- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Padló K.O
tag
Ezt fontos leírnom, a miheztartás végett: a telefonos ügyfélszolgálaton(1412) naponta több száz ügyintéző van beosztva, akik kezelik a hívásokat. Bemutatkoznak, és minden beszélgetés azzal kezdődik, hogy : "Na végre, már 40percet vártam magára!; Végre, valahára, maga élő ember?; Mi tartott ennyi ideig? Kávézott?; Felháborító, hogy 10percet kellett várnom!"
Igen, sajnos sok a várokozási idő, az ügyintézők folyamatosan veszik a hívásokat! Van olyan, hogy nem 10percet kell várni, hanem 45-öt, vagy 1,5órát, stb. És nem azért mert az ügyintézők cigiznek, kávéznak, vagy elmennek egyet sétálni....végzik a munkájukat. A gyorsabb ügyintézés érdekében annyit tehetne a betelefonáló, hogy már úgy tárcsázza az ügyfélszolgálatot, hogy előtte van egy havi számla, amin szerepel egy ügyfélazonosító, ne ezzel menjen el kb 10perc, amíg még előkeres egy számlát....ezt hívásonként meg lehetne spórolni és akkor más is előbb jutna operátorhoz!A másik, T-Home-nál bevezetésre került az ügyféljelszó: ha valaki még ilyet nem állított be, akkor az otthoni vezetékes vonaláról kell betelefonálnia, kell az MT Ügyfélazonosító a vezetékes havi számláról, ami vagy 4-es, 6-os, vagy 7-es kezdetű, 9számjegyű! Ha nincs vezetékes vonal, csak internet, vagy voip+net, akkor az internetes számláról kell szintén az MT ügyfélazonosító + személyes adatok! Ha nem így történik a hívás, akkor csak személyesen irodában lehet jelszót beállítattni, vagy írásban is lehet igényelni!
Egy jóbarátomtól származó info....
-
Padló K.O
tag
Sat TV: Akik december 20után rendelték meg a szolgáltatást, azoknak csak sajnos február közepéig bezárólag fogják beszerelni, akik december 20előtt adták le, január végéig várható a szerelés! , ez van!
-
Padló K.O
tag
válasz Barthezz2 #3974 üzenetére
Elnézésedet kérem, az lemaradt, hogy: Tisztelet a kivételnek!
Sajnos az a baj, hogy az operátorok vannak napi kapcsolatban az ügyfelekkel, őrájuk zúdúl a sok sz*r, nem ők találják ki a szabályozásokat, csak végzik a munkájukat a munkautasításuk szerint, ha nem úgy végzik, akkor annak következménye lenne. Valjuk be, ez is egy munkahely, ugyanolyan mint bármilyen másik munka....nem ők alkotják a szabályokat, a feltételeket...vannak dolgok amik nem túl pozitív hírek az ügyfél számára, de ez van, el kell fogadni. Most ez a sat tv....várni kell, mert nincs szabad kapacitás, ugye az időjárásra is van hivatkozás....lehet hogy más ok van a háttérbe, csak azt nem mondhatják az ügyintézők! Sajnos ők pucolják a sz*rt mások helyett.... -
Padló K.O
tag
válasz Chandler #3980 üzenetére
ADSL: vezetékes vonalhoz kötött, tehát vezetékes vonalnak kell lennie, műszakilag erre alapul a szolgáltatás. A DSL Classic szolgáltatás ADSL (aszimmetrikus DSL) technológia által, a telefonhálózat segítségével biztosítja az internet-elérést. DE, már megoldható úgyis, ha nincs vezetékes vonalad, vagy lemondanád, de internetet azért akarsz....
Kábelnet: itt meg kábelt tv előfizetéssel kell rendelkezned, pl: T-Kábel; kábeltelevíziós hálózaton nyújtott szélessávú internet szolgáltatás. -
-
Padló K.O
tag
válasz max-pain #7849 üzenetére
Abban az esetben nem lehet ezt megoldani, hogyha az összevonni kívánt szolgáltatások között van egy T-Kábel-es tv csomag...át kell szerződni T-Home szintre, és ezt egyenlőre csak irodában végzik. Hivatalosan már beolvadt a T-Kábel a T-Home-ba, de még papírügyileg nincs rendezve...ezért kell bemenni személyesen átszerződni...
-
Padló K.O
tag
Ha még nem beszéltél operátorral, akkor 1412...MT ügyfélazonosító kell, meg az ügyféljelszó (5db szám,szerződéskötéskor kellett megadni). Ennyi, és igen, válthatsz nyugodtan, nincs kötbér, nincs szankció...csak újraindul a hűségidő! A sávszélesség váltás kb 5-6nap, de hivatalosan maximum 30nap. Sikerült már beszélned velük?
-
Padló K.O
tag
válasz ggf8600gts #8558 üzenetére
Minek használsz külön routert???? Nem elég a HGW (ami egyben router)?
-
Padló K.O
tag
válasz Jégkokó #8585 üzenetére
Egyetértek
Ész és kérdések nélkül ha valaki aláír valamit, viselje a következményeket...ha valami számomra kiemelten fontos, akkor még pluszba rá is kérdezek. Néma gyereknek....
Amúgy nagyon egyszerű szidni a szolgáltatót, ez a legegyszerűbb megoldás, meg a telefonos ügyintézővel ordítani,mocskolódni...telefonba nagy a pofája mindenkinek, de ha már személyesen kell megnyilvánulni...na mindegy! Többre megy az ember, ha normálisan viselkedik. -
Padló K.O
tag
válasz JamesHolden #8638 üzenetére
Sajnos valóban így van, nem szolgáltatnak Invitel területen netet. Azon a linken, azért van a település,mert akik korábban rendeltek netet, július 1előtt, azoknak még tudták biztosítani. De újonnan már nem.
Tehát valóban csak a sat tv-t tudod megrendelni. Valószínűleg a legelső ügyintéző félrenézte (emberek vagyunk,tévedhetünk), de szerintem még nem késő visszamondani a lemondásokat, ha még nem telt el 8nap....
Az akadály az, hogy megszűntek a cégek közötti együttműködések. -
Padló K.O
tag
Sziasztok! Segítség....hátha járt már valaki ugyanilyen cipőben
T-Home Internetem van, T-Home-os Pirelli (router) HGW. XBOX 360 -al akarom összehozni, de az istennek sem megy, ha simán D-Link modemmel kötöm össze, semmi gond, egyből csatlakozik. De ha az X-re rádugom a Wifis kiegészítő antennát + össze akarom hangolni a T-Home HGW-vel akkor felismeri, megtalálja,beírom a kulcsot is, hogy összepárosuljon, és utána gondolkodik, aztán kiírja, hogy nem megfelelő net kapcsolat....
Valami tipp, mit nézzek még át??? Előre is köszönöm!!! -
Padló K.O
tag
Igen,amikor elindítom az X-en a hálózathoz való kapcsolódást, felismeri,kiírja a hálózatomat,jóváhagyom az X-en,és utána kéri a jelszót, beírom az X-be, és utána a folyamatjelző megy, próbál csatlakozni, aztán kiírja a hibát.
A másik mondatodat nem értettem...azt az X-en írjam be? Nagyon nem vagyok otthon a témában...ezért értetlenkedek -
Padló K.O
tag
Ha valakinek telefonvonalon alapuló internet csomagja van, és lemondja a telefonvonalat, akkor megszűnik az internet szolgáltatása is, mert olyan csomag van beállítva műszakilag, ami a vezetékes, aktív vonalhoz kötött szolgáltatás. Neked azért működik, mert telefonvonal nélküli, alapból úgy lett központilag is beállítva, olyan csomagban vagy, olyan eszközök vannak nálad. Lehet azt is, hogy a meglévő internetét ami más szolgáltatónál van, ISP váltással áthozza a T-Home-hoz, és amikor már a T-Home szolgáltatja a netet, kérheti a csomag átalakítását, tehát DSL csomag vonal nélkül, ilyenkor a vonal megszűnik, nem aktív, fizikailag ott van a háttérben, csak éppen ha rádugnál egy telefonkészüléket, nem lenne vonalhang...
-
Padló K.O
tag
válasz Ghostface #8747 üzenetére
Igen, van egy 30napos próbahónap, ha úgy kéred, hogy vonal melletti DSL, csak ekkor van próbahónap, ha csak önmagában kéred a DSL-t, akkor ott nincs próbahónap, ahogy aktiválják, már indul is az 1év hűségidő. De kérheted hűségidő nélkül is, akkor bármikor lemondhatod, csak drágább....
Mert fizikailag nem fogják tudni rákötni a vonalra, mert már rajta van az INVITEL net.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.