyfélszolgálatánál, ahol segítettek és utána jó lett a MediaCard, akkor a mai napig várhattam volna rá, 'hogy majd idővel beáll a rendszer'..Nem is úgy csinálta végig a lépéseket, ahogy nekem a technikai szolgálat a telefonban segített!
    Valamit nem regisztrált be a szerelő ( hatszor telefonált!) és ezért nem is látta a szolgáltató rendszere---valami ilyesmit mondott a technikai segítségnél az ügyfélszolgálat és eléggé mérges is lett, hogy így dolgozott a hozzám kiküldött szerelőjük.
    Nos ennyi előzetes után kérdezem, most már másnál ilyen balfék szerelők dolgoznak a régi UPC-ek helyett? Vajon a régi begyakorlott szerelőik azok hova lettek?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Volt UPC Tv most már Vodafone. Kérnék egy gyors nyugtató helpet, mert szétvet az ideg hamarosan.
    Kettő TV-nk van, a fő TV az a Vodafone boxot használja nyár közepe óta, viszanézős ...stb. A másik szobában lévő Tv az még a régi UPC-s Horizon (nem visszanézős) boxot használja. Ezzel van gondom. Ma este felé, kábé egy órával ezelőtt a TV-n megjelenik egy üzenet, fekete háttérrel, hogy SMARTKÁRTYA HIBA/KORLÁTOZÁS. Csak az a bökkenő, hogy nem Smartkártyával használom!!! Belépni nem tudok a távirányítóval a Horizon Menübe sem, mert akkor is ezt kapom a képernyőre. Csak néhány analóg adást lehet nézni. Mi lehet ez? Ügyfélszolgálat Technikai segítsége végigmérte a végpontig, nincs hiba, és azt mondták, hogy kicsit gyengébb a jel mint kellene, de más hibát nem látnak.
    Az lehet, hogy meghalt a Horizon box? És az okozza ezt?
    Számlák fizetve mindig, időben csoportos megbízással.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #100863 üzenetére

    Még annyit, hogy próbáltam többször azt, hogy kihúzom a Horizon box táp dugóját, várok 1-2 percet majd visszadugom, Indul a bootolás, szépen le is fut mindig, de a vége az Smartkártya hiba!

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz boneyard #100864 üzenetére

    Mármint minek az elejét nyitom le? A Horizon boxon nem látok ilyet.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz boneyard #100864 üzenetére

    Megoldódott. Nagyon szépen köszönöm. :R :R
    Nem is tudtam, hogy van ilyen kártya benne... :N
    Kicsit el oxidálódott volna az érintkező felülete?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    MiZo1990 és boneyard
    Köszönöm a segítséget. :R :R
    Még egy kérdésem lenne. A MediaCard adapterébe a kártya behelyezése hogyan helyes? [kép1]---[kép2] Azért kérdezem, mert kértem és kaptam egyet a Vodafone-tól, egy piros dobozban adták oda a helyi irodában, de abban a kártya az nem volt benne az adapterben. A hozzá kapott leírásban csak annyi van, hogy Helyezze a Mediacardot a televízió Common Interface foglalatába.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz kabelmania27 #100878 üzenetére

    Köszönöm. :R

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Előre is bocs az offért és hogy a saját egyéni problémám, ....de.
    Én az UPC hűséges ügyfeleként az UPC megalakulása óta (1998. július 1. óta), előtte meg sok éven át az UPC előd Kábelkom ügyfele voltam. Nem is emlékszem arra az elmúlt évekből, hogy valamikor is akadozott volna (UPC alatt) az internet vagy telefon vagy Tv vagy mind három együtt. Nagyon stabilan ment ere felé minden. Főleg ez ok miatt maradtam mindig UPC-s. Amióta a Voda átvette sajnos ez egyre rosszabb lett. Az elmúlt két hétben naponta többször random elmegy az internet percekre, félórákra ...A mai nap az nagyon betett, mert egy nagyon fontos és napokon át tartó előkészítést követőn egy több lépcsős banki tranzakciót ügyeztem volna (interneten) és közben elment a net. Délután 13 óra 05 perckor ment el a net és csak nem régen előbb jött vissza, 16 óra után pár perccel. Ügyfélszolgálat "nagyon kedvesen" csak annyit mondott, hogy központi a hiba a körzetben és dolgoznak rajta és megértésemet kérik. Na de ez az állapot már két hete tart!-mondtam én erre, de megint csak az előző rövid választ kaptam. :((
    Most nem tudom, hogy hogyan áll a dolog a bankommal, mert holnap tudok már csak időpontot kérni ez ügyben, de már előre nagyon félek attól, hogy valami gond lesz majd.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Nekünk itthon Vodafon TV médiabox van. Hát nem az igazi. És akkor még finoman is fogalmaztam. Ez a felhőbe vesz fel előre beállított felvenni kívánt műsort? És a visszanéző is a felhőből jön?
    Szerintetek mi van akkor, amikor a műsorvisszanézőt szeretnénk használni, és kiírja 'Szolgáltatás nem elérhető' szöveget a TV képernyőre.
    Ez mostanában kezd egyre sűrűbben jelentkezni. Egy ideig csak 1-2 hetente egyszer jött elő, most már ott tartunk, hogy szinte 2 naponta!
    Vodafone Ügyfélszolgálatot piszok nehezen lehet elérni, rájuk meg ... de inkább semmit nem mondok ....
    Amikor felhívtam Őket ez ügyben, akár mikor, most már meguntam és hagyom a francba, azt a választ kapom mindig, hogy semmi hiba nincs náluk, a végpontig jó a rendszer.
    A legjobb ilyen médiabox az nekünk az volt, amikor még volt benne merevlemez amire felvette a műsort (200 óra). Felvétel közben egy bármelyik másik csatornát is tudtunk nézni.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Pár napja ide beírtam, hogy valamiért az utóbbi közel 2 hétben akadozik vagy nem működik, inkább nem működik, a voda visszanézős/felvevős funkciója. Kiegészíteném pár mondattal.
    Miután felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták, hogy ...legyek türelemmel, tudnak a hibáról, központi szerver hiba és a kollégák már dolgoznak rajta.... Érdekes módon, a telefon hívásom/reklamálásom után 10-15 perccel megjavult ez a hiba.
    Másnap reggelig! Másnap megint előjött.
    1-2 nap múlva amikor újra rájuk telefonáltam, megint a szokásos, előbbi válasz, majd negyed óra múlva újra helyreállt a visszanézés/felvételi lehetőség.
    Másnap reggelig!
    Ezt néhány naponta elismételtem az ügyfélszolgálattal, éppen tegnap délután volt utoljára. Megint jó lett utána, majd ma reggel már újra nem lehet semmit visszanézni. Még azt sem, amit felvettem tegnap.
    Nagyon érdekes, hogy ha betelefonálok, akkor utána hirtelen mindig jó lesz aznap estig, és ezt most már szerintem nem lehet véletlenre fogni, mert többször ismétlődött.
    Nagyon remek, mert fizetem a drága szolgáltatást(is) és helyette semmi.
    Így akár válthatnék Digire 6000 Ft/hó vagy 5000 Ft/hó a Flipp. Egyiknél sincs visszanézhető lehetőség, de már mindkettő kiépített optikai kábelezéssel van nálunk az épületben, egészen a lakás ajtóig.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz MiZo1990 #102962 üzenetére

    Köszönöm. :R
    Nem lettem nyugodtabb ettől, de mindegy is. :(
    Átmentem közben a szomszéd lépcsőházban lakó Flipp területi képviselőhöz kicsit tájékozódni.
    Nála egy AMIKO set top box van, ez jó/kompatibilis a Telekomhoz, a Digihez vagy akár a mindig TV-hez is. Van egy több tuneres 'combo' tuner benne (ez nem tudom mi), a lényeg, hogy akár ha akarom, két külön csatornán egy időben futó műsort is felvehetek, a box rögzíti nem felhőben van, és 250 óra anyagot lehet rögzíteni, közben kapcsolgathatok is a nézett műsorok között bárhova, nem zavar be. Na ez pont nekem való lenne.
    Gondolkodom nagyon a dolgon. :K

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziaztok!

    Tudnátok egy gyors helpet adni?
    Amiért a segítséget kérem, az a következő. UPC Connect Box-om van, ilyen
    Tavaly ősz elején kaptuk, de még a WiFi része eddig nem volt használva. Most próbáltuk volna, de a telefon azt írja ki, hogy 'Nincs a tartományban'
    Számítógépen (laptop) Start > Gépház > Hálózat és internet > Wi-Fi >. majd az Elérhető hálózatok megjelenítése, de itt sem látja a számítógép. Lát egy rakás másik wifi elérhetőséget, de az enyémet azt nem.
    WiFi be van kapcsolva a Gépházban.
    Mit tudok tenni?
    Hívjam a voda ügyfélszolgálatot?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz maki1976 #103504 üzenetére

    Szia!

    Köszi. :R
    28 perces zene hallgatás után bejelentkezett a voda ügyfélszolgálat. Kedves női hang. :K
    Azt mondta, hogy egy valami frissítésük (?) :F volt mostanában és amit kaptam a connect boxhoz kártyát és az azon lévő hozzám tartozó WiFi hálózati név az valamiért megváltozott, de a jelszó az maradt ami volt. Sajnos erről a lényeges változásról elfelejtettek értesíteni.
    Mindegy is, de megoldódott.
    #103505 Toth_Jani
    Nem használtat kaptam, ez biztos mert én bontottam ki a dobozát és vadi új gyári csomagolású volt.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz MiZo1990 #103507 üzenetére

    Szia!

    A ConnectBox beállításaiban tudod gyári beállításokra visszaállítani, ekkor a wifi név is visszaáll, illetve testre is szabhatod a hálózatokat.
    Ezt hol vagy hogyan tudom megtenni?
    Ügyfélszolgálat azt az egyetlen tanácsot adta, 28 perces várakozás és zene hallgatást követően, hogy a Connect Box hátulján nyomjam a Reset gombot 20 másodpercen keresztül, és utána majd visszaáll a régi gyári beállítás. Na ez nem történt meg, még mindig az a nagyon bonyolult szám/kis betű/nagy betű/alsó kötőjel/pont felhasználónév van.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Kezdi az idegelést a voda. Eddig az UPC tette éveken át, most úgy látszik megörökölték...
    Négy és fél hónap múlva, augusztus 22.-én jár le a mostani egy éves hűségem. Tegnap és ma is hívtak, hogy minden eddigi szolgáltatás maradna, Tv csatornák és telefon, de a net az 1000-esre változna, és potom és csak 1590 Ft-al kellene csak havonta többet fizetnem a mostani havidíjamnál. Rákérdeztem, hogy ez ugye csak vicc?
    Mondtam, hogy nekem teljesen jó a mostani 500-as net és a jelenlegi havidíj is, nem akarnék váltani, főleg hogy még van vissza 4 és fél hónap a hűség évemből. Erre nagy morcosan megjegyezte, hogy akkor augusztusban majd a 1270 és ott folytassam. Ki is lépett köszönés nélkül.
    Gratulálok a kommunikációs szintjükhöz./OFF]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Ha meg szeretném nézni, hogy milyen eszközök vannak nálam felszerelve és meddig van hűségidőm, ez lenne most a fontosabb, azt hol tudom megnézni? Be vagyok regisztrálva eddig el is jutottam, bár igen nehezen mert mintha gond lenne a szerverrel, de innen hogyan tovább? Vagy nem jó helyen akarom megnézni?
    Próbáltam az Áttekintésnél a Szolgáltatásoknál és a Profilnál is, de egy idő után fehér képernyő fogad.
    Vagy már eleve nem jó helyen keresem. Tudnátok linket adni, hova kell belépnem?
    Köszi előre is segítséget.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz 30z.Samu #107731 üzenetére

    Szia!

    Én tegnap délelőtt óta görcsölök az oldallal, sikertelenül.
    Lehet, hogy megártott Nekik a hőség :DDD ...
    Telefonon ma reggel óta próbálkozok, ... miután végig hallgatom az összes menüpontot, közben meg hiába is nyomom a megfelelő gombot, nem reagál, csak mondja tovább, majd a végén Köszönjük hívását, jelenleg minden ügyintézőnk foglalt, kérjük próbálkozzon később és kiléptet az automata kezelő.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Úgy néz ki, végre megjavult a MyVodafon oldala. :K :K (csak nehogy elkiabáljam)
    Ha valaki tudja, segítsen nekem. Kérdésem, hogy ha belépek a fiókomba, akkor ott is tudok szerződést hosszabbítani? Vagy csak telefonon? Személyesen nem mennék be az Ügyfélszolgálatra, mert sorok állnak kint várakozva.
    Augusztus 04.-én jár a mostani 1 év hűség.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz sziszi-fuszi #107773 üzenetére

    Szia!

    Amióta van/volt UPC én azóta hűséges ügyfelük vagyok, eleinte 2 évre aztán most már csak mindig 1-1 évre az új szabályozás szerint.
    Ha lejár mostani a szerződés éve, utána mennyivel lehet drágább (mint írtad is az inflációt beszámítva) a mostani 6990 Ft/hó díjam?
    Azért az érdekes, hogy az új ügyfélnek ugyan ez a csomag ami nekem is van (Vodafone Home Extra 500 Premium 6990Ft/hó) 7290 Ft/Hó, de az első három hónapban elengedik az 50%-át, így akkor csak 3645 Ft/hó. Nekem, mint régi, több évtizede már náluk lévő ügyfélnek meg kínálgatják az egyre drágábbat. Június elején kerestek, hogy lenne egy ajánlatuk, ugyan ez a csomag lenne újabb 1 évre, 7990 Ft/hó. :N Egy ezrest akartak emelni. :(

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz sziszi-fuszi #107814 üzenetére

    Szia!

    Ha lejár a hűség, és az azt követő napon újat szeretnék kötni, mondjuk ezzel az első 3 hónapos 50%-os kedvezménnyel, azt lehet? Vagy van valamennyi türelmi idő a lejárt hűség és az újra kötés dátuma között? És csak utána köthetek új szerződést? Akár hűséggel vagy anélkül?
    #107813 ish4d0w
    neked is köszönöm. :R

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz sziszi-fuszi #107827 üzenetére

    Szia!

    Nem szükséges az az 50%-os kedvezmény, csak példának írtam inkább.
    Inkább az lenne a fontos, hogy a mostani havidíjnál ha van kedvezőbb, akkor egy olyan.Fiam májusban elköltözött külföldre, elvitte a számítógépét is, nekem már csak a laptopom maradt, annak meg csak 100 Mbit/s a hálókártya sebessége. Felesleges is most már az 500-as net nekünk itthon, meg az 1000-es is.
    Olyat lehet, hogy minden marad, TV csatornák, vezetékes telefon, de a net az kevesebb legyen? Most Vodafone Home Extra 500 Premium van, lehet azt kérni, hogy helyette a Vodafone Home Extra 150 Premium 6290 Ft /hó legyen csak? Mindkettőnél azonos a TV csatorna szám, ez a fő szempont most már. Internet gyorsaság (az előbb említett ok miatt) már nem lényeges.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz sziszi-fuszi #107837 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm a linket. :R

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz unravel #107844 üzenetére

    Szia!

    Nekem is egyszer volt hasonló hibám. Próbáld meg, hogy lehajtod a Horizon box elején azt a kis ajtót. [kép]
    Körömmel finoman ...
    Van benne egy kártya, azt én kihúztam, láthatóan poros volt belül a box. Nem nagyon, de poros. Finom ecsettel óvatosan kiporoltam, még többször bele is fújtam, a kártya csip részét óvatosan megtöröltem, visszadugtam, megjavult, azóta is jó.
    Hátha neked is bejön. :K

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz unravel #107851 üzenetére

    Egy próbát megért.
    Közben eszembe jutott, hogy volt még egy hiba, ami ilyet okozott. Nálam a Horizon boxba a koax kábel, egy 90 fokos F aljzat-koax dugóval csatlakozik. Előtte egy másik dugó volt, az egy gagyi lehetett, mert láthatóan két részből állt. Szét is csúszott egy idő után, a képen pirossl jeleztem hol. Na ekkor is ugyan ez a hiba volt 'No Signal'.
    Nézd meg hátul a koax dugót. Ez is csak tipp, de hátha...

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Érdekes hiba jelentkezik nálam de a társasház összes többi Vodás előfizetőnél is megvan ugyan abban az időben, tehát nem egyedi előfizetői végpont hiba, hogy csak nálam.
    Az utóbbi pár napban, naponta többször is random elmegy a net és a telefon is. Ma délelőtt közel 2 órán át és most délután fél háromtól 4 óráig. Tegnap is, tegnap előtt is hasonló időket esett ki.
    Hívni ilyenkor nem tudom Őket az ingyenes vezetékes számon, mert telefon sincs ilyenkor. Ma aztán felhívtam az Ügyfélszolgálatot, más nem lévén a saját 20-as Yetteles számomról. 12 perc várakozás és zene után jelentkezett valaki, ez eddig 12x54Ft percdíj. Beazonosított, utána elmondtam mi a gondom. Lefuttatott egy végponti ellenőrzést, majd közölte a hölgy, a végpontig minden rendben van, de ez egyébként egy meglévő rendszerhiba a részükről és türelmet kér, folyamatban van a hiba elhárítása. Ez így még újabb 5 perc volt. 17 perc vodás beszélgetésem potom 900 Ft lett végül. Megérte... :(
    Mi van a vodafonnál, hogy több napja ilyen több órás net és telefon kiesések vannak? Ha visszajön ez két a szolgáltatás, akkor meg a TV megy el fél órákra... :((
    Pécs 7632 amit kérnek a vodánál beazonosításkor.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz MiZo1990 #121352 üzenetére

    Feltöltőkártyás Yettel, előtte töltöttem rá fél órával 3.000 Ft-ot szemben lent dohányboltban. Új egyenleg: 4612 Ft. A 4612 Ft-ról induló vodás ügyfélszolgálatos beszélgetés végén az SMS-ben az új egyenlegem 3694 Ft lett. Levonódott ezek szerint. Mindegy is, de az már nem, hogy ma reggel újfent nem volt net és vezetékes telefonom szolgáltatás sem. Dolgoznom kellene. Pár perccel ezelőtt jött vissza megint, ezért tudok most ide beírni.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Ha volt már kérdés akkor elnézést...
    Reggel óta nem tudok belépni a vodafone fiókba mert ezt kapom vissza.
    Másnál is ez van?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Ha valaki tudja mi ilyenkor az ügymenet, legyen szíves írja mg.
    A következő a helyzet: augusztusi és szeptemberi számlát nem vonta le időben a Voda, valami ok miatt, de állítólag rendszerátállítás volt és ezért. (csoportos beszedés). Többszöri telefonálás és rákérdezés után is mindig azt mondták, hogy technikai probléma, de nem gond mert majd levonják. Nos szeptember 30.-án végre levonták ezt a két késedelmes számlát. A mai napon (október 14) meg levonták még egyszer ugyan ezt a kettőt ! És az október 26.-i következő számlát is! De ami érdekes, hogy ezeknél az augusztusi és szeptemberi számláknál, ha belépek a My vodafone fiókomba ott piroslik a figyelmeztető ablak, hogy Lejárt kifizetetlen számla!
    Most lesz érdekesebb a történet. Beszéltem az előbb az Ügyfélszolgálattal, ott azt mondták ez technikai hiba a rendszerükben, de ne aggódjak, mert ha 2x vontak le egy számla összeget, akkor azt a plusz összeget következő számlánál jóváírják és nem hívnak le addig összeget amíg tart az a pénz. Viszont 2x vontak le kettő számlát és plusz az október 26.-it is még előre már. Jelenleg ez a jóváírásos valami ez tutira nem működik, mert most van 1x8816 Ft és 1x 6866 Ft és plusz még az október végén esedékes 6866 Ft is.Jelenleg 22.548 Ft plusz pénzem van náluk, és ez a forint többlet, hogy majd a következő számlánál jóváírják ez nem működik. Nem hogy jóváírták volna, hanem még egyszer levonták mindkettőt. Mivel csoportos beszedéses/lehívásos a számla így nem tudok mit tenni.
    Van ötlete valakinek, hogy hogy legyen megoldva?
    Csak tipp: ha személyesen bemegyek a helyi Vodafone ügyfélszolgálathoz, akkor ott tudnak valamit intézni ez ügyben? Visszakapom azt a plusz összeget? Pécsi Vodafone Ügyfélszolgálat az Árkádban.
    Köszi előre is.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz pkaresz #123362 üzenetére

    Köszi.
    Most értem haza a voda ügyfélszolgálattól. Pécs Árkád első emelet.
    Bár be se mentem volna. 14-en voltak előttem, két ablak üzemelt a hétből. Végig álltam a sort kinn a folyosón, de az ügyfélszolgálatossal mintha elbeszélnénk egymás mellett történet volt. 10 perc után meguntam, hogy nem arra válaszol amit kérdeztem.
    Hiába kérdeztem, hogy ha egyszer már leemelték (14 nappal ezelőtt) a számlámról a két elmaradt havi összeget, a Voda hibájából maradt el az kettő lehívás, akkor most két héttel később miért megint újra ...és megint mind a kettőt? Beszélt össze vissza, hogy technikai malőr meg megértést kérnek ...mert technikai átállás bla..bla..bla...stb. A pénz, a plusz huszonezer forint, az majd a következő számláknál jóváíródik addig nem hívnak le összeget tőlem amíg túlfizetés van nálam, abból egyenlítik ki majd. Ezek után nem igazán bízom bennük, nem nagyon hiszem el, hogy ez így is lesz majd.

    #123361 gregory91
    (I)Mármint amikor automatikusan leemelik az adott összeget?(/I)
    Igen. Mindig az aktuális havi számla összegét hívja le a számlámról a vodafone, előtte meg az UPC, de ez az utóbbival sosem volt gond. Mióta átvette a Vodafone az UPC-t, azóta több problémát okoztak nekem (és nem csak számlázás terén), mint az UPC az azt megelőző 20+ évben összesen.
    De az eOn-nak is, a Pétávnak is, a vízműnek is ilyen módon fizetek, ez a csoportos megbízás. Nem én találtam ki ezt a megnevezést, így hívják.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Közben megvilágosodtam... :)
    Azért vonnak le duplán számladíjat, mert vélhetően ez "akciós" csomag. Kettőt fizet egyet kap. :O
    #123371 gregory91
    Nálam is van limit beállítva a banknál, de egymás után vonták le, nem egyszerre, így mindig belefért az engedélyezett limit összegbe.
    Ma 9:11 perckor újból felhívtam a 1270 ügyfélszolgálatot.
    Hát ez aztán az érdekes! Azt mondta a hölgy, hogy Ők még nem látják ezt a leemeléseket, és lehet, hogy nem is valós a dolog, amit 10.14.-én lehívtak, csak a régebbit, a 09.30.-án lehívott összeget. Az odáig rendben is volt, csak most 14.-én (tegnap) kezdődött ez a duplázás és ezt nem látja a rendszerben.
    A bankomnál, ahonnan lehívják, a banki kivonaton ott vannak a duplázott lehívások, ezt mondtam is Neki. Rákérdeztem, hogy nem lehetne esetleg visszautalni ezeket az összegeket? Elég nyersen válaszolva közölte, hogy ez minimum 30 napos átfutás lenne és részükről eléggé körülményes is... bla bla....Számukra ez nagyon körülményes és bonyolult eljárás így nem javasolja, meg egyébként is ezt írásban kell a helyi Ügyfélszogálatnál megkérni. Még elnézést sem kért a hibáért..
    Csak halkan jegyzem meg, ha majd ténylegesen is állami kézben lesz és kezelik a rendszert, ha az UPC után ilyen gondok vannak már.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Erről a számlázási káoszról már írtam be ide pár nappal ezelőtt.
    Tegnap egy újabb Vodás személyes ügyfélszolgálati beszélgetést követően végre eljutottunk oda, hogy a legutóbbi (6899 Ft-os számlát) nem hívják le a banktól hanem a túlfizetésből azaz a duplán levont 8415 Ft-ból viszik át. Meg is történt, de még így maradt 1246 Ft túlfizetésem. [kép] Ez volt tegnap délelőtt.
    Késő délután jön a bankomtól az SMS, hogy csoportos beszedési megbízás teljesítése történt a Vodafone felé, 8145Ft/ 6118 Ft/6899 Ft összegekkel. Ezek a legutolsó három hónap számlái, amiket a Voda most már harmadszorra is lekért a bankomtól. Mivel csoportos megbízás, a bank nem mérlegel csak elutalja a kérésnek megfelelően az összegeket, bár limit felső összeg az meg van adva, esetemben ez 10.000 Ft, de ez alkalmi összeg, ennél többet egyszerre nem hívhat le. De mert mindhárom számla összege ezen érték alatt volt, így a bank teljesíttette a lehívásokat mert egymás után történtek. Most ott tartok, hogy van megint túlfizetésem, de most már 22408 Ft lett ez az összeg! Teljesen érthetetlen, hogy egy rendszer miért ilyen, ha egyszer lehívott egy összeget akkor azt beindexálja egy kóddal és oké.
    Hívtam a 1270-et, de ott még nem látják ezeket, majd csak holnap. Mehetek be megint, de azt hiszem most van az a pillanat, hogy utána bemegyek a bankomba és megszüntetem ezt a csoportos beszedési megbízatást a Voda felé. Marad az utalás.
    És ami még hab a tortán, hogy az október 26.-án esedékes számla összegét is már lehívták.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #123434 üzenetére

    Sziasztok!

    Nem akarok senkit sem untatni a magam problémájával, de ... a f@sz kivan pestiesen szólva.
    Ma bementem újra helyi Voda ügyfélszolgálathoz, személyesen intézni mert a telefonos kisasszony semmit sem akart érteni és azt mondta Ő nem tud érdemben semmit tenni. Akkor meg miért vannak? Azt ismételgetni, hogy türelem meg majd megoldódnak a problémák, hát ez igen csak gyenge ...
    Az újabb fejlemény, hogy azt a bizonyos három számlát tegnapi nappal újra lekérték a banktól, immár negyedszerre.
    Banknál ma meg is szüntettem a csoportos megbízást a voda felé, de sajnos csak majd e hónap 21.-el azaz pénteken teljesül. Addig meg még izgulhatok, hogy mit hívnak még le.
    Marad a My Vodafone fiókon keresztüli befizetés, mert onnan átirányítanak a SimplePay online fizetési rendszerbe. Legalább is ezt mondta az ügyfélszolgálatnál a hölgy.
    Ami hab a tortán, mert személyesen bent voltam mai nap (is) a helyi ügyfélszolgálatnál, (más dolgom nem lévén 2 naponta oda járok) 48 perc sorban állás után, ott azt mondták, hogy a csoportos lehívások összegének a teljesülését csak majd 4 (négy) nap múlva látják a voda saját rendszerében! Most, amikor másodpercek alatt átmegy egy utalás!
    Visszautalják majd (remélem) az plusz összeget, ezt mondták, rögzítették is, de azt figyelembe, hogy ez a visszautalás a részükről, ez 30-60 nap közötti átfutás lesz. Levonni meg másodpercek alatt levonják.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Toth_Jani #123488 üzenetére

    Köszi! :R
    Én írtam rosszul, hogy csak 2 nap múlva lesz törölve a csoportos beszedési megbízás a banknál. Azonnal megszüntették tegnap. Ami az érdekes inkább, hogy a bankban az ügyintéző, amikor nézte ezt a csoportos beszedést, megemlítette, hogy 3 db (három) számla várakozik a bankom felé a vodafone általi következő csoportos lehívásra 10.21 dátummal. Megmutatta és (milyen érdekes már meg sem lepődtem) az az ominózus 3 db számla volt megint, amit már eddig mindegyiket 3x lehívták. Úgy látom, vodánál négy naponta ismétlődőre tették ezeket a csoportos beszedési lehívásokat. Nálam 10.10/14/17/21 lettek ezek a dátumok. Ha nem szüntettem volna meg ezt a csoportos beszedési megbízást, akkor egy végtelen folyamatnak néztem volna elébe.
    Így is már 40 ezres a pluszom a vodánál. Majd azért arra kíváncsi leszek, hogy ebből a túlfizetésből hogyan fogják a következő számlákat rendezni.
    Már azt is el tudom képzelni könnyen, hogy mert nem fizetem mert van plusz pénzem, erre válaszul a voda késedelmi pótlékot vet ki vagy éppen majd korlátozza a szolgáltatást nem fizetés indokkal.
    Földszinten lakó idős hölgy járt éppen így. Három hónapig nem vonták le a számlákat, majd mivel a oda automata rendszere szerint nem fizetett, korlátozták a szolgáltatást (telefon és internet letiltás) mert nem fizetett. Csoportos beszedés volt ott is. Majd amikor meg levonták mind a hármat, kapott pluszban 17 ezer forintról egy késedelmi díjas befizetési felszólítást, és amíg ezt nem fizeti ki addig nem állítják vissza szolgáltatási korlátozást, hiába van kifizetve a többi számla. Agyrém ami itt van. Szerencsére most járt le az éves hűsége, át is ment (az én javaslatomra) a Flip-hez. Semmit nem vesztett ezzel.
    A másik amit nem értek, hogy a telefonos ügyfélszolgálat (1270) 20-30-40 percnyi várakoztató zene hallgatás után azt mondta, többször is, hogy Ők ott és így nem tudják rögzíteni azt ha nekem túlfizetésem van, hiába látják, hogy többszöri (duplikált vagy már triplikált) lehívások voltak, ehhez minden képpen be kell menni egy helyi valamelyik ügyfélszolgálathoz személyesen. (más dolgom sem volt, mint kétnaponta bemenni is fél órákat várni a sorszámomra) Nekem is csak ott tudták a túlfizetést rögzíteni, ami néhány óra múlva már látható is volt a My Vodafone fiókomban.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!
    Napokkal ezelőtt több alkalommal is beírtam ide, hogy a három utolsó számlámat, kettőt 3x egyet pedig 2x ismétlődően lehívták a bankomtól, csoportos megbízással.
    Végre (négyszeri) személyes ügyfélszolgálatnál járva eljutottunk oda, hogy 24 ezer valahányszáz forintom van pluszban és ne aggódjak, mert majd a következő számlákat ebből a plusz túlfizetésből fogják levonni.
    Mai napon a My Vodafone fiókomban ott a három számla megint, hogy kifizetésre vár (10.26 dátummal) és még mínusz 7624 Ft is van ráadásul. Ejnye ejnye ....kedves ügyfelünk...Azt a plusz huszonezer forint összeget azt meg nem látja az ügyfélszolgálatnál a hölgy, mintha nem is létezne az a pénz.
    Most már nem tudom mit tegyek, mit mondjak még az ügyfélszolgálatnak, hogy rendbe tegyék végre ezt.
    Múlt héten csütörtökön megszüntettem a csoportos beszedési megbízást a vodafone felé. Ezt most (az imént fejeztem be az újabb telefonos beszélgetést a 1270-el) közöltem is a vodás hölggyel, látják is hogy nincs már meg ez a megbízási engedély, és hát sajnos ezért van mínusz összegben a három számla összege, mert nem tudják már lehívni ezeket. Azt amit eddig már 3x is kifizettem.
    Holnap megint mehetek be az ügyfélszolgálatra személyesen intézni ezt. 40-50 perc sorban állás és unott ügyfélszolgálatos.
    Csak az nem világos, hogy - mert ha automata ez a rendszer - ha egyszer lehívták és ki lett egyenlítve egy adott számla, akkor azt nem látja a rendszerük, hogy teljesített ?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Tudom már többen is beírták, de azért érdekesen számol a voda... :F
    Szüleimnél az eddigi 6510 Ft havi díjból lett 8432 Ft úgy, hogy a vezetékes telefonon nem is beszélnek már hónapok óta. Számlát nem tudom megnézni ...HOPPÁ...." Ügyfélszolgálattal beszéltem, ott azt mondták, hogy ez az összeg a január 2. és január 26. közötti már emelt díj és a tavalyi 12.26-01.02 közötti régi díj összevont összege. Ezért tört számla a neve. Hiába mondtam, hogy ez az emelés kábé 30 %, valahogy elbeszéltünk egymás mellett és végül meg is untam a parttalan kommunikációt.
    Most felvetődik az a kérdés, hogy van-e még értelme az 1 éves hűség szerződések megkötésének, ha közben emelhet a szolgáltató? :(( Eddig úgy volt, hogy ha 1 év szerződés, akkor azon belül nem változnak a havi díjak!

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz zzola #126337 üzenetére

    Persze, hogy nem lett felmondva....hiszen akkor a meglévő érvényes 1 éves előfizetésből a visszalévő sok hónapot (idén áprilisban jár le az aktuális 1 év) egy összegben és felárasan ki kellett volna fizetni! Apró betűs részben foglaltak szerint, miszerint szerződés szegek!
    Egyébként sehogy nem jön ki a matek. A mostani legutolsó számlázási időszak az december 26. és január 23. között az egy hónap, ebből a régi áron december 26. és január 02. közötti árak vannak utána a maradék 21 napra meg már az emelt ár. A régi 6510 Ft/hó árral számolva az első egy hetet és az utána lévő három hetet emelten, sehogyan sem jön ki a mostani számla 8432 Ft-os összege. Úgy 7200 Ft körül kellene lenni. Azt így és addig értem, hogy ez így tört számla, mert kettő eltérő díjszabásból áll össze, csak a végösszeg az nem stimmel. Közel sem.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #126338 üzenetére

    "Javul" a helyzet... :( [kép]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák