Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #50994176

    törölt tag

    Üdv sorstársak!

    Csatlakoznék én is telemax utálók táborához.

    A történet régen kezdődött és valószínűleg most folytatódni fog a kedvenc márkaszervizemmel :D

    Anno vásároltam egy iPhone 4-et a vodánál. Használtam, nem is volt semmi gond vele egészen a 6. hónapig, amikor elkezdett vacakolni a home gomb. Eleinte nem volt zavaró, kicsit erősebben kellett megnyomni és jó volt. Az idő múlásával egyre rosszabb lett a helyzet ezért bevittem a vodához, ahol elküldték szervízbe. Arra már nem emlékszem hogy mennyi ideig volt ott, de a lényeg annyi hogy szerintük beázott, ezért megvonták a garanciát. A jegyzőkönyv szövege teljesen megegyezik az egyik fentebb linkelt jegyzőkönyvvel, a képeken amiket csináltak pedig annyira halvány-rózsaszínű volt a folyadékérzékelő hogy csak erős nagyításban lehetett észrevenni. Nem tudtam mit csinálni, a voda kötötte az ebet a karóhoz miszerint beázott, nem garanciális.

    Utána volt 2 viszonylag pozitív tapasztalatom velük, Lenovo Y580 és Y510 garanciájával kapcsolatban, leszámítva hogy a 2 gép szerintük karcos volt, ami természetesen nem volt igaz. A javítások rendben voltak, az összeszerelésre sem volt panasz a 2 laptopnál.

    Most vásároltam egy Samsung Galaxy S6 edge telefont (06.01-én telekomnál), már az első bekapcsolásnál 2x újraindult de nem foglalkoztam vele. Később egyre gyakrabban csinálta, eldobálta a mobilnetet, majd a hozzá vásárolt Samsung ClearView tok szépen összeb@szta az érintőt. Bevittem 25-én az itteni samsung szervizbe hogy nem okés. Kiderült hogy a frissen vásárolt 300k-s samsung csúcsmobilhoz nem tartozik helyszíni garancia, majd elküldik a központi márkaszervíbe és majd jól megcsinálják. Nem reklámozták hogy ki a márkaszevíz, bár sejtettem hogy a telemax. Amikor rákérdeztem a csaj húzta a száját, és nagyon halkan benyögte hogy igen. 1 hetet mondott, tehát legkésőbb 2.ig meglesz. A telefon karcmentes, tokban tartott volt, leszámítva az érintőt, az átvételi elismervényre ezt rá is írta. Kiváncsian várom hogy mi és hogyan fog történni most, még az a szerencsém hogy biztosításom van rá, ha minden kötél szakad akkor majd a telekommal lejátszom.
    Az már csak hab a tortán hogy a GYÁRI tokkal nem csinálnak semmit, mondván hogy nem náluk vásároltam, vigyem vissza a telekomhoz

    Remélem nem lesz rossz vége a dolognak mert bajok lesznek.

Új hozzászólás Aktív témák