Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beyondthesun

    csendes tag

    válasz beyondthesun #86214 üzenetére

    Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a tippeket, azóta alakult valami fejlemény a dologban.
    Nemrég, 18:00 körül ismét jelentkezett a probléma, és gondoltam megpróbálkozom mégegyszer a UPC-s ügyfélszolgálattal. Az első kollega megint frissíteni akarta modemem távolról, de miután mondtam hogy ezen túlestünk már napokkal ezelőtt, átirányított egy másik kollegához akinek ugyancsak taglalnom kellett a problémát. Mondta, hogy azért biztonság kedvéért ő is frissít egyet modemen, majd ránéz tüzetesebben a gondra náluk is, és 1 órán belül visszahív.
    Eközben folyamatosan speedtesteltem, a probléma ugyanúgy fennállt. Majd nemrég, percekkel ezelőtt visszahívott, és (dobpergés, kapszkodni) gebaszt talált az egyik ide tartozó központi egységben, túlterheltséget lát a hálózaton... Nahát... Tegnap előtt persze, amikor ugyanezzel a gonddal hívtam őket, semmit nem tudtak mondani.
    Mondta, hogy továbbítja ezt a kérést az adott UPC-s team felé kivizsgálásra akik majd ezután megpróbálják hárítani a problémát, ami persze nem azonnal fog megtörténni. Azonnal értesíteni fognak, ha alakult valami.
    Csókolom..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák