Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz #75501312 #84981 üzenetére

    Amúgy szerintem téged lepattintott egy kevésbé képben lévő ügyintéző, én tennék azért próbát telefonon is, hátha kifogsz egy olyat,aki valóban segíteni akar.

    Az HBO-ban azért ne bízz, én is azt kamuznám, hogy tervben van a 4K, meg 5.1 meg minden... De ezek közül legalábbis az utóbbi évek óta default kellene legyen náluk is. Épkézláb magyarázat ugyanis nincs arra, hogy a meglévő 5.1-es hangsávot miért nem tudják elérhetővé tenni a playerben. Vagyis de, van: sávszélességet spórolnak :D Arra sem lehet fogni, hogy nem kapják meg kintről a fejlesztést, mert itthon fejlesztik (tákolják) ezt a csodálatos szolgáltatást.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák