Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cilindrik

    aktív tag

    Sziasztok

    Egy beégett kijelzős HTC A9-et javíttatnék veluk (garanciális T-s készülékről van szó) Kb mennyi idő szokott lenni a javítás ha direktbe beviszem Budaörsre?

    Bár amiket hallok róluk itt...

    Köszi

  • Cilindrik

    aktív tag

    Sziasztok

    Ide írom be, de nem teljesen Telemax probléma.

    Van egy HTC ONE A9 telom amin december környékén beégett az ALOMED kijelzőba az értesítési sáv és a navigációs sáv, nem durván de ha nincs ott a navi bár akkor azért látszik a helye.
    Márcuis végén adtam be mivel ekkor már a jack dugóból is kipattant folyton a gyári füles. Bevittem egy T üzlezbe. Mivel a HTC-nek itthon nincs szervíze és a Telemax csak logisztikát csinálja ezért ők kiküldték romániába. Első körben visszajött határidőre javított jack-el de a kijelzővel nem csináltak semmit. Azzal a lendülettel a Telekommal visszaküldtem a szervízbe. Tegnap elött visszakaptam ugyan ugy beégett kijelzőval. Mindkét esetben a szervízlap alján ott ál magyarul hogy a méréseknek megfelel a készülék (itt nem tudom mire gondolnak).
    A T azt mondta hívjam a szervízt (Telemax). A telemax levélben elküldött a Romániai szervízba. Irtam nekik angolul e-mailt. leírtam a problámát és az egész esetet, még le is fotóztam a beégést, ami nagyjából látszik a fotón. A végén rákérdeztem hogy viosszaküldjem e a Telekomon keresztül.
    Megjött a válasz:

    Hello,

    Please contact Telekom.

    Thank you.

    Khm ok köszi. Gyakorlatilag a T mutogat a Telemaxra, ők mutógatnak a szervízre, a szervíz visszamutogat a Telekomra.
    De amugy nem is értem, én a T-től vettem a telót, mi közöm nekem hozzá hogy ki javítja meg és ha nem akkor miért nem.

    Tegnap bevittem a telekomhoz hohy ez a helyzet. Kérdem az embert hogy meddig lehet ezt a szervízzel eljátszani, gyakorlatilag azt mondta hogy a végtelenségig. Amikor szóba hoztam a cserét úgy nézett mitha kínaiul beszélnék, hát hogy hogy és mire , meg hú meg há.

    Na most nem tudom hogy honnan a búbánatból tudhatom meg hogy ez a HTC-nél egyáltalán hibának minősül (méshol ha jól tudom cserélik a beégett panelt) vagy vizsgáltassam be a fogyasztóvédelenél?

    Nem vagyok egy anyázós típus de most már csakazért sem akarom hagyni a dolgot.

    köszi

  • Cilindrik

    aktív tag

    válasz Gery1987 #408 üzenetére

    Na irtam a Telemaxnak is. Válasz:

    Tisztelt X Y!

    A készülék imei-számát meg tudná adni?

    Nem tudunk semmit ígérni ez ügyben, de megpróbálhatunk utána járni.
    Üdvözlettel,
    TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

    Talán-talán lesz valami.
    Igazából már nem is az zavar hogy nem javítják bár az is, de a legnagyobb bajom hogy senkitől sem kapok normális információt az ügyben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák