- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
Ilyen volt az első rész is: DVD, zenei DVD, manual, térkép... sütött róla az igényesség. 8 rugó alatti premieráron. Úgy látszik ez lengyel sajátosság. Most bontottam ki a Two Worlds 2 tokját, és az is elég gazdag ahhoz képest, hogy 7900 Ft.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz medvezsolt #31 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek! Szóval a Last Wish-t végül csak kiadták. Azért csak kényelmesebb lesz anyanyelven olvasni. Van tervben több is?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Na, akkor a jelenlegi vasammal megpróbálni sem érdemes. Pedig júniusig mindenképpen várok, megnézni hogy a Bulldózer mit tud a S.
bitchellen felmutatni és milyen áron. Milyen felbontáson toljátok amúgy?
Milyen lett a játék, eltekintve ettől ez erőforrás-malőrtől? Én ma este letöltöm azért a GOG-ról. Játékmenete, hangulat? Hozza az első rész fílingjét? Harcrendszer változott/javult?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Akkor ez most azt jelenti, hogy a helyzet a közeljövőben nem is változik meg? Nem hiszem hogy az AMD vagy az NVidia csak és kizárólag eme játék kedvéért kiadna egy driverfrissítést...
Azt nem értem, hogy egy kis cég, ami jelenleg csak PC-re fejleszt (a többi platformra való kiadás legalábbis minimum bizonytalan) hogy engedheti ezt meg magának?? Ez így totál bukás lesz, ha csak high-end konfigokkal lehet értelmes sebességgel futtatni. Nem igaz, hogy ezt nem vették észre eddig, ha meg észrevették, hát jobb lett volna elhalasztani a megjelenést egy hónappal. Érthetetlen. Ha nem lesz valami gyors megoldás, ebbe tönkremennek."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Oké, elnézést, nem akartam túlreagálni. Csak már nagyon unom, hogy kivétel nélkül minden új játék megjelenésekor jön egy pár fikázó direktikszbuzi, hogy így szar meg úgy szar. Meg hogy a bokor jobbról harmadik ágának legfelső levelén mászkáló hangya faxán, a tövétől számított 5. szőrszál textúrája nagyon homályos... Na az ilyenektől már herótom van. De ezek szerint te nem tartozol ezek közé.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nem tudom segít-e: ennyi információt találtam az RPGames-en:
- Az .avi vagy egyéb videofájlok lejátszása a rendszeren a játék indítása előtt hatással lehet a játék grafikájára (az új nVidia vezérlők javítják ezt a hibát). Miután ilyen fájlokat lejátszottál, indítsd újra a gépet a játék indítása előtt.
- Kapcsold ki az AMD videokártyákon az élsimítást a játék indítása előtt! Ez a hadveropció jelenleg összeakad a játék élsimítási beállításaival.
- Az AMD-nek még mindig meg kell adni egy profilt a The Witcher 2-höz a Crossfire chipsetek esetén. Amíg ez előfordul, fordított skálázhatóságot tapasztalhatsz az ilyen chipsettel ellátott rendszereken. Ha előfordul ez a probléma, azt ajánljuk, hogy kapcsold ki a rendszered egyik GPU-ját. Ebben a témában a thewitcher.com/support GYIK-ban fogunk tájékoztatást adni, amint az AMD megoldja a jelenséget.
- Néhány AMD kártya nem engedi, hogy a játékot teljes képernyős módban játszd.
- A játék néha több időt tölt indulás előtt (átlagosan körülbelül 45 mp-t).
- A telepítés után lehetséges, hogy hibaüzenetet kapsz egy hiányzó .dll fájlról. Ha ez történik, futtasd a vcredist_x86.exe fájlt a Disk2 mappából.
- Azt javasoljuk, hogy a telepítés megkezdése előtt kapcsolj ki minden vírusellenőrző szoftvert. Ha nem kapcsolod ki őket, akkor engedélyezd minden fájl telepítését, amit a szoftver gyanúsnak érzékel.
- Az automatikus felismerés során néha előfordulhat, hogy a CPU-k hibásan lesznek felismerve.Huma: ez eléggé eltérő lehet egyénenként. Nekem pl. az első rész hard fokozaton is botrányosan könnyűvé vált kb a játék egyharmada után.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Most írtad le a lényeget: "Nem lett rosszabb vagy jobb a játék, csupán más."
Igen, mert pont az első rész igen egyszerű harcrendszerét kritizálták a legtöbben. Itt is van több ember, aki leírta, hogy az előző résztől pont a harcrendszer tántorítota el. Engem nem, mert a hangulata annyira megragadott, hogy megbékéltem vele. De azért mégis untam a harcot kb a játék egyharmadától, mert hiába játszottam hard fokozaton, túl könnyű volt, monotonná és unalmassá vált számomra. Mivel sokan voltak ezzel így, hát változtattak rajta. Az pech, hogy neked meg pont az tettszett. Azért a W1 sem volt egy klasszikus RPG, nem hasonlítható a nagy klasszikusokhoz, BG-hez Planescape-hez. Azok az idők sajnos már sosem jönnnek vissza. Szerintem már az első rész is egy RPG+H&S hibrid volt, szóval emiatt hiába kárhoztatod a folytatást.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Hát , ahogy visszaemlékszem, igazából csak az első főbossal küzdöttem magam izzadtra. A nagykutyussal. Az kemény volt hard-on Utána még kihívást jelentettek a nagy skorpiószerű izék amik a földből bújtak elő (a nevükre már nem emlékszem), meg amikor a druida bácsinál meg kellett idézni egy adag wild huntert. A többi, beleértve a játék végén lévő boss harcokat is, igen kényelmes volt. Én jobban szeretem a Morrowind meg Gothic 1-2-féle izzadást , és legtöbbször elsőre is nehéz fokozaton játszok. Ez nyilván ízlés kérdése is, de azért a W1-t ebből a szempontból nagyon könnyűnek éreztem.
Az jogos, hogy benne hagyhatták volna fölső nézetet. Az emberek többsége ugyan váll fölöttiben játszott vele, de nyilván nem te vagy az egyetlen, akinek ez hiányzik.
A harcrendszer választhatósága... hát az viszont már nehéz ügy. Így hirtelen nem jut eszembe olyan játék, ahol két egymástól függetlenül működő, alternatívan választható harcrendszer lenne. Szerintem azt nagyon nagy munka lett volna megcsinálni, ahhoz komolyan bele kell mászni a motorba, és közel sem garantált a zökkenőmentes működés.
Én speciel nem szeretem azokat a játékokat, ahol valós idejű a harc, de a hárítás/kitérés automatikus. Vagy-vagy. Vagy legyen klasszikus körökre osztott, vagy ha real-time, akkor legyen teljesen az én irányításom alatt. Ezért számomra ez az új harcrendszer előrelépés, bár lenne még rajta mit javítani, pl az automatikus célpontválasztás elhagyása."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Brutális eb #434 üzenetére
Mennyi ideig tartott?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Brutális eb #447 üzenetére
Azt azért elárulhatnád, mennyi ideig tartott, hány óra volt így.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Nekem egy technikai problémám maradt, nevezheted finnyásságnak is: a 16:9 képarány. Nem szeretem a fekete csíkokat. Volt róla szó korábban, hogy egy patch formájában elérhetővé teszik a 16:10-et is. Erről nincs esetleg valami információ? Tényleg készül, s ha igen mikorra?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz maszi99 #1406 üzenetére
Idő? Ne bolondozz, 1 nap alatt kivégeztem. Épp az volt vele a bajom, hogy marhajó, de rövid. Jobban tettszett, mint pl. Salvatore könyvei, talán a "közép európai feeling" miatt. Ezekben a novellákban nem sok nemes és fennkölt hőst találni, még az elfek is köcsögök... Most várom a következőt, és irigylem a lengyeleket.
A játékot meg csak akkor kezdem el, ha végre tényleg beteszik a 16:10-es képarányt.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Én bevállaltam hard-on. Eddig megy, bár tényleg nem könnyű. De legalább egy játék, amiben van kihívás. Most értem el a bevezetőben a Monostorig.
Viszont ezt a fejlődési rendszert visszalépésnek érzem az első részhez képest, az összetettebb volt, több lehetőséggel. A többi egyelőre tettszik, kivéve, hogy időnként hülye mód automatikusan célpontot vált."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Uraim!
Pár SPOILER-es kérdésem lenne.
A börtönben, ha jól vettem észre két ág között lehet választani. Ha lemegyek a csapóajtón, akkor egy résen keresztül látom, ahogy kínozzák Aryan La Valette-t. Be lehet mászni, de a hóhért sehogyan sem tudom kinyírni. Bármivel ütöm a jobb alsó sarokban azt írja, hogy "minden sebzést elnyel" , megsebezni sem lehet, aard sem segít. Próbáltam mögéosonni és elkábítani, de akkor meg az írnok riaszt. Ha meg az írnokot kábítom el, akkor automatikusan észrevesz a hóhér. Van erre a helyzetre megoldás? Hard-on játtszom amúgy, de a hóhérig nem volt különösebb gondom. A másik ág, ha nem megyek le a csapóajtón, akkor az ajtón továbbmenve látom, hogy Aryan kinyír két őrt majd a segítségemet kéri. De ekkor nem tudok lejutni az alsó szintre. Ezzel elkerülöm a hóhért, de elmulasztok-e valamit/valakit?
A másik, hogy a cuccaimat meg lehet találni valahol? Sehol sem találom, pedig a Tó Úrnőjétől kapott ezüstkardot igencsak sajnálnám otthagyni.
A harmadik dolog, hogy ha jól emlékszem, még jó régen egy bemutató videoban láttam valami csajt, akit Geralt szabadított ki a börtönben. Nem tudom jól rémlik-e, de van itt valaki akit ki lehet szabadítani, csak elsiklottam valami ajtó/járat fölött?[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Ami eddig lejött a játékból:
-érdekes és változatos küldetések. Sehol sem láttam korábban olyan küldetést például, hogy szedd össze s a széthányt felszerelésed, és rekonstruáld a történteket egy részeg éjszaka után. Amelynek során kurtizánokból próbáltatok meg tutajt építeni a haverjaiddal, és átkelni a folyón, mert az egyiküknek egyszer azt mondták, hogy előbb fogja a fenti műveletet végrehajtani, mint meghágni négy elf nőt egy éjszaka alatt... a lényeg: nem volt két egyforma küldetés, sehol sincsenek a jól ismert RPG sablonok, "szedj össze 10 akármit, és vidd el xy-nak"...
-kitűnő és tökéletesen érthető magyar fordítás (mellesleg u. az fordította le aki az Utolsó Kívánság könyvet is, lengyel eredetiről). Össze sem hasonlítható az első rész tényleg ócska fordításával. A szöveg mindenhol konzisztens és tökéletesen érthető. Ha valamit nem értesz, a hiba benned van. Angolul pont u. annyira érthető: teljesen. Az ostrom alatt tökéletesen érthetően elmondja, hogyan és miért kerültetek oda. Kivéve persze ha elnyomogatod az átvezető videókat és a tutorialt.
-tökéletesen érthető, világos és fordulatos történet. Az utalások amit hiányolsz a Sapkowski által írt könyvekben vannak. Ha pl elolvasod az első magyarul is kiadott kötetet számos kiegészítő információt találsz. ezek azonban a történet megértéséhez nem szükségesek.
- Az egyes területeken teljes szabadság: oda mész ahová akarsz, és olyan sorrendben végzed el a mellékküldetéseket, amilyen sorrendben neked tettszik. Bolyongani nem kell, mert egyértelmű mit is kellene csinálnod. Más kérdés, hogy nincs senkinek a szájába rágva, hogy "vegyél egy méhkasbombát és dugdossad bele a nekkerfészkekbe, amelyeket itt és itt találsz vazze!" , csak megemlíti a szörnyhatározó, hogy a nekkerek a méhkasbombára érzékenyek...
Egyébként, ha nem tűnt fel eddig, ez egy RPG, abban szoktak "bolyongani"-a verekedés rendszer nem egy nagy dörrenés, de semmivel sem rosszabb, mint mondjuk az első részben.
- nehéz és taktikus harc. Jobb, mint az első részben. Hard fokozaton játszom, és bár jó néhányszor megizzadtam, párszor meg is halt Geralt, de eddig nem találkoztam teljesíthetetlen küldetéssel.
Azon külön röhögtem, hogy a korábbi hozzászólásodban a tutorialt hiányolod, amikor azt bármikor el lehet érni a journal egyik fülének megnyitásával...
Összefoglalva: hagyd ezt a játékot, nem neked való, inkább menj vissza CoD-ozni...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz CriticalHit #1469 üzenetére
Valóban? Akkor a Tormentben milyen információk alapján döntöttél mondjuk Vhailor sorsáról? Amikor találkozol vele kb annyit tudsz róla mint itt Arayanról. És ott is egyből döntened kell: vele vagy nélküle? Úgy gondolom, a nagy klasszikusok esetében létezik egy "nosztalgiafaktor". Épp a W2 az ami engem a legjobban emlékeztet a klasszikusok hangulatára az utóbbi évek RPG-i közül. Illetve még a Drakensang két része.
Ilyen jó történet pl. a Torment óta nem volt. Ha pedig megnyitod a journalt és elolvasod bejegyzéseket meg a könyveket hát éppenséggel elég bőséges háttér információt kapsz (bár az első részben valóban több volt - ott alapozták meg a világot). A játék tökletesen illeszkedik Sapkowski könyveinek tartalmához, rengeteg szösszenettel, utalással azokra a történetekre. Mivel Geralt alakja és jelleme ezekben eléggé keményen le van fektetve itt ne várj szabad alakíthatóságot.
Az pedig, hogy egyből mindent tudj egy karakterről, és pontosan tudd egy választásod következményeit, nem volt sem a BG-ben sem a Tormentben, sem az első két Fallout-ban.
Amit a korábbi hozzászólásodban hiányolsz, az pont a kripli "szerepjátékosokat" kézen fogva vezető, mindent szájbarágó, elhibázhatatlan küldetéseket adó, térképen mindent pontosan megjelölő, semmi kihívást nem jelentő "műanyag RPG"-k jellemzője, mint amilyen mondjuk a DA2.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Erre a hozzászólásra gondoltam. Hogy ismét egy klaszikus példát hozzak, a Tormentben sem figyelmeztet senki és semmi arra, hogy ha nem a megfelelő válaszokat adod Raven-nak, akkor bizonyos fejlesztéseket nem végezhetsz el a karakteren. Vagy ha Hargrimm-nek rossz válaszokat adsz, akkor a Néma Királyhoz sosem jutsz be, és nem hajthatod végre ManyAsOne küldetését. És még sorolhatnám.
Az utóbbi időben tényleg csak ilyen "fogd a kezem, mutasd az utat" típusú RPG-ket adtak ki és a W2 ebből a szempontból szerintem üdítő kivétel. Gondolom tudatosan tervezték ilyenre, ahogyan a harc is nyilván nem véletlenül nehezebb az átlagnál.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Pár hónap szünet után elindítottam a Witcher 2-t. GOG-os verzió. Feltelepítette az új patch-eket. Legalábbis azt írta, hogy sikeres 2.1 -ig. De sehol nem látom az aktuális verziószámot. Ennél nagyobb probléma, hogy a patch telepítése után a magyar szöveg eltűnt, minden angol nyelvű. Ami nem katasztrófa, de mégis kellemesebb lenne anyanyelven. A beállításoknál sincs a választható nyelvek között. A kérdésem, ha letöltöm a honlapjukról a Cseh nyelvű 1.35-ről 2.0 -ra fejlesztő patch-et az segít-e? Vagy valamilyen más megoldás?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz FehérHolló #1803 üzenetére
Pedig nem emlékszem, hogy anno feltettem volna ilyesmit. Bár nem kizárt, jó pár hónapja volt, nem emlékszem már pontosan. Előrendeléses GOG-os cucc. A Cseh patch-et csak azért gondoltam, mert a Cz-Hun patch-ek általában együtt szoktak lenni. Akkor most ezt a 2.1.-es verziót már nem lehet hunosítani?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
-
GypsFulvus2
őstag
Ugyan, nincs miért elnézést kérni, a jó szándék a lényeg.
Lui04, köszi, akkor megpróbálom azt. Azt hittem az csak az angol. Ha meg valamiért nem megy föl, az sem baj, elég jó az angolom hozzá, csak jobban kell majd figyelni.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Akkor szerencséd van. Egyik win sem szereti, ha egy fontosabb hardverelemet kicserélnek alatta. Különösen igaz ez az alaplapra és a procira. Ha máshol nem tapasztalsz problémát, akkor döntened kell, megéri-e a macerát vagy sem.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz #84221696 #1955 üzenetére
Az tényleg rövid. Viszont a 2. fejezet két teljesen eltérő küldetéssorozatot jelent, az 1. fejezet végén hozott döntésedtől függően. Más táborba kerülsz, 90%-ban más feladatokkal. Szóval ezt a játékot legalább kétszer kell végigjátszani (legalábbis az 1. fejezet végétől), hogy megismerd.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz spadtarc #1959 üzenetére
Hát ottan pedig nincs más módszer, mint harcolni keményen Itt van Youtube video róla.
Emlékezem szerint én aard-ot meg bombákat használtam ennél a résznél. Megpróbálhatsz esetleg előre lerakni hárpiacsapdákat is. Előtte használd fel a védő jeleket amelyeket a terepen lehet találni, ahogy a video is mutatja.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz spadtarc #1961 üzenetére
Jaaaa, hogy te eddig csak henteltél, és még főzeteket sem ittál? Hát úgy nem csoda, hogy keménynek találtad ezt a küldetést. Ez nem az a játék, ahol "üsd ahol éred" hozzáállással sokág jut az ember. Bizony taktikázni kell, főleg nehezebb fokozatokon. Van egy olyan gyanúm, hogy a legelején elklikkelgetted a tutorialokat. Ez hiba volt.
Nos, a főzetekhez való recepteket az inventory alsó sorában, jobbról a 4. vagy 5. ikon alatt találod meg. Egy pergament formáz az ikon. Elvileg rendelkezned már legalább néhánnyal, mert lootolás közben is rá lehet akadni sokukra. Pl. a fecskét már a beveztő fejezetben megszerzi az ember, a játék legelején. E mellett a kereskedőktől is lehet venni ilyeneket. Ha ezeket elolvasod, akkor utána meditáció közben ráklikkelsz az alkímia ablakra, és ha megvan a megfelelő összetevő, akkor kikutyulod. Varjú meg réce nélkül én nem is nagyon indultam harcba. (Nyilván figyelni kell a főzetmérgezés szintre is.) Hasonlóképpen a kardra kenhető sebzésnövelő olajakat, vagy a bombákat is receptek alapján kevered ki. Találhatsz sok eszköz tervrajzot is, meg páncél és kard fejlesztéséhez való dolgokat. Ezeket a tervrajzokat elolvasod, és elmész vele egy kovácshoz, vvagy más mesterhez (pl van aki a csapdák készítéséhez ért). Rúnákat, kardra rakható sebzésnövelő cuccokat, olajakat is fontos használni. Ebben a játékban ezek nem dísznek vannak.A karakterfejlesztésnél én a jobb oldalon a kardmesteri útra koncentráltam. A fölső utat az alaptulajdonságokkal néhány kivétellel érdemes kimaxolni (nyilván ha nem használsz dobótőröket, akkor azt hanyagolod). Aztán nálam a karmesteri út következett, mégpedig annak a fölső ága. Nem érdemes itt sem minden tulajdonságot kimaxolni, inkább minél hamarabb el kell jutni az végén lévő legértékesebb képességekig, pl. az életerő duplázása, vagy az adrenalinroham. Utóbbi az ilyen tömeges támadások esetében rengeteget segít. Ezen kívül és a bal oldali ágon a jelek közül az aard vonalát választottam (szerintem az a leghatékonyabb, a stun effect miatt), és elmentem addig, amíg az erélyt lehet felhúzni, mert az csatában fontos. Az alsó ágból csak egy-két mezőre tettem. Aztán ne felejtsd el mutagénekkel fejleszteni a skillmezőket, ahol arra lehetőség van (kis pöttyöcske a kör sarkában). A melléküldetések is fontosak, mert ha kevés az elkölthető pontod, lemaradsz a karakterfejlesztésben, és az ellenfelek nagyon megerősödnek hozzád képest.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz hoffman_ #1981 üzenetére
Azért ha van mentésed az elő fejezet vége előtt, javaslom, told végig Roche-al is. A második fejezet teljesen más, olyan mintha két különböző játék lenne, a küldetésekben nincs átfedés (aztán a 3. fejezet nyilván hasonló, de aért ott is van jópár eltéré).
SPOILER:
Amúgy Letho-t én is elengedtem. Roche oldalán annyira más a játék,. hogy az első végigjátszásom során ki sem derült számomra, hogy kicsoda-micsoda is a sárkány a végén.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz spadtarc #1983 üzenetére
Méhkas bombát kell szerezned. Úgy emlékszem az alkoholista elf csávónak (aki a fa tetején szokott ácsorogni a faluban, Cedric a neve) van tervrajza és el is tudja neked készíteni, ha te nem tudod.
A kereskedőnél mindíg nézd meg, van-e alkimista/bomba/páncél/fegyver upgrade tervrajz."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz westcoastog #2006 üzenetére
A második részben a harc nehezebb, jóval nagyobb kihívás, mint az elsőben. Mindazonáltal bele lehet jönni, nehéz fokozaton is végig tudtam vinni. Általában azt tanácsolhatom, hogy sokkal többet kell taktikázni, mozogni, kitérni az első részhez viszonyítva. Én a kitérő gurulásokat használtam nagyon gyakran, szerintem hasznosabbak mint a hárítások, bár utóbbira is szükség van. Soha ne hagyd, hogy körbe vegyenek, ha hátulról támadnak rád, az a biztos halál. A főzeteknek, olajoknak és bombáknak is nagyobb a szerepe, gyakorlatilag nélkülözhetetlenek.
A harcok előtt a standard keverékem a réce+varjú volt. Előbbi viszonlyag jól regenerálja az életerőt, jobban mint a fecske. A fecske ebben a játékban sokkal kevésbé hatékony, mint az első részben, ezért mindenképpen a récét javaslom. Bár ez utóbbi jobban mérgez, de a karakter fejlesztésénél lehet növelni a mérgezéssel szembeni állékonyságot. A varjú a kardsebzést növeli meg, nagyon hasznos. Hasznos még a farkas is, ami a kritikus sebzés okozásának esélyét növeli meg, illetve az arany oriolé, ami növel minden ellenállást. A többi főzetet sokkal kisebb gyakorisággal használtam, mivel általában jelentősebb hátrányuk is van. Ha inkább a jelekre gyúrsz kard helyett akkor nyilván a rőtbagoly és a maribor erdeje lesznek fontosak.
Fontosak az olajok. Ha nem tudtam mire számítsak, általában örvényt kentem fel, de a falka vére is jó. Emberek ellen különösen jó az akasztott ember mérge, de a barna olaj se rossz.
Hasznáj bombákat is, néhány küzdelem csak a segítségükkel nyerhető meg (legalábbis nehezebb fokozaton). A számum és a méhkas volt a leggyakrabban ahsznált bombám, mindenki ellen jók, előbbi elkábítja az ellenfelet, utóbbi sebzi. A később elérhető zerrikániai nap különösen hatékony. Próbálkozhatsz dobókésekkel is, bár nekem jöttek be túlzottan.
Fontos, hogy mindíg gyűjtögesd az összetevőket, és a mestereknél fejleszd a páncélzatod és a fegyvereidet. Sokkal többféle fegyver és páncél van, mint az első részben, és szerepük fontos. Figyrlj a mutagénekre is: karakterfejlesztésnél érdemes a szabad helyeket erősebb mutagénekkel feltölteni.
Hirtelen ennyi jut eszembe. Nehéz, de majd belejössz.Szerk: ha jól emlékszem R billentyűvel használhatod a zsebben lévő dolgokat. Sztem nyálazd át a tutorialt, érdemes. Ez nem egy idiot-proof játék, tanulni kell.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz westcoastog #2009 üzenetére
Mondom, ha jól emlékszem R-el tudsz bombázni, iletve minden zsebben kévő cuccot használni. Amúgy a jeleket te is használd, az aard nélkülözhetelen volt a harcban.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Aktív témák
- PHP programozás
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!