- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Nem lesz idén Nothing Phone (3)
ma És az AI tehet róla.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nonsen5e
addikt
válasz Gabesz87 #8621 üzenetére
Szerintem egyszerre voltunk még a szervizben.
Én egy videokártyát vittem vissza épp (másodszor).---
Kíváncsi vagyok mi lesz azzal. 5 nap után írtak, hogy a "garanciális ügyintézése befejeződött", aztán vissza akarták adni ugyanúgy a kártyát, mert, hogy ők nem találtak benne hibát.
Ha másodjára is visszadobják, hogy nem jött elő a hiba, addigra pont le fog járni a garancia (holnap utánig tart)... Amennyiben így lejár a garancia, hogy náluk van, majd végül azt mondják, hogy semmi baja, ezért a szervizben töltött idő is levonódik a garanciából, akkor ha a garancia lejárta után (amikor majd visszaadják) elviszem egy független szakszervizbe, ahol esetlegesen megállapítják, hogy ez márpedig rossz, lehet-e az iPont felelősségre vonni azért, mert "direkt húzták az időt, hogy lejárjon a garancia"?
Sajnálom a keserű hangvételemet, de eddig SOHA EGY SZERVIZZEL sem volt jó tapasztalatom.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs