- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
OddMan
őstag
válasz #85552128 #666 üzenetére
Nemrég volt az egyik magyar programozóval egy interjú, asszem Török Balázzsal, aki azt mondta, hogy azok az effektek, amelyek túlságosan leterhelnék az XboxOne-t illetve a PS4-et, azokat kiveszik a PC-s verzióból is, mert nincs idejük külön tesztelgetni a különböző platformokat. Tehát a grafika sajnos azért ilyen, mert ezt tudják az új next-gen konzolok. Sajnos a PC-s verzióval külön már nem foglalkoznak a fejlesztők, egyszerűen csak azt a verziót ültetik át PC-re, ami a konzolokhoz készült. Hiába van valakinek erős PC-je, nem számít, maximum több FPS-el fog menni a játék, de nem lesz "sokkal" szebb, mint konzolon.
Bár én még reménykedek, hogy esetleg később lesz MantleAPI vagy DX12 támogatás és akkor visszahozhatnák a megnyirbált effekteket PC-re. Persze valószínűleg ebből nem lesz semmi, mert utólag már minek vesződnének vele, főleg, hogy a bevételek nagy része szerintem már a zsebükben van, mivel szinte már mindenki előrendelte a játékot, aki szerette volna, többek között én is.
[ Szerkesztve ]
''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!