Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz blakey #109548 üzenetére
+1
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Bajusz2010
tag
válasz blakey #109586 üzenetére
Igen, ez valóban működik az új generációs (felső kategóriás)TV-ken. De a régebbieken már nincs is lehetőség a menüben szolgáltatót választani, teljes keresésénél autómatán nem talál meg elég sok frekit és lehet egyesével frekitáblázatból keresgélni...
És ott is kéri időnként a területi kódot.. -
vargalex
félisten
válasz blakey #109935 üzenetére
Persze, azt nem is vitattam, hogy más jelerősségeket fognak írni a TV-k és lehetnek időszak függő problémák is.
De most a kolléga esetéről beszélek: az ő TV-je évek óta kockásodik/pixelesedik a helyén. Megcserélve egy másik TV-vel (nem egy rövid időre, hanem pár hétre), nem az ő TV-je, hanem a másik TV kockásodik/pixelesedik az ő vételi helyén. A saját TV-je pedig a másik vételi helyen tökéletes ugyan ezen időszakban. Visszacserélés után visszaáll az eredeti állapot. Azaz a vételi helytől függ esetében a kockásodás/pixelesedés, nem a TV tunerjétől (legalábbis a 2 TV tekintetében, mert elképzelhető, hogy van olyan TV, ami az ő vételi helyén is tökéletes képet adna, mert gyengébb jellel is megelégszik, ahogy olyan is, ami a másik vételi helyen is kockásodna).#109937 Csabi1984: pont ezt írom én is... Azaz az adott vételi helyen gyenge a jel. Lehet kábelhiba, vagy olyan koax elosztón van, aminek az adott ágon nagyobb a csillapítása, stb.
[ Szerkesztve ]
Alex
-
zolee001
őstag
válasz blakey #109998 üzenetére
Annak az okát nem értem,én még nem is vodafone hálózatából néztem meg söt nem is magyarországról
Müködni müködik de nézhetetlen mivel 1000 % os a proci használat,H-GO esetében normális
Nem,nem érdekel a debugging,minden más stream ugyanazon beállitásokkal normális hardware használat kivéve Voda Tv
Megoldás számomra: Pusztuljon,nem nézem és kész -
Gyzmo
csendes tag
válasz blakey #110005 üzenetére
A csatolt linken található Vodafone tv alkalmazás felhasználási feltételek 3.2-es pontjában ez szerepel:
"
3.2.Az Alkalmazás saját, kábel hálózaton létesített TV szolgáltatás esetén elérhető személyi számítógépen is webes Alkalmazásként, Microsoft Windows 10 operációs rendszeren Google Chrome (90-es vagy attól újabb verzió), Microsoft Edge (90-es vagy attól újabb verzió), vagy Firefox (89-es vagy attól újabb verzió), típusú böngészővel. Jelenleg a Mac operációs rendszer valamint az Internet Explorer, Safari, Opera böngészők nem támogatottak. A webes Alkalmazás kizárólag beépített képernyőkön vagy HDCP-kompatibilis (nagy sávszélességű digitális tartalomvédelemmel ellátott) kijelzőkön támogatja a lejátszást."
Én is macOS operációs rendszert használok, és nálam sem működik egyik böngészővel sem (Safari, Firefox, Chrome). -
MadMancs
veterán
válasz blakey #111434 üzenetére
Jogos, én keveredtem bele. Igen Max az annyiba különbözik hogy belegyúrták Filmbox pack, és azért csak egyel több mert egyedül sima Filmbox érhető el HD.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz blakey #111577 üzenetére
Egész eddig erről volt szó, hogy van SD és HD is, de az ember csak egyiket látja, a másikra azt írja a tévé, hogy nincs joga megnyitni.
A kiinduló kérdés meg az volt, hogy miért van bizonyos csatornákból még mindig SD és HD is a listán.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MadMancs
veterán
válasz blakey #112384 üzenetére
Ohh, az viszont nem jó hír, ha 14 napon belül történik el is állok a váltástól akkor..
pjen, köszi, de nem rajtam múlott, csak simán díjcsomag váltásra böktem my voda fiókban.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz blakey #112394 üzenetére
Igen valószínűleg szoftveres gond, nem is írtam hogy nem. De attól még idegesítő a dolog.
Amúgy meg csatornaváltás még gyorsabb mint voda eddigi bármely boxa, de ez a kódolt jogosultság nélküli dolog megakasztja.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112769 üzenetére
Hogy mi a probléma?
Magyarázatot nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám.
+ át akartak b.szni, mert mint te is írod, nincs külön díja a csomaggal járó boxnak.
Talán tapsolnom kellene hozzá, hogy neki az a munkája, hogy átb.sszon?[ Szerkesztve ]
-
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112771 üzenetére
Konkrétan rákérdeztem, többször is visszakérdeztem "Frei Tamás-osan" ("Tehát, ha jól értem..").
Nem foglalkozom én sem különösebben vele - mint mondtam, "fél lábbal már elhagytam őket", csak azért is írtam ide is be, hogy olyanok is okuljanak belőle, akiket még esetleg a jövőben át akarnának b..ni, illetve, hogy meggyőződjek arról, hogy valóban úgy van-e, ahogyan az ügyintéző hazudta.[ Szerkesztve ]
-
gaben22
senior tag
válasz blakey #112771 üzenetére
Én is arra tippelnék, hogy félreértette. Nálam is bepróbálkoztak 2-3 hónapja szerződés újrakötéssel azzal az indokkal, hogy a régi connect cuccal nem fog működni a műsorvisszanéző és kössek új szerződést és akkor küldenek újat. Én meg mondtam nekik nehezen tudom elképzelni, hogy (még ha határozatlan idejű szerződésem is van) csak úgy megszüntetnek egy szolgáltatást szerződésmódosítás nélkül és hogy szerintem kéne kapnom ingyen egy cserét. Erre csaj mondta azt csak az ügyfélszolgálat tudja megmondani. Annyira nem izgat TV így nem hívtam fel őket, de 2-3 hete kaptam ingyen egy új boxot...
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: GPU: Gigabyte Aorus Master 4090 + EKWB 4090 Nickel Acetal blokk; DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01
-
-
Thusor
őstag
válasz blakey #114738 üzenetére
Mint már írtam, nem megoldható. Itt a fórumon is volt már hasonló eset: [link]
Szóval lehet, hogy nem általános, de előfordul. Főleg Philips TV-k esetében.AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
Thusor
őstag
válasz blakey #114749 üzenetére
Gondolom nem ugyanaz a típus mint amit írtam fent. Sajnos ez egy bug a Philips 6101-es szériában. Nincs ok gomb amikor beírod a PIN kódot. Mégse és törlés gomb van csak. Philips szerint ez a Vodafone baja, Vodafone szerint ez a Philips baja. Most várok, hogy valaki végre tegyen valamit az ügyben.
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
SzGee
aktív tag
-
ledgeri
nagyúr
válasz blakey #117046 üzenetére
Igen igen: az egész utána boldogan beléptem a netbankba és láttam, hogy a nem ellenőrzött korábbi megbízás még aktív, az új kérelme meg le lett tiltva, mert ugyana az kettő, és csal egy darab lehet... Ezt benésztem.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Toth_Jani
őstag
válasz blakey #117271 üzenetére
Na igen de te csoportos beszedéssel fizetsz, mint ahogy én is, azt a határidő utolsó napján fogják mindig levonni.
Viszont sok embert zavar hogyha a határidő 20.-a akkor ő csak valamikor 10-e után látja a számlát és mi van ha nem jó!! (Akkor letiltom a beszedést).
Ja meg arról nem is beszélve hogy már 88 forint (nálunk) a csoportos beszedés, ami hatalmas összeg, 30 deka csirkefarhát havonta.[ Szerkesztve ]
-
ElEvEn11
senior tag
válasz blakey #117802 üzenetére
Hó vége tehát most 31 volt. Nem történt semmi. Azért vártam még egy pár napot hátha, de ez nem ment magától. Pedig ők agitáltak, hogy akkor használjam az appot, de az meg lókakit se csinál a vezetékes előfizetéseddel. A banknál természetesen engedélyezve van a csoportos és már az összeghatárt is a duplájára emeltem két hónapja. Szóval elmennek a búsba...
Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #118362 üzenetére
Persze, csak ennyire már nem akartam ennyire belemenni (szerintem a szolgáltatói eszközök egy ideig nem is fogják támogatni).
Ha már saját router, akkor jöhet az OpenWrt is, ami szintén támogat egy pár megoldást rá, [link].
#118363 tomp
Csak nehogy a végén az jöjjön ki, hogy a Vodafone többet fizet Neked vissza kötbér formájában, mint amit eddig fizettél Nekik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Piftuka
veterán
válasz blakey #119738 üzenetére
"Te is, Brutus?"
Rákérdeztem tegnap a világító LED-ek problémájára, és hogy itt egyik fórumtársunk azt az információt kapta, hogy egy későbbi frissítés majd ismét deaktiválja ezeket...
Nos, elég egyértelmű volt a hölgy erre vonatkozó válasza. Ez "by design", szóval már így marad. A 3 LED jelzi, hogy a Wi-Fi, vezetékes net és a telefonhálózat rendben üzemel. Amelyik elalszik, azzal a szolgáltatással gond van.
Egyébként, ha modem módba kapcsoltál, akkor elvileg az a rendes működés, ha kikapcsol a Wi-Fi, és az azt jelző LED.
Nekem ezt írja erről a Connect Box megfelelő menüje:
Viszont nem egyértelmű, hogy hány "új firmware" létezik?
Akkor most én is számíthatok még egy 2.2-es verzió telepítésére?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Konteó topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asszociációs játék. :)
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Autós topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Intel Core i5 13500 - 14mag/20szál - Hibátlan, tesztelt Eladó! 68.000.-
- Apple iPhone 13 Pro 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Eladó garanciális Honor Magic 6 Lite
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS ROG STRIX 750W Gold Aura Edition RGB LED Moduláris Tápegység 12VHPWR PCIE 5 ATX 3
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen