Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tirexi

    addikt

    válasz Varlaisaran #16279 üzenetére

    Egy olyan játékban mint a Skyrim nem kötelez semmi arra, hogy egyáltalán elindulj valamilyen fő szálon is.
    Ha én csak hentelni meg fosztogatni akarok akkor elég egy kard meg egy páncél azt jó van.
    Ennek a játéknak pont az a lényege, hogy mindeni úgy játszik vele ahogyan akar.
    Ha 200 órát tol egy kardal akkor 200 órát tol.. Ennyi.

    Pont ezért jött létre ez a mod is: [link]

    Ez nem olyan mint a GTA, hogy ha nem viszed a küldetéseket akkor nem mehetsz át a szigeten mert le van zárva.
    Itt már level 1-esen oda mész ahová akarsz.

    Azt meg valahogy nem akarom elhinni, hogy nem látta a küldetésben mit kell csinálni. Szimplán csak nem érdekelte a dolog sztem.

    Csak mert ha belegondolsz a régi TES-ekben sem volt semmiféle shout-olás és még is végig lehetett vinni őket.

    Dragonrend kiáltás nélkül is le lehet ölni Alduin-t csak tovább kell lövöldözni mert nem száll le. :K

    (#16280) Chapel:
    Azon a képen nem a karakter a lényeg hanem a ló armor. :D
    Csak hát más képem nem volt a lovamról. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Varlaisaran #16279 üzenetére

    Én ilyenkor elgondolkodnék, hogy mit csinálnának ezek egy Morrowindben? Ereiket vágnák fel konkrétan. Mert nem az volt, hogy mész és beszélnek melletted, aztán ott a quest marker az iránytűn meg van egy fullos GPS térrképed... Adatot kellett kutatni, megkeresni az illetőket, megkeresni a quest helyét, stb. Aztán meg a harcnál sem volt mindegy, hogy hogyan csapsz, nem hogy shouttal föld körüli pályára állítani őket... (ez mondjuk sokszor hasznos a bandit leaderek meg master vampire-ok ellen, mert a gravitáció rájuk is hat).

    Szó se róla, jópofa a Skyrim, rengeteget fejlődött mind pozitív, mind negatív irányba is.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák