- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thth
csendes tag
Huawei Ascend P6 kb. másfél hónap után teljesen meghalt, addig csak kisebb gondok voltak vele. Mit tesz Isten, ehhez a Telemax bandához került a készülék, akikről nem szivesen írnám le a véleményemet. A telefon mocskosan, kosztól ragadó és karcos állapotban került hozzám vissza. A kijelző védő fóliát agyon karcolták, és ilyen mélyebb csavarhúzó nyomok is voltak rajta, bár csak pár percig volt nálam a telefon mert küldettem is vissza a T-mobiltól cserét kérve. A telefon többi részével már finomabban bántak, azon már talán egy fokkal kevesebb karc volt, ez kedves. Ennyit a fóliás tokban tartott telefonról, miután ilyen kezek szabadultak rá. A telefon természetesen nem működik, főpanelt cseréltek rajta, de úgy hogy a virtuális gombok nem jöttek be és az egész szoftvere össze volt omolva. A hátlapja pedig kotyogott. Most itt vagyok telefon, pénz nélkül, kapom a havi majd 10 ezres csekket a telefon után, miközben már több mint 20 napja nem tudom használni a telefont. Jelenleg azon vagyok, hogy az összes illetékes szervezetet, hatóságot a nyakukra küldjem, de mint látom a tapasztalatokat nem lesz egyszerű dolgom. Mégiscsak felháborító hogy egy majd 90 ezer forint értékű telefonnal, amiért az ember dolgozik, félretesz rá, ilyen állat módjára bánnak, és sokszor két hétig nem tudja használni.A T-mobile-nak mint szolgáltatónak ha valóban ennyire sok panasz van a Telemax-ra, már rég új szervizt kellett volna keresnie, a kötelessége és érdeke lenne hogy a méregdrága szolgáltatásaikat és az előfizetésüket használni tudjuk, még az ő kapitalista és nem felhasználóbarát érdekeiket is nézve. Felháborító.
-
Thth
csendes tag
Sziasztok.
Ismét, harmadszorra is visszakaptam a telefonomat a kétes hírű telemax kft-től. Elgyengült, rossz fogású usb port hibával küldtem be. Most kicserélték a belső usb csatlakozóját, a kábel jól szorul benne, viszont sehogy sem akar a töltésnél tovább menni a rendszer. Nem érzékeli a számítógépet a telefon semennyire, sima töltésnek érzi, több gépen és adatkábellel is, fastboot, Hisuite nem látja... Van rá esély hogy szoftveres csak a hiba, másnál is volt ilyen? A rom-ot próbáltam cserélni, de az sem segített. Lassan többet van szervizben a teló, mint nálam. Ráadásul gondolom mindenki tudja hogy 30 napot kell várni, mire visszakapja az ember...