Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pitti11

    tag

    válasz troooper #104017 üzenetére

    Erős a stílus kicsit...
    A hibát tünetkezelték mindig 72 órán belül, a most szombaton bejelentett hibámat kedden "javították meg" nagyjából 71 órán belül, tegnap este újra megszűnt a tv szolgáltatás... telefonáltam emailt írtam, új ticket indul, és 3 nap alatt ez is le lesz zárva, ...elvileg ma megint jön egy technikus aki ellenőrzi a kedden a kollégája által ellenőrzött hálózatomat. (Aki egyébként hibát akkor sem talált.)
    Tehát ez nem 2x 3x 50-70 óra hanem _nulla_. Ezeket a nullákat összeadva valóban nem jön ki a 7 nap... Konkrétan egy műsort nem tudtam végignézni hónapok óta. Rengeteg élő sporteseményről maradtam le... de persze ettől nem dől össze a világ, hiszen csak szórakozás :((
    Kénytelen vagyok másik szolgáltatót is igénybe venni, és a hűségidő lejártával szomorúan elbúcsúzom UPC Vodafontól :((( nagyjából 12 éve vagyok az ügyfele

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák