Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz TheHardOne #5770 üzenetére

    Én ezzel a részével még egyet is értek, de ugyanakkor azt is meg kellene határozni, hogy mondjuk maximálisan lehet három perc várakozási idő, egyéb esetben 1 órán belül visszahív az ügyfélszolgálat, egy az automatának bepötyögött telefonszámon! Amennyiben ezt nem teszik meg, szintén kötbér!

    Ugyanis ez sem állapot ami most van, és a szolgáltatónak is kellene valami visszatartó erő!

    A sok reklamációt szerintem a jól működő szolgáltatással kellene kezelni, és nem a szar ügyfélszolgálattal!

    Amikor nálam nem ment a szolgáltatás, például rohadt bosszantó tudott lenni, hogy fizetek a UPC telefonért, ugyanakkor mobilról kellett hívogatnom őket napokig, és amikor visszahívást kértem emailben (munkahelyi internetről), akkor két napra rá hívtak! És én még szerencsés helyzetben vagyok, mert van céges mobilom, aminek a keretébe ez még belefért...

    [ Szerkesztve ]

    ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter | https://shorturl.at/5gtGK

Új hozzászólás Aktív témák