Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    válasz Gabesz87 #8621 üzenetére

    Szerintem egyszerre voltunk még a szervizben. :)
    Én egy videokártyát vittem vissza épp (másodszor).

    ---

    Kíváncsi vagyok mi lesz azzal. 5 nap után írtak, hogy a "garanciális ügyintézése befejeződött", aztán vissza akarták adni ugyanúgy a kártyát, mert, hogy ők nem találtak benne hibát.

    Ha másodjára is visszadobják, hogy nem jött elő a hiba, addigra pont le fog járni a garancia (holnap utánig tart)... Amennyiben így lejár a garancia, hogy náluk van, majd végül azt mondják, hogy semmi baja, ezért a szervizben töltött idő is levonódik a garanciából, akkor ha a garancia lejárta után (amikor majd visszaadják) elviszem egy független szakszervizbe, ahol esetlegesen megállapítják, hogy ez márpedig rossz, lehet-e az iPont felelősségre vonni azért, mert "direkt húzták az időt, hogy lejárjon a garancia"?

    Sajnálom a keserű hangvételemet, de eddig SOHA EGY SZERVIZZEL sem volt jó tapasztalatom. :(

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák