- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Filléres Redmi érkezett
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bostone
addikt
válasz 4Grider #83407 üzenetére
Teljesen véletlenszerű, hogy a telekomot említettem. Nem az ilyen jellegű összehasonlítás vezetett a szándékomban.
Ismerősök között is találni eltérést azonos csomagokra, miután egy gyors véleménykutatást végeztem a lakóhelyemen.
Hogyan tudnám bizonyítani, hogy hónapok óta hiányos szolgáltatást veszek igénybe? Meg sem fordult a fejemben a kötbér lehetősége és most sincs a céljaim között.
A technikus kolléga tájékoztatása szerint a javítás a követkető héten várható, miután leadja a jelentést. Keresni fognak, de lakáson belül nincs több tenni való.
-
Topikgazda
válasz 4Grider #83436 üzenetére
Van kódolatlan digitális adás is az analóg helyett, Horizon Go-val is lehet tévézni még plusz eszközön.
Mindig TV is alternatíva lehet a több tévére.A klasszikus a vécében/műhelybe/mindenhol legyen tévét pedig el kellene már felejteni.
Amilyen mostanság a tévés műsor kínálat, a különböző streaming szolgáltatók (Netflix. HBO Go, Amazon Prime) is valós alternatívát nyújtanak a tévé adás helyet. Ráadásul az HBO Go HBO előfizetés mellé jár így azt is lehet nézni bárhol/bármikor, nem csak otthon.Tehát van megfelelő alternatíva az analóg adás helyére, csak az emberek nem hajlandóak lemondani róla, pedig ha megtennék akkor még jobb minőségbe is tudnának szórakozni, sőt még több tartalmat is el tudnának érni.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
tomp
félisten
válasz 4Grider #83564 üzenetére
Vagy lekötötték az ügyfelet.
Azért a legutóbbi levelük egyik bekezdése nagyon "cuki"
"Ahogy említettük, folyamatosan nagy hangsúlyt fektetünk hálózatunk fejlesztésére, hogy szolgáltatásaink minősége minél inkább megfeleljen ügyfeleink igényeinek. Bízunk benne, hogy erőfeszítéseink rövidesen az Ön számára is érzékelhető változást hoznak."Érdekes, hogy az új MyUPC felületről kivették a folyamatban lévő ügyeim menüpontot. Pedig megnézném.
Gyurka6
Ha az egyik feltöltési freki értéke kileng azonnal visszarakom.[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
válasz 4Grider #83594 üzenetére
Na miután folyamatosan újraindult, közte 1-2 percig volt net.
Ki-bekapcsolás többször, majd áramtalanítás is, ez eltartott eddig.
Most végre megint van net, és a NAS is visszakapta a megszokott IP-jét.
Érdekes jelenség.
Az utóbbi bő 1 hónapban csinált újraindulásokat hetente 3-4 szer, de így még nem fagyott meg. -
viktorhu
veterán
válasz 4Grider #83659 üzenetére
De most megint analógot hasonlítasz digitálissal. A DVB-C már most is digitális, abban nem lesz változás.
Egyébként ez a hangminőségkérdés nem szokott vakteszteken beigazolódni, mármint elég nagy arányban placebó, hogy a hagyományos hangforrások jobban szólnak. A hangszóróval tudsz igazán sokat elérni.
-
Villámkecske
újonc
válasz 4Grider #86254 üzenetére
Connect box: CH7465LG-LC
És igen, abban a 3-7 percben amíg instabil a kapcsolat (már a mérés közben is látszik, hogy instabil) minden mérés más eredményt produkál. A kérdéses időszakban a megszokott 20 körüli eredmény helyett 0,2 - 4 mbit/s eredményeket kapok vissza. Az elvesztett csomagok százaléka is igen magas ilyenkor (néha az 50%-ot is eléri).
-
-
kicsi kecske
tag
válasz 4Grider #88463 üzenetére
Mármint ha én húzom ki a vill.oszlopra a kábel annak van adója? Azt hallottam a szerelőtől, hogy az EONnak bérleti díjat kell fizetni az oszlop használatér. Erre gondoltál?
“Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jöjjek, hogy olyan nép nincs, ahogyan én táncolok!”
-
aktív tag
válasz 4Grider #89560 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ne haragudj A CB admin felületén belül van a pingelés/traceroute funkció, azt használva pingelve egy adott szervert (google.hu-val próbáltam legutóbb, de bármi lehet) a normális 20-as ping helyett néha bedobál egy-egy 1000-3000 ms pinget. Nem tudom, hogy a CB-vel lehet-e gond vagy valami más távoli dolog, a bekötéssel elvileg minden rendben van, eddig még a koax kábelek sem voltak meghúzva.
@anglergab: nem tudom, hogy valóban így van-e ez, de nálam mindig van. Nem mindig jelentős (esténként tud az lenni csak), de az, hogy kivétel nélkül mindig jelen van játékokban, sajnos súlyosítja a problémát, a ping spikeokról nem is beszélve. Mobilneten ping spike természetesen nincs, vezetékes neten ez a kettő együtt jelentkezik általában.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
Robi_73
őstag
-
Toth_Jani
őstag
válasz 4Grider #93245 üzenetére
És mennyit is fizetsz havonta csak a TV szolgáltatásért, talán 3500 forintot, ha mind visszakapod akkor sem ér annyit az egész, ugye ha becsületes vagy és kiszámolod hogy a 120 csatornának talán 10%-án ha van néha Dolby, akkor jár havi szinten 350 forint.
Mondjuk részemről le@rom a Dolbyt, lehet mono is csak a kép HD legyen. -
LouiS22
veterán
válasz 4Grider #93245 üzenetére
Egyelőre még ez sem biztos, ez Gizike válasza.
Igencsak nagy fail lenne, ha MOST derülne ki, hogy a box alkalmatlan a Dolbyra. Ekkorát nem hibázhat egyetlen cég sem, ezzel házalnak egy éve szolgáltatóknál is, techdemók, prezik, stb. Ha valóban nem tudná, az valahol menet közben már kiderült volna, a grafikus sem magától pakolja rá a Dolby logót, jogászos sasolják a kreatívokat és nagyítóval keresik azt, amibe bele lehet kötni. Ha ez valóban 1,5 hónapja derült volna ki... Nos, ott akkor alapjaiban probléma van és annak vezéráldozata lesz egyszer.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Piftuka
veterán
válasz 4Grider #106704 üzenetére
Akkor is ingyenes marad, amikor átkapcsolnak a "7"-es ponttal a "UPC ügyfelek" ügyintézéséhez?
Azért kérdezem, mert az korábbi több ilyen beszélgetés alapján (amikor nem tárcsáztam rögtön "7"-est) elmondta az ügyintéző, hogy nem tud segíteni, ők a Vodafone szolgáltatásaival foglalkoznak. "Kapcsolja a UPC ügyfélszolgálatot"...
(A helyi plázás Voda ügyfélszolgálaton, a helyi UPC iroda bezárását követően médiabox-szal kapcsolatos ügyintézésnél - le akarta adni - elhajtották az ügyfelet, mondván "Be vannak táblázva a mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézésekkel, ezért UPC előfizetéssel nem tudnak foglalkozni.")
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy minden szempontból amolyan "szükséges rosszként" kezelik a UPC-től "megörökölt" előfizetőket.
Szóval biztosak vagytok abban, hogy az a bizonyos "7"-es nem kapcsol át a megörökölt, UPC ügyfélszolgálati vonalra? Mert az viszont (sajnos) soha nem volt ingyenes!
Csak és kizárólag UPC vezetékes telefonról hívva volt ingyenes. (Ami segített, ha "csak" a tévé adás volt rossz. Ha a teljes szolgáltatás megszűnt, akkor nem sokra ment azzal sem az ember.)
"Aquila non captat muscas."
-
#14638848
törölt tag
válasz 4Grider #114143 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Az sajnos nem opció, mert akkor meg semmi más nem működne ami amerikai IP-t kér. Esetleg ha manuálisan beállítom a VTV-t az megoldaná? (IP, subnet mask, def. gateway, DNS stb. ezeket kéri, nem tudom mit adjak meg neki.) Egyenlőre visszakötöttem a régi Horizon mediaboxot, bár nem tudom meddig fog működni, most, hogy megkaptuk az újat.
-
cocka
veterán
válasz 4Grider #115996 üzenetére
Viszont itt volt a prohardveren, amikor elkezdték a user error mantrát és végre sikerült meggyőznöm őket arról, hogy ja mégsem az. Akkor fordult a kocka. Nyilvánvalóan lehet vmi user error is, de hogy mindenkinél minden helyzetben ezt feltételezik, ez azért picit kínos. Ugyanakkor valójában mindkét oldalt meg lehet érteni.
-
AtHoS
nagyúr
válasz 4Grider #120784 üzenetére
Most elindítottam Androidos telón kikapcsolt wifi mellett Yettel hálózaton a Voda APP-ban a Comedy Central-t és gond nélkül játssza, de...
...de kikapcsolt wifi mellett szinkronizációs hibával addig nem indult el az APP, míg wifi-re nem raktam a telót. Wifi-vel elindult hibaüzenet nélkül, majd kilépve belőle, wifit lelőve és Yeti hálón indítva már nem volt hibaüzenet és produkálta a fenti probléma mentes lejátszást. Június 23-án frissült a telefonon az APP, azóta volt már használva (nem saját wifi-n keresztül), mert F1 időmérőt szombaton munkába menet azon néztem, villamoson ücsörögve Yeti hálón
read-only mode on the forum
-
kemot0001
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Facebook és Messenger
- Google Drive
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen