- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dewri
aktív tag
Akármelyik gameplayt nézem, teljesen Genshin copy-paste játéknak tűnik, csak pár dolog át van dolgozva, hogy ne teljesen ugyanúgy nézzen ki... Ettől még lehet jó, a Genshin is jó, csak így lesz 2 ugyanolyan játék a piacon. Szerintem így nehezebb lesz közönséget szereznie, mert aki Genshinezik 2 éve az nem feltétlenül fog átmenni Towerezni, csak mert van benne pár technikai kütyü is, főleg hogy hamarosan jön megint egy új terület, nem lesz idő mással foglalkozni...
Anno az Armored Warfare is jónak tűnt mikor kijött, pedig csak egy WoT copy volt modern tankokkal, mára teljesen el is satnyult, ha él még egyáltalán... -
Dewri
aktív tag
Lehet előtölteni a játékot, 22 gigát szed le. 11-én indul éjfélkor elvileg.
-
Dewri
aktív tag
Már zúgolódik a nép a facén, mondjuk érthető is, 2 posztot is kiraktak, hogy elindultak, de senki nem tud bejutni, mert karbantartást ír ugyanúgy... Nem indul jól, pedig most így éjjel fél 3kor még talán nem is halnának le a szerverek annyira a tömegtől, mint mondjuk délután...
-
Dewri
aktív tag
Első benyomások néhány óra után: hát ez nem lesz Genshinverő... Ott amikor elkezdtem, a történet, a világ, az egész magával ragadott, konkrétan második éve hogy mással nem is játszottam... Itt ez a hatás nincs meg. Történetileg sem nagyon fogott meg benne semmi, egy emlékezetes rész volt, mikor a kiscsaj át akart változni, de ennyi. Egyébként ömlik a jutalom, 70 almenübe be kell mászni fölvenni mindent, ez nagyon mobilos hatást kelt, ilyenből már sok van a piacon (pl a Noah's Heart is ilyen, belépéskor 5 perc azzal telik, hogy szedem amiket ad mindenhol mindenért...)... Egy nagy piros pont, hogy skipelhető majdnem az összes duma és átvezető, ez NAGYON kellene a Genshinbe is...
A harcok szintén mobilosak inkább, míg a Genshinben szerintem telefonnal nehezebb az élet, mozogni kell, váltogatni a karaktert, figyelni az elementál reakciókra, itt nem olyan fílingesek a harcok, csak kattintgatás, jönnek az effektek, semmi extra élmény, jobbat vártam. Az tetszik, hogy egy karakter használhat 3 fegyvert és bármilyen fegyvert, nincs csak íjász/csak/kardos/stb, de ennyi a pozitívum...
A wishrendszer is érdekes, van vagy 5 almenü, ahol lehet wishelni, mindenhol kicsit más esik elvileg, de gyakorlatilag alaplándzsa, alapkés és alapíj jön korlátlan mennyiségben, nagyritkán egy karakter, ami már van. Nem igazán látom még benne a rendszert, hogy "na majd mindjárt jön egy félisten"... Az alapkarakter amit az elején lehet csinálni, az meg úgy látom csak dekorációs elem, a különféle átvezetőknél és beszélgetéseknél őt mutatják, de nem lehet játszani vele...
Összességében minél többet játszok, annál inkább látszik a Genshin copy-paste hatás... Mászkálás közben például rábukkantam az ottani Tüzes Virág Boss helyi megfelelőjére, csak itt nem olyan szép szirmos, inkább pöffeteg gomba-szerűség, de ugyanúgy egy helyben van, a mozgása is hasonló, közelharcol, ha távolabb mész lövöldöz, csak itt elég erős, simán kinyírt... A mezőn ott a vaddisznó, a sziklamászás ugyanaz, csak itt nagyon bénán néz ki, ahogy mászik a karakter. Úszás ugyanaz, még közben a halat is ugyanúgy kell felszedni... A jetpack lényegében a szárny, mert nem tud repülni, csak ereszkedik ugyanúgy... Az íj ugyanaz, kifeszítés után várni kell mire bekapcsol az effektje (pl tűz), a tüzes íjjal az egyik támadás ugyanazt csinálja, mint Amber ultija... És még lehetne sorolni. Átrakták a Genshin vázát egy scifi-tech jellegű világba, átdolgoztak ezt-azt, kész...
Személy szerint sokkal jobbra számítottam. Ahogy írtam, nekem pont a hangulat az ami hiányzik belőle, nincs benne az az extra, hogy hű ez de jó, ilyen máshol nincs, ezt akarom játszani... Játszogatok még vele, de ez nem lesz alkalmas arra, hogy hetekre, hónapokra kizárólagosan odaszögezzen a gép elé, mint pl a Genshin, meg anno pár kiemelkedő játék (Warframe, Diablo3, Destiny, WoT (nagyon régen, mikor még nem volt ekkora ultrafos...)).
Ti hogy látjátok, tetszik valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Szerintem nehezebb a harc 1 karakterrel. A Genshinben ugye a 4 karakterrel összehozod az elementál reakciókat, amik pusztítanak rendesen. Itt meg egy karakterrel kell leverni mindenkit, ráadásul a kaja cd iszonyat sok, simán legyalulnak, mire visszatölt, és nem gombnyomásra eszik, hanem még az is kis idő. Eddig nem is nagyon látok gyógyító megoldást, a jéglándzsás kiscsaj mellett néha megjelenik egy kis gyógyító drón, de röhejesen keveset töltöget vissza, nincs külön healer/pajzs karakter/képesség (a Genshines Noelle rendet tudna itt tenni... )? Például a ládaőrző robotkutyák így elég macerásak, mert alapból kemények+pajzs+nagyot ütnek+közben még jönnek mások is... Akkor már a Noah's Heart megoldása jobb, mert ott a fő karakter mellett van 4 másik karakter a csapatomban és harcnál egyszerre mennek rá az ellenfélre 5-en.
És azért 7 millióból futhatta volna legalább egy normális mászás animációra, mert ez ahogy kinéz valami iszonyat gáz, meg pár karakter is wtf kategória (pl Black Dog, Melo, Slayer...).
Én is úgy látom, hogy nincs tele a világ a játékosok karaktereivel, más ilyen online cuccokban legalább a városok tájékán sok a player, de itt tényleg nagyritkán bukkan fel valaki más rajtam kívül.
[Korábbi hozzászólásomban sírtam egy sort, amiért nem lehet használni a játék elején kreált karaktert. Közben fölfedeztem, hogy de, a simulacrumban át kell rá kapcsolni. Csak azt nem tudom, hogy ilyenkor tudja e használni a karakterspecifikus fegyvereket rendesen, így inkább nem használom...]
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Most a fegyverhasználatnál van valami furcsaság. Megvan az az SSR karakter kiscsaj akinek a jeges lándzsája van. Elbohóckodtam vele, de aztán feltűnt, hogy az íjász csaj íjával nagyobbakat tud sebezni, mint a saját fegyverével... Ráadásul az íjjal jó messziről ki lehet lövöldözni mindenkit, mert itt úgy van megoldva, hogy ha fejbe lövöm az egymás mellett állók közül az egyiket, a másik akkor is nyugton marad... Eddig küszködtem egy tábor kipucolásával a lándzsával, most meg íjjal kiszedek mindenkit biztos távolból... Csak éppen ez nagyjából az íjon kívül minden más fegyvert feleslegessé tesz... Persze a különféle arénaharcoknál, meg bossoknál azért kell más fegyver is, de ott is nagyon jól dolgozik az íj, mert a karakter a levegőben lebegve lövöldöz, illetve szintén a levegőben ki tud térni...
Az ellenfelek pajzsát szintén nem értem, úgy veszem észre hogy teljesen mindegy mivel támadom (tűz, jég, villám, fizikai), mindent is megfog... Aztán nagynehezen majd kikapcsol egy kicsit, mielőtt újra aktív lesz.
Az ellenfelek elementál támadásait meg nem lehet kikerülni. Pl még ha a levegőben vagyok, akkor is megráz az árammal (az mondjuk jópofa, hogy közben látszik a csontvázam, mint a rajzfilmekben szokott... ). A B01 ruin-ban meg van az az ellenfél, aki repül, áthúzásokat csinál, pajzsa van, és időnként elsüt valami sugarat ami mindegy merre mész, rajtad marad és szétéget... Nincs pajzsom, nincs rendes gyógyítás, magasabb szinten nem lesz ez móka-kacagás...
Vagy így próbálnak arra ösztönözni, hogy álljak össze játszani másokkal? Lehet hogy egyéniben játszhatatlanná válik a game egy idő után... -
Dewri
aktív tag
Akkor ezek szerint még nincs olyan karakterem ami rendesen tud ütni, csak az íjász csaj (Bai Ling), azért tűnik jobbnak a többinél... Erre a pajzstörésre majd próbálok odafigyelni, eddig nem foglalkoztam vele mélyebben, csak kínlódtam miatta...
A matricákról is tudsz mondani valami infót? Mert felpakolom a fegyverre, felhúzom 25-ös szintre, írja is, hogy pl 26 atk, de nem látom ezt a 3x26 atk-t megjelenni a fegyver értékeinél...
[ Szerkesztve ]