Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabbo

    aktív tag

    Üdv Mindenkinek!

    Le szeretném írni mi történt velem, hátha választ kapok a kérdésemre.

    6 éve vagyok Telekom otthoni szolgáltatás előfizető. Már több dolgot vásároltam a szolgáltatótól, előfizetés mellé. (TV, Xbox, stb..). Általában minden rendben ment a rendeléssel, 1-2 napon belül szállították is az eszközt.

    Itt idéznék a t-home.hul/akossagi/keszulekek/szallitasi_es_fizetesi_feltetelek oldaláról pár sort:

    A munkanapokon 13:00 óráig munkatársunkkal véglegesített megrendelést a következő munkanapon 20 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Amennyiben a rendelés adatainak megadásakor a rendszer által megadott nap (a szállítás várható időpontja) nem megfelelő, a vevő kérheti a szállítási időpont módosítását. A házhozszállítás időpontjának egyeztetése a rendelés beérkezését követően a munkatársunk által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel során történhet.

    Gondoltam rendelek egy táblagépet. Hétfőn leadtam a rendelést telefonon. Direkt rákérdeztem, minden rendben van? Nincs kizáró ok? A válasz: persze uram, minden rendben van, a My T-home webes felületén nyomon tudja követni a rendelést, GLS fogja szállítani. Nagyszerű, akkor gondolom egy két nap és megkapom.

    Szerda: A webes felületen semmi sincs a rendelés menüpont alatt, gondoltam rákérdezek, hogy áll a dolog.
    Válasz: a rendszer szünetelteti a rendelést, mert tartozása van. (persze nem volt) Na behajtási osztályt felhívni, rákérdezni. Ja, nincs tartozásom, csak valami dátumot át kelet javítani. :F :Y

    Csütörtök: Rutinszerűen T-home felhív, rákérdez. Ó, már keresték, csak nem érték el, de nem a GLS, hanem a szuperszerviz hozza a tabletet. A szuperszerviz felhív, rákérdez, ők ugyan nem kerestek. T-home visszahív, 13 perc várakozás, Válasz: a rendszer 5 perce :F törölte a rendelést, de újra elindítjuk önnek. :W Nagyszerű, akkor holnap megkapom. Erre azt mondja a hölgy, hogy 30 nap a határidő. Elnavigáltam a munkáltatója weboldalán található általam fentebb idézett szöveghez, mert kíváncsi voltam mit szól. Jéé, ő ezt nem is tudta. :N

    Miért kell szórakozni? Miért nem lehet az első hívásnál mindent zökkenőmentesen elindítani? Miért nekem kell telefonálgatni és kikönyörögni belőlük, hogy probléma van a rendeléssel? Miért írogatnak 1 munkanapos szállítási határidőt, ha nem tartják be?

    [ Szerkesztve ]

    Nem fogok senkivel levelezgetni! Ha kell amit árulok, cserélek HÍVJ!!!

Új hozzászólás Aktív témák