- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50994176
törölt tag
Üdv sorstársak!
Csatlakoznék én is telemax utálók táborához.
A történet régen kezdődött és valószínűleg most folytatódni fog a kedvenc márkaszervizemmel
Anno vásároltam egy iPhone 4-et a vodánál. Használtam, nem is volt semmi gond vele egészen a 6. hónapig, amikor elkezdett vacakolni a home gomb. Eleinte nem volt zavaró, kicsit erősebben kellett megnyomni és jó volt. Az idő múlásával egyre rosszabb lett a helyzet ezért bevittem a vodához, ahol elküldték szervízbe. Arra már nem emlékszem hogy mennyi ideig volt ott, de a lényeg annyi hogy szerintük beázott, ezért megvonták a garanciát. A jegyzőkönyv szövege teljesen megegyezik az egyik fentebb linkelt jegyzőkönyvvel, a képeken amiket csináltak pedig annyira halvány-rózsaszínű volt a folyadékérzékelő hogy csak erős nagyításban lehetett észrevenni. Nem tudtam mit csinálni, a voda kötötte az ebet a karóhoz miszerint beázott, nem garanciális.
Utána volt 2 viszonylag pozitív tapasztalatom velük, Lenovo Y580 és Y510 garanciájával kapcsolatban, leszámítva hogy a 2 gép szerintük karcos volt, ami természetesen nem volt igaz. A javítások rendben voltak, az összeszerelésre sem volt panasz a 2 laptopnál.
Most vásároltam egy Samsung Galaxy S6 edge telefont (06.01-én telekomnál), már az első bekapcsolásnál 2x újraindult de nem foglalkoztam vele. Később egyre gyakrabban csinálta, eldobálta a mobilnetet, majd a hozzá vásárolt Samsung ClearView tok szépen összeb@szta az érintőt. Bevittem 25-én az itteni samsung szervizbe hogy nem okés. Kiderült hogy a frissen vásárolt 300k-s samsung csúcsmobilhoz nem tartozik helyszíni garancia, majd elküldik a központi márkaszervíbe és majd jól megcsinálják. Nem reklámozták hogy ki a márkaszevíz, bár sejtettem hogy a telemax. Amikor rákérdeztem a csaj húzta a száját, és nagyon halkan benyögte hogy igen. 1 hetet mondott, tehát legkésőbb 2.ig meglesz. A telefon karcmentes, tokban tartott volt, leszámítva az érintőt, az átvételi elismervényre ezt rá is írta. Kiváncsian várom hogy mi és hogyan fog történni most, még az a szerencsém hogy biztosításom van rá, ha minden kötél szakad akkor majd a telekommal lejátszom.
Az már csak hab a tortán hogy a GYÁRI tokkal nem csinálnak semmit, mondván hogy nem náluk vásároltam, vigyem vissza a telekomhozRemélem nem lesz rossz vége a dolognak mert bajok lesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte Brix GB-BRR3H-4300 4300u, 16GB DDR4, 256GB SSD
- HP Probook 450 G5 - 8th Gen i5/8GB/128GB
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron