- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Üdv.
Elkeseredettségemben hozzátok fordulnék. Van egy T-Home Kábelnetem 5mbit. Az utóbbi 2-3 hétben folyamatos szakadozások, lassulások tapasztalhatóak. Kb a 8-10-edig hibajelentésnél tartok. Ugye nem folyamatosan nincs net, csak mondjuk elmegy 3-4 órára, majd visszajön vagy nincs fél nap aztán fél napig megint van, vagyis össze-vissza. Sokszor az szokott lenni a "hibaelhárítás", hogy este elmegy a net, betelefonálok, éjszaka valamikor visszajön a net, reggel hív a szerelő, hogy szerinte fel van csatlakozva a modem, szóval nincs hiba. Aktuálisan tényleg nincs, de mikor a hibát bejelentettem volt, de ezzel nem tud mit kezdeni, viszontallásra. Amikor meg a szerelő is tapasztalja a hibát csatlakozót cserélnek, már vagy harmadjára, volt modemcserém, volt fejegységcsere is... Kicsit utána kérdezősködtem az utcában, és akinek ugyanígy kábelnete van, nekik is elmegy a netük amikor nekem is elmegy. 2-3 ismerőst is össze tudtam szedni. Ha elmegy a netem rögtön megy a kör SMS, és így hívom már az ügyfélszolgálatot, hogy nem egyedi hiba. De erre is nagy ívben szarnak, rögzítik a hibát, másnak meg lószar sem történik és valamikor meg visszajön a net. Ezt 2-3 hét játék után meguntam, és fel akartam mondani a szerződést, van itt Inviteles ADSL ugyanennyiért ugyanilyen (remélem jobb lesz), majd bekötöm azt. Erre 25e Ft-ot ki akarnak velem fizettetni, mivel felbontom a hűségemet, holott ők nem teljesítik a rájuk vonatkozó feltételeket, vagyis, hogy legyen végre normálisan net. Mit a túrót lehet csinálni?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz kokszi75 #13879 üzenetére
Tegnap este megint nem volt net, felhívtam az Ügyfélszolgálatot, hibát bejegyezték. Ma reggel 8:32-kor jön az SMS, hogy a hibán elkezdtek dolgozni. 8:33-kor jön még egy SMS, hogy a hibát elhárították. Mondanom se kell, hogy senki nem hívott fel, és nem is jött ki. Most reggel - mint általában - megint van net, de ettől még este nem volt...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Valaki szokta a számláját a My T-Home felületen keresztül bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni? Most, hogy bevezették egy ideje a csekkes díjat megpróbálnék erre a módra átállni, de idáig 3 próbálkozásból kétszer szar volt. Konkrétan most is szar.
Milyen tapasztalatok vannak ezzel a rendszerrel, felülettel?"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #22847 üzenetére
Újra be szeretném fizetni a számláimat, a My T-Home felület megint szar... Tartalom betöltése, megy a sok rózsaszín pötty és semmi, több, mint 1 órája.
Meg akarok szabadulni a csekkes kínlódástól, de ezzel is csak a kínlódás van.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz #78121280 #23538 üzenetére
Csak azt nem tudom felfogni, hogy egy hónapban nekem 15 percig kellene, hogy menjen normálisan, de idáig kettőből kétszer beszoptam.
Ebből azt szűröm le, hogy rohadt megbízhatatlan és instabil az egész rendszer ahogy van.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz djculture #23550 üzenetére
Nálunk is előfordult már pont ez az eset. Felhívták anyámat, hogy akarunk-e továbbra is netet. Azt mondta, hogy persze, hogy akarunk, miért ne akarnánk? Ezt hűségidő meghosszabbításnak vették, holott nem is az ő nevén van az előfizetés, hanem az enyémen.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz jani714 #23552 üzenetére
Mit jelent az, hogy átrakták 5mbit-re? Mivel ha 5mbit az elérhető sebesség, akkor az a garantált minimum, sajnos egy szavad se lehet. Ha módosítottak a csomagodon, és 5mbit-es csomagod van, akkor azért szólhatsz természetesen, ilyet nem csinálhatnak.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Az mitől lehet, hogy a kábelnetünk az alábbi hibát produkálja: a net megszakad pár 10 másodpercre, a Cisco modem/router nem jelez semmilyen hibát vagy szakadást, és magától helyreáll az egész? Elég sűrűn produkálja a hibát és rettentő idegesítő.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Másnak se jó a T-Home webshop felülete? Havonta egyszer kellene működjön 5 percre, amíg befizetem a számlát, de kb minden második esetben elérhetetlen szar...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Technikai kérdésem lenne. IPTV előfizetéshez kaptunk egy Cisco ISB6030MT-A IPTV Set-Top Box-ot. A problémám, hogy nincs csak egy DSUB-bal ellátott monitorom megjelenítőnek. Mi a legegyszerűbb módja, hogy összekössem a BOX-szal a monitort? Értelem szerűen a BOX-on nincs DSUB csak HDMI, S-Video, RCA Composte valamint SCART,
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz luciferk #46665 üzenetére
Elmennek a pi****. Ugyan ez a gondom, múlt héten telefonáltam, hogy mivan, azt mondták, hogy teljesen egyéni hiba, nem is tud rá mit mondani, elkértem a számomat, hogy másnap felhív. Azóta is hív...
@pietrasko
Itt nekem a nagy fehérségen kívül semmi nem jön be, ha belépek. Előjön, hogy Tartalom betöltése... aztán BUMM nagy fehérség."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Heimdallr75 #46681 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ennyire nem kell szarrágóskódni. Mindenkinek az az érdeke, hogy oldódjon meg a probléma mihamarabb, ne kelljen telefonálni, ügyintézni, sorban állni a postán, stb. Most 5k parkol a T-Home-nál egy hónapig? Jegybanki alapkamat 2,1%, ebből -22% kamatadó, tehát pontosan 7,7Ft-ot vesztettél, hogy nem bankbetétben van a pénzed, hanem a T-Home-nál. Mindez elméleti persze, ugyanis egy hónapra 5k-t sehol se lehet lekötni. Az egész problémázás nem ér annyit, amennyi időbe került nekem ez a komment megírása.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Heimdallr75 #46683 üzenetére
Nekem az az elvem, hogy ez tesz egy embert értelmessé, hogy a szolgáltatóval ellentétben felül tud emelkedni ilyen pitiáner dolgokon. Ezért vagyok én több/jobb, mint egy pénzéhes szolgáltató.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Gubek-Einste #46754 üzenetére
Mit jelent az SNR lock?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz #41133696 #46758 üzenetére
Más kérdés. Volt egy EPC3925-ünk, ez a kb 100 user miatt folyamatosan haldoklott, cserélve lett egy EPC3212-re és mögé lett rakva egy TP-Lin ER6120. A csavar, hogy van IPTV előfizetés is, amit jó volna használni. Az egyik szerelő azt mondta, hogy ezt a 3212-vel nem lehet használni, pontosabban lehetne, de mivel csak egy portos ezért vagy IP TV vagy net. Most volt kint másért egy másik szerelő, aki azt mondta, hogyha a router tudja a Multicast-ot, akkor menni kell az IP TV-nek router mögül is. Kérdésem, hogy mire gondolhatott pontosan, valamint, hogy miként deríthetem ki, hogy az ER6120-as tudja-e a szükséges szolgáltatást?
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #46759 üzenetére
Összeraktam a cuccot, átmenetileg egy projektorral. A gondom, hogy nincs adás. Minden megjelenik a képernyőn - beállítások, látom éppen melyik csatornán milyen műsor meg, hol tart, stb - de magát az adást nem látom képként. Mi lehet a gond?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Az tök komoly, hogy hónapok óta(!) nem működik a T-home Online Ügyfélszolgálata? Miután belépünk az alábbi kép fogad.
Már többször telefonáltam, mindig a számlázási rendszer átalakítására hivatkoznak, én meg több hónapja nem tudok belépni. Telefonon azt a választ kapom, hogy várjak, de megjósolni se tudja mennyit - hetek, hónapok, évek? Mihelyst lejár a hűség kötöm ki a picsába, ezt a rakás fost..."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Van egy analóg kábel TV start csomagunk 880Ft-os havidíjjal, meg egy Netmánia M csomagunk 3000Ft-os havidíjjal. A netre lejár a hűség, így 4790-et kellene érteni fizetni, ezért betelefonáltam a 1412-őn, hogy újítsák meg az előfizetést. Egy hülye
picsanő vette fel, akivel fél óra vitatkozás után arra jutottunk, hogy a lakcímünkön ez a szolgáltatás 6800Ft a jelenlegi feltételek mellett. El is küldte a hivatalos árajánlatot e-mailben, megvan az ügyfélszolgálatos neve is. Nem hagytam annyiban, felhívtam őket újra, másik ügyintézőt kapcsoltak aki 3200Ft-ért megújította a net előfizetésünket mindenféle probléma nélkül.Kérdésem:
- Tudatosan át akartak kúrni?
- Utólag miként lehetne visszakeresni a 16 jegyű azonosítót, ami a beszélgetést azonosítja?
- Hol lehet panasszal élni ilyen ügyben?
- Illetve egyébként is elmennek a ....u.i.: Off ezerrel, de ki kellett adnom magamból, plusz mindenféleképpen hasznosnak találtam leírni, hogy fel kell őket hívni többször és nem hagynia magát az embernek, mert egy utolsó mocskos, cigány banda.
u.i.2: Azt már meg se kérdezem, hogy a My T-Home webes felület egy országos szintű telekommunikációs cégnél miért nem működik lassan 1 éve, és miért nem tudják megcsinálni.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Na, a Telekom megint hozza a formát.
Családban két Telekom előfizetés van - még -. Az egyiknek az online ügyfélszolgálata már legalább egy éve nem is működik, megoldás nem lesz - illetve lesz, lejár a hűség, kötjük ki a picsába. A másikat most újítottam meg, analóg kábeltv+net, erre eltűnt az analóg tv és más áron van a net, mint amiben megegyeztünk az ügyintézővel. Ma telefonáltam, hogy mivan, és kiderült, hogy az ő rendszerükben minden rendben, csak a telekom.hu oldalon belépve látok hülyeséget. Megjavulni valószínűleg ez sem fog... Gratulálok.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
-
sanzi89
addikt
Van egy Telekom-os előfizetés IP TV box-szal. Modem LAN1 portjából jön 1 UTP kábel, ez megy egy TP-Link TL-SG105E switch 1-es portjába. Innen kettes port egy PC-hez, hármas port egy IP TV boxhoz. Az IP tv boxon nincs adás. Kell a swutch-en valami egyedi beállítás, hogy átmenjen rajta a TV vagy nem? Itt az IGMP Snooping-ra gondolok. Köszi!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz boborján2 #150432 üzenetére
A TP-Link TL-SG105E egy Easy smart switch, webes felületen keresztül konfigurálható, van mit állítani rajta.
@Capella
Teljes sztori - csak az előző kommentet telefonról írtam -, hogy festés előtt egy ismerős teljes házát szétbombázták és engem kértek meg, hogy kábelezzek mindent vissza. Vagyis az 1 UTP a switchbe, onnan egy UTP a box-ba, egy UTP a géphez verzió biztosan működött.
Persze lehetne új kábel meg hasonlók, de a fenti verzió működött, a kérdés a hogyan.@boborján2
A fórumban visszaolvasta a TL-SG105E típus megfelelő, több kommentben is említve van, hogy megbírkózik a feladattal. Arról viszont semmilyen információt nem találtam, hogy azon kívül, hogy be kell kapcsolni az IGMP Snooping, ez pedig default be van kapcsolva.Minden hatszor ellenőrizve, kábelek, eszközök többször, több sorrendben újraindítva, stb. Ha a switch helyett a LAN kábelt a box-ba dugom, akkor jó a TV, vagyis a switch-csel van a baj, a kérdés, hogy micsoda.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz boborján2 #150437 üzenetére
Mindkettő megvolt.
Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy kell-e valamilyen egyedi beállítást elvégezni a switch-eken vagy elég annyi, hogy be legyen kapcsolva az IGMP Snooping és kész? A kérdésem olyannak szólna igazából akinek tapasztalata is van a kérdésben. A szokásos körökön - reset, kábel, újraindítás, stb. - túl vagyok már sokszor.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #150442 üzenetére
Lelövöm a poént, mert ma visszamentem. Abba a fos IP TV boxba beépített újraindítás funkció ezek szerint dísznek van. Áramtalanítottam a box-ot, majd visszakapcsoltam és rögtön lett TV. A switch-hez nem is kellett nyúlni, full default beállítással működött.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen