- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, kérlek, olvasd el az alábbi összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NyalokAA
aktív tag
Igen , csak nem tud vele mit kezdeni mert a felvételek dedikáltan csak azon a beltérin mennek amin készítve lettek + ha megbontja a plombát ki lehet neki számlázni a készülék árát és egyéb retorziókat is von maga után , de végülis igen ki lehet nyerni az adatokat amennyiben megéri
-
Pazolini
senior tag
Kösz a válaszokat.
Természetesen nem ér ennyit nekem.Csak az a fura, hogy egyetlen bekapcsolás sem történt azóta, hogy még minden rendben volt, addig, amikor már nem, vagyis vasárnap és kedden, s ők hétfőn küldték a jelet tv paprikán hagyott készülékre. Amúgy a hdd sentinel szerint 100%-os ez a WD lemez.
??? -
EmberXY
addikt
Sziasztok!
Lenne egy problémám, amire megoldást szeretnék találni... Jópár éve előfizető vagyok, még a bolygónkkal kb egyidős Philips DSX 6010 beltéri egységet használok, a bekötés óta ez van, alapvetően ezzel nem is lenne gond. Megszokott dolog, hogy ha áramtalanítás után ismét bedugom, a kijelző pár percig villog, majd beáll a pontos idő, ezzel jelzi, hogy használatra kész, tiszta sor.
A minap felhívtak, hogy mivel régi ügyfelük vagyok, kedvezményesen kérhetek valami mini prémium csomagot, ami pár filmbox csatornát és 2 ismeretterjesztőt foglal magába, elmondták, hogy melyik csatorna melyik programhelyen található, be is kapcsolták.
Kipróbáltam, 1-2 csatorna ment is, de a többinél nem stimmelt a programhely sem, gondoltam, ez azért lehet, mert esetleg nem frissült rendesen a rendszer mióta bekapcsolták ezeket, hát kikapcsoltam a beltérit, áramtalanítottam az egész kócerájt, majd visszakapcsolás után a már említett kijelző villogás folyamatosan megy, a megszokottnál jóval tovább, de nem áll be a pontos idő, kvázi valami nagyon nincs rendben. 10-20 perc után párszor ismét áramtalanítottam, több időre, hátha az a gond, de a legutóbbi próbálkozás után is már 25 perce villog a kijelző, nem akarom elhinni, hogy ennyi idő kéne neki bármihez is...
A kérdésem az lenne, hogy mi lehet a gond? Az előfizetői kártya a helyén van, a készülékben semmilyen változás nem volt... Előfordulhat, hogy ilyen sokáig "inicializál", vagy valami gond van? Valaki találkozott már ilyennel? Borzasztóan idegesít, hogy nem akar működni, mi a teendő ilyenkor?
Köszönöm előre is, ha valakinek van ötlete.Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz BornToBePuli #9357 üzenetére
Előbb-utóbb az lesz, csak gondoltam hátha gyorsabb ha itt fel merem tenni a kérdést.
Up the Irons!
-
makoss
addikt
Üdv!
Nállatok is szaggat a kép?
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
makoss
addikt
válasz Bence008 #9361 üzenetére
Nem tudom mi van ezekkel mostanában, tegnap frissíteni is kellett, teljesen újrahangolni, gyári beállításra, mert a 3 beltériből az egyikről eltünt a 24-es csatorna (Cool)
Mostanában valamit nagyon elb@sznak a UPC Direktnél!Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
lalakov
senior tag
Felhívtam a 1214-et és az automata azt mondta, hogy a hiba náluk van és dolgoznak rajta.
-
Szirtimorc
aktív tag
Este mikor bekapcsoltam a tv-t, mentem föl a antennát tekergetni... Eszembe se jutott betelefonálni.
Utána gondoltam, hátha megint belóg egy faág. Így a favágás ma elmarad -
Zeki
nagyúr
válasz Szirtimorc #9368 üzenetére
Este legközelebb a topikba gyere, hátha mások is panaszkodnak. Akkor nem kell a tetőre menni.
[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
Nálam is ba**akszik megint. Kezd dühítő lenni
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tylerddd
veterán
válasz Szirtimorc #9374 üzenetére
Facebookon megint írják, hogy központi hiba, a nép meg osztja őket!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
humigabi
aktív tag
Sziasztok!
Itt új vagyok, de műholdas UPC előfizetőnek már veterán. Olvasgattam amiket leírtatok, és a nemrég vagy új előfizetőknek egy két érdekesség, hogy ne érje őket meglepi. Pár évvel ezelőtt a meglévő beltéri mellé kértem volna a UPC szerződött (a városunkban főforgalmazóként emlegetett) partnerétől egy második beltérit. Telefonon érdeklődtem, azt a választ kaptam, most nincs nekik készleten, érdeklődjek két hét! múlva. Adtam nekik időt, három hét múlva bementem, azt mondja az ügyintéző, azóta sem kaptak, és nem is tudja megmondani, mikor lesz!? Megköszöntem az infót és otthagytam. Munkából hazafelé felhívtam a másik szerződött partnert, aki bekérte az ügyfélszámomat, és azt mondta 5 perc és visszahív. Tényleg visszahívott, és azt mondta legnagyobb megdöbbenésemre."5-ig az üzletben van, felprogramozva átvehetem a beltérit". Szóval érdemes érdeklődni, és lehet korrekt forgalmazót is kifogni. Utána a harmadik beltérit is tőle rendeltem,1 napon belül vihettem. Aztán két éve vettem egy sat tuneres 4k Lg tv-t, és úgy gondoltam, ebbe már teszek egy kártyát, ne beltériről menjen. Csak a smart kártya jöhetett szóba, de az új előfizetéssel lehetséges. Bementem a már bevált helyre, mondtam mit szeretnék, felvitte a gépre az igényemet, adott smart kártyát (modult én vettem) és mondta, hogy ma még nem tudom használni, de holnap már próbálhatom. Másnap kora délután felhívott, hogy próbálkoztam-e már, mert nem fog menni, ugyanis a román UPC ügyintéző (mi magyarok oda tartozunk) nem engedélyezte egy címre a beltéris és smart kártyás előfizetéseket együtt!? Még fizetni akartam egy új előfizetéssel nekik, de ez nem kellett. Nem is értettem, a fickó sem. Bementem hozzá, oldjuk meg, ha lehet. Akkor még lehetett nem párosított Philips beltérit kártyával igényelni. Így van négy beltérim, és a tv-ben a nem párosított kártya.
humigabi
-
Clever0
senior tag
válasz rosszcsont88 #9377 üzenetére
Szerintem ezen már túl van:
Így van négy beltérim, és a tv-ben a nem párosított kártya. -
humigabi
aktív tag
válasz rosszcsont88 #9377 üzenetére
Köszi rosszcsont, de ez már két éve úgy van, mint leírtad.
humigabi
-
AstraCDX
senior tag
Ezt nem is lehet érteni .
Meg azt sem, amikor a humanoidok összekeverik a Volt-ot meg az Amper-t, és a feszültséget meg az áramot .
De boldogok a lelki szegények . . .
Jó, nem lehet mindenki ilyen tudományos, de a feszültség, és áram az általános iskolai fizika tantárgy része .
Üdv.
Astra
-
humigabi
aktív tag
Persze hogy nincs, mert ilyen nem is létezik. Vagy koax aljzat van (DVB-C, DVB-T), vagy F csatlakozó (DVB-S) és ezek mind bemenetek.
A DVB-S, DVB-S2 az egy szabvány, rosszcsontnak én a kártyára és az adók lekeresésére írtam, hogy "úgy van két éve". Akkor nem akartam a DVB-S2 kimenetre reagálni.
humigabi
-
Watt25
veterán
válasz rosszcsont88 #9386 üzenetére
Úgy látom, nagyon nem vagy képben, hogy miről beszélünk.
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
humigabi
aktív tag
-
tylerddd
veterán
Hello! Van itt PH-n olyan topik, ahol stb-ok és beltérik kapcsán lehet kérdezni?! Köszi!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
beach head
senior tag
sziasztok. Humax ud fox hd belteri egyseg augusztusban cserelve lett(persze hasznaltra mert ezek csak azt adnak). Ennek oka az volt menet kozben egyszer csak bedobta h nincs jel... a keszulek lefagyott, nem reagallt gombnyomasra, tavkapocsra se. Ha hatul kikapcsoltam akkor futott korbe a zold led csak es sok ido utan hajlando volt ujra elindulni. Ez a jelenseg most megunt elojott ezzel a boxxal is. Annyit sikerult kideritenem h. ha kihuzom a tapot hatul (nem a billenokapcsoloval nyomom ki) akkor ujra indul egybol, frissiti a rendszeridot es mukodik megint. De ez igy nagyon bosszanto. mi lehet a hiba oka? Ikerfej van a tanyeron, a masik belterin (kaon) nincs ilyen gubanc. Jelerroseg 85, jelminiseg 100 szazalekon van. (ennek ellenere a legkisebb nyari esotol megmakkan az egesz persze) kezdem azt erezni h egy nagy f.s ez az egesz es telekom iptv fele kacsingatni (var nem optikai kabel van itt)
-
rosszcsont88
tag
válasz beach head #9391 üzenetére
táp hibára gyanakodnék
pupos kondenzátor -
humigabi
aktív tag
válasz beach head #9391 üzenetére
Szia! Azt nem tudom, miért csinálja ezt a beltérid (ezt csak kimérni lehetne), de az hogy egy kicsi esőtől is "megmakkan" a rendszer az nem normális. Nekünk két ilyen Humax is üzemel, igaz azok újak voltak, de két éve hiba nélkül működnek. Nálunk nagyon komoly villámlós időnek kell lenni, hogy ne legyen jel (akkor átállunk DVB-T-re). Igaz a rendszert én szereltem saját beszerzésű anyagokból. A parabola nem 60-as, 90-es, és négyes fej van rajta, 80-as erősség, 100-as minőség konstans. Az egyik Humax meg pont egy Kaon helyett lett, mert nekünk az hülyéskedett (magától kikapcsolt, bekapcsolt érdekes dolgokat produkált).
humigabi
-
beach head
senior tag
Sziasztok, nem ez probléma. Kiadott valami frissítést a upc és ha azt nem tölti le a box akkor a humaxosok behalnak. Valami ilyesmit mondott a szerelő, tehát a upc sara. Csak nem értem miért nem hoznak olyan boxot ami már frissítve van... Az első boxot (humax) most cserélték augusztusban emiatt, az volt az eredeti, amit egy philipses régi helyett kaptunk anno. Eddig jól működött, leszámítva, hogy iszonyat lassan indult el, de legalább használható volt a tv újsága. A kaonnal sincs igazából baj eddig. Személy szerint csak a menüje, a kicsi betűk, és a gagyi tv műsor újság megoldása nem tetszik, de sokkal gyorsabban indul a box mint humax.
Amit viszont nem értek, hogy miért nem adnak akkor egy kaont helyette. Az ügyfélszolgálat (alsó hangon 30 perc telefonálás) szerint adnak, de 2500 Ft, a szerelő szerint meg 6500 is van egy boxcsere. Pofám leszakad komolyan. 10en valahány éve vagyunk ügyfelek és egy nyamvadt távirányítóért könyörögni kell. Aztán max abból is használtat kapsz, ha mákod van nem szétrágottat.
Egyébként a cserekészülék is cserélve lett, de amint elment a szerelő már le is fagyott kb 1 óra használat után. Azóta rájöttem, hogy a tápkábel ki-be megoldással orvosolható ez valamelyest ha lefagy. A hátsó kapcsoló nem sokat ér.
Viszont ha ismét előfordul, hogy lefagy, akkor egy szép kis levél megy az ügyfélszolinak, hogy vagy cserélik ingyen egy kaonos boxra vagy vigyék a p. csába a műszereiket és lesz digi, vagy thome ip tv.
Mind a 2 boxon 100as ajelminőség és 85-89es a jelerősség, holott déi irányban elég sok fa van ami bezavarhat, de régebben azért nem volt ilyen, hogy egy sima zápor idején (se dörgés villámlás) ne legyen jel...
-
humigabi
aktív tag
válasz beach head #9394 üzenetére
Hali! Mit csinált a szerelő? Ha a cserélt is lefagy, akkor nincs rajta a frissítés? Az abnormális, hogy kihuzigálod a tápkábelt. Nem ezért fizeted a díjat. A frissítést meg központilag küldik, akkor tölti le a készülék amikor küldik. Ez csak akkorr nem történik meg, ha ki van kapcsolva. Mit kaptál te ezektől? Hogy a francba vitt ki olyan készüléket, ami egy óra múlva lefagy?
humigabi
-
humigabi
aktív tag
válasz beach head #9396 üzenetére
Most már én is azt mondom, írj az Ügyfélszolgálatnak, adjanak egy vadonatúj beltérit. De úgy kérd, hogy Te mész érte a UPC-hez, vagy a forgalmazó partnercéghez, és felprogramozva, beállítva vedd át. Nekem ezt annak idején kérés nélkül csinálta meg a partner forgalmazó. Egyik Humax-al sem volt azóta sem gond.
[ Szerkesztve ]
humigabi
-
humigabi
aktív tag
válasz beach head #9396 üzenetére
Megnéztem a Humax leírását, tudod manuálisan is frissíteni. Próbáld meg a következő lefagyás után, ha úgy sem lesz jó, cseréltesd ki!
humigabi
-
beach head
senior tag
én is az újratelepítéssel kezdtem anno, illetve szoftverfrissítés kereséssel, kártyát is frissítettem, meglátjuk...
-
EmberXY
addikt
Sziasztok!
Műszaki jellegű problémám van, már felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Egyelőre arra jutottunk, hogy vigyem be a beltérit a helyi forgalmazóhoz, aztán ott megmondjk, hogy azzal van-e gond, ha nincs, akkor kell a szerelőt kihívni.
Kérdésem az lenne, hogy milyen dokumentumokat kell a beltérivel együtt bevinnem (előfizetői szerződés, beszerelési papírok, ilyesmik), vagy kell-e egyáltalán?Hülyén hangzik, de ezügyben nem voltak túl közlékenyek, hamar leráztak.Up the Irons!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...