Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MasterMind

    tag

    Sziasztok!

    2 kezes rendszerrel kapcsolatban akadt némi problémám. Ugye pajzs csak bal kézbe vehető fel, míg fegyverek és spellek mindkettőbe. Klasszikus módon bal egérgomb támad, jobb blokkol pajzs esetén. Viszont ha felveszek 2 spellt vagy 2 fegyvert, akkor marhára zavaró, hogy a két egérgomb az ellentétes kezet irányítja. A M1 és M2 gombok felcserélése megoldja a 2 kezes spell/weapon-t, de akkor fegyver+pajzs esetén bal gombbal kell blokkolni és jobbal támadni. Van erre esetleg valami fix? Zavart ez bárkit rajtam kívül?

  • MasterMind

    tag

    válasz tibaimp #25009 üzenetére

    Értem, hogy mire gondolsz, de sajnos nem egy dologról beszélünk. Közben találtam egy subredditet ahol kiderült, hogy nincs rá javítás, mivel pajzsot sajnos semmilyen módon nem lehet jobb kézbe tenni. Az megoldana mindent... Köszi a választ azért. :)

  • MasterMind

    tag

    Nos, közel 2 hónapja már, hogy belecsaptam én is a Skyrim SE moddolásba. Ez lesz az első végigjátszásom a TES5-tel, de előtte igyekszem maximálisan felépíteni minden részletre kiterjedően, amennyire ez lehetséges a ma elérhető cuccokkal. Az Oblivion ehhez képest gyerekjáték volt, már ami a lehetőségeket illeti, itt szinte, a csillagos ég a határ. Iszonyatosan bele lehet mászni dolgokba, ami rengeteg időbe kerül, de hát ettől lesz szép, a szó átvitt és valódi értelmében is.

    Jelenleg úgy fest, hogy ez egy hosszútávú projekt lesz és végigjátszással együtt bőven ki is tart majd a következő részig. :))
    Kíváncsi leszek mit sikerül összehozni.

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz Skyhunter #25030 üzenetére

    Sinitar és AMON leírásait használom alapként, de ezek inkább csak abban segítenek, hogy nagyvonalakban legyen fogalmam az elmúlt 9 év terméséről, alapvetésekről. Semmit nem telepítek csak azért, mert szerepel az adott listában, mindent felülvizsgálok és változtatok ha szükséges, ha jobb vagy nekem jobban tetsző alternatívát találok az adott témára. Abszolút egyedi setup kialakítása a cél. :)
    A vidkártya egy 1070Ti, a felbontás 1920x1200 (16:10). A teljes konfig fenn van az adatlapomon. A játék aktuális állapotában ~50FPS-sel zötyög, ami a vanilla stabil 60FPS után kicsit már bántja a szemem és hol van még a vége. ;]

    Erősen felmerült bennem egy másik 1070Ti beszerzése. Egy-két helyen olvastam, hogy ha van élethelyzet ahol a SLI megállja a helyét akkor az pont a Skyrim modding a gigantikus mennyiségű VRAM miatt. Ha igaz amit írnak, akár +60-80% plusz is kihozható belőle. Kifejezetten erre venni egy másik kártyát abszolút őrültségnek tűnhet kívülről nézve, de az Elder Scrolls széria különleges helyet foglal el a szívemben és ha egy szétcincált Skyrim stabil 60-al végigjátszható, akkor az számomra nem őrültség.

    Jorus: SLI? Ebben Te vagy a kompetens! Tudom, hogy nem szoktad széthúzni, de érdekel, hogy mi a véleményed az egészről.
    Ami az éveket illeti, próbálom behozni a lemaradást. De egyébként, amikor azon filózgatok, hogy basszus 9 éve megjelent és még hozzá se szagoltam, akkor eszembe jut, hogy 9 év alatt mennyi kiváló mod jött ki hozzá és milyen fantasztikus lesz ezekkel az első és egyben utolsó végigjátszás. :K

  • MasterMind

    tag

    válasz tibaimp #25033 üzenetére

    Furcsának tűnhet, de így van.
    Elder Scrolls játékoknál nálam így szokás. :DD

  • MasterMind

    tag

    válasz Jorus #25039 üzenetére

    Ez sajnálatos, akkor eléggé lukra futottam. Reditten írta valaki, hogy nála semmilyen más környezetben nem dobott akkorát a SLI, mint moddolt Skyrim-nél és ezt egyértelműen a VRAM számlájára írta. Próbáltam visszakeresni a subot, de nem találom.

    A teszt felajánlást nagyon köszönöm és lehet élnék is vele aképpen, hogy első körben küldhetnél egy modlistát (LE vagy SE?) csak, hogy tudjam mik pörgetik a kártyákat és majd később egy benchmarkot egy, illetve a két 2070-el. Ezzel annyi gond lehet, hogy valószínűleg mindkét esetben stabil 60 FPS-ed lesz a kevés mod miatt. A Skyrim 60 FPS-re van limitálva, ha e fölé van kényszerítve bármilyen módon, akkor fizikai anomáliák jelenhetnek meg. Elméletben erre is van megoldás, de ez még nem teljesen tiszta számomra. Egy ENB+Pfuscher (vagy más 4K) textúrák talán annyira megterhelik már a kártyát, hogy beessen 60 alá és lehessen különbséget mérni. Ha körülményes a dolog, akkor természetesen hagyjad, annyira azért nem fontos de ha van kedved hozzá, érdekes lehet.

    tibiamp: Köszi, nagyon várom már, de még hosszú az út. :) Ha a SLI kiesik, akár még szóba is jöhet, bár most hirtelen nincs kedvem elkölteni 3k-t érte. ;]

    Interceptor: Ha arra gondolsz, hogy még rengeteg időm van, akkor az nálam semmit nem jelent. Ahogy Jorus is írta, lehet még a Skyrimet pörgetem majd, mire kijön a 7, de nem ez a cél. :D
    Tipp: Aki még játszik vele, azoknak egy javaslat.
    SkyrimPrefs.ini:
    [Display]
    iVolumetricLightingQuality=3
    Ezt egy Fallout-hoz tartozó leírásban találtam, de Skyrimnél is működik. Nagyon szépen eltünteti azt a fajta fehéres/világos (számomra szmogos) felfénylést, ami a vanilla állapotot alapvetően jellemzi.
    Ugyanitt bVolumetricLightingEnable legyen bekapcsolva, azaz 1-re állítva. Screenshot készítése előtte/utána javasolt a különbség tettenérésében.
    szerk.:
    VikMorroHun: Óóó, ezt én is sokszor hallottam. Pedig, egy lore-friendly módon szétmoddolt game sokkal-sokkal nagyobbat üt első végigjátszásra, mint az bárki gondolná. Ezért IS csinálom így. :K

    szerk2.: Ha már ezen a platformon elcsíptelek, segíts már nekem, hogy a magyarításról mit kell tudnom? Az Oblinál durván megszenvedtem vele, de végül sikerült. Biztos megtalálnék minden infot visszakeresve, de spórolj nekem egy kis időt. :D :R

  • MasterMind

    tag

    válasz tibaimp #25049 üzenetére

    Az nem semmi, szép teljesítmény! :K
    Nekem egy fullos kipörgetés elég szokott lenni, bár azt sokáig szoktam húzni, szünetekkel.
    Egyébként semmi para, határozott elképzelésem van arról, hogy hogyan is kellene kinéznie. Az esetek túlnyomó részében olyan modok kerülnek be, amiket alapvetően a Bethesda reszortja lett volna rendesen megcsinálni, szóval a különc, nem lore kompatibilis, extra tartalmak, (nagy dudák/kis tangák ;] ) nem az én terepem.

    Elérkeztem egy kicsit fárasztó részhez, a textúra-válogatáshoz. Kipróbáltam különböző installorder-ben a populáris nagypakkokat, de sehogy sem gyerebe, szóval kénytelen vagyok jobban belemenni és kézzel szelektálni... Ha nem kéne állandóan újraindítgatnom, még akár élvezném is, de sajnos nincs rá konzol parancs.

    Mortel:
    "Mint a hifi, csak ez nem kerül annyiba..."
    Jól megválasztott szabadidős-tevékenységek kifejezetten gazdaságosak. :D

    VikMorroHun: A múltkori hozzászólásomban lehettem volna kicsit konkrétabb. Egyelőre csak annyira lennék kíváncsi a magyarítást illetően, hogy működésileg hasonlóan van-e felépítve, mint az Oblivion esetében. Ott legalább két moddal nem jutottam dűlőre, mert a faj és könyvnevek is magyarítva lettek, így Character Overhaul-ról vagy Book Jackets-ről szó sem lehetett, mivel más neveken/elérési úton keresték a módosítani kívánt fájlokat. Ahogy írtad, világos, hogy minden felülírja a magyarítást, a kérdésem arra irányul, hogy mennyire mentesíthető ilyen-olyan módon a conflictoktól technikai értelemben.

    [ Szerkesztve ]

  • MasterMind

    tag

    válasz tibaimp #25061 üzenetére

    A spanyol viaszt még nem találtam fel, alapvetően a hagyományos menetrend szerint történik minden. :D
    ENB beállításokkal mókolok + textúrákat válogatok a Nexuson fenn lévő csomagokból. A "kézi állítás" nagyjából ennyit takar.

  • MasterMind

    tag

    Üdv! Én is beszállok egy aktuális verzióval! Kábé jó másfél éve posztoltam ide, hogy belekezdtem a prodzsektbe. Nem igazán haladt a dolog egy ideig, csak fázisokban, mert extrém mennyiségű a cucc, de az elmúlt időszakban tudtam vele foglalkozni. Ha az ember mindent akar érteni mélységeiben (sajnos én olyan vagyok), különböző kombinációkat kipróbálni, egyedi dolgokat integrálni, az rengeteg idő. Amúgy szerintem is mindenki játéka más és más. Mindenkinek úgy kell játszania, ahogy az neki tetszik és amennyire a hardver engedi... :D

    Skyhunter: Szegény Dlizzio-t se hagyd ki a felsorolásból, amire a PredCaliber épült. Sinitarról megvan a véleményem, a többieket annyira nem ismerem.
    Amiket eddig én láttam, abból egyértelműen PredCaliberé az egyik legszebb setup. Továbbá ott van még Zangdar aki a Rudy ENB for Cathedral Weathers-re készített egy állkeresős tweaket.
    Exterior
    Interior

    Az enyém továbbra is WIP, de az igazán fontos dolgok nagyjából fenn vannak. Kifejezetten Fantasy preset megalkotása a cél, ennek megfelelően színes, élénk, beltérben néha kicsit festményszerű is, ami szerintem nagyon jól áll neki. LOD még egyáltalán nincs rajta, az egy teljesen külön témakör, később jön csak.


    Felhasználó kérésére módosítva.

    [ Módosította: philoxenia ]

Új hozzászólás Aktív témák