Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attila0
őstag
válasz Hieronymus #29 üzenetére
Az dolog hogy a benzinmotorban karburátor helyet injektor van. (Már 20 éve is az volt) De, a motorblokk szerkezeti felépítése azóta sem sokat változott.
[ Szerkesztve ]
-
bteebi
veterán
válasz Hieronymus #29 üzenetére
"Korábban linkeltél egy ábrát, az autók külsejének hasonlóságáról. Nagyon jól látszik, a külső formák néhány, közös fejlesztésen keresztül alakultak ki."
Igen, nagyrészt a praktikumon és a fizika törvényein keresztül . Értelmezhető legyen a légellenállás (=hatékonyság), de azért maradjon masszív, és amennyire lehet, balesetbiztos a karosszéria, meg persze legyen némi hely az utasoknak és a csomagoknak is. Több változó ugyan, de összességében nagyjából egy (forma)irányba mutatnak a végén. Már csak ezért is ekkora a hasonlóság. Nem nagyon van új a nap alatt.
"Ezek a fejlesztések sohasem olcsóak. A gyártók csoportokat alkotva finanszírozzák meg fejlesztéseket."
Tudtommal ez (többek között) többnyire a motorfejlesztésekre is igaz, és viszonylag kevés (valós) fejlesztőlabor van. A legnagyobbak persze lehet, hogy full egyedül dolgoznak, valamilyen fajta fejlesztő/kinetikai laborja a valamivel kisebb gyártóknak is lesz, de az közel sem olyan, mint ~nulláról fejleszteni. (Persze a korábbi fejlesztéseket, akár saját, akár nem, is lehet reszelgetni. Csak nem feltétlenül éri meg.)
"Nem elég egy dizájnt lerajzolni. A formát ellenőrizni kell. például légcsatornában."Szerintem ezeket manapság már inkább CFD-vel csinálják. Vagyis a munka kezdeti fázisait CFD-vel, mert az egyszerűbb és gyorsabb, a legvégén pedig marad(hat) a szélcsatorna, mert az a tuti.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lg 27'' UltraGear OLED - 27GR95QE-B / Garancia 2027.05.15.
- LG 86QNED813RE / 86" - 217cm / 4K UHD / 120Hz & 4ms / AMD FeeSync / HDR Dolby Vision / HDMI 2.1
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen