- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MSM TOOL
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Wendelke #53154 üzenetére
A webmail fejlesztésével kínlódnak egy ideje, így ez érinti a mail szervert is. Remélhetőleg ez nem tart hosszú hónapokig, ahogy az "önkiszolgáló" felület megújítása. Arra érdemes mostanában figyelni, hogy ha levelező klienst használ valaki, és a t-online a beállított SMTP: látszólag elküldi az e-mail-t, de valójában sokszor nem Így aki fontosabb leveleket küldene, tegye be rejtett másolatba valamelyik saját címét is, így nem lesz kellemetlen meglepi.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Shodan #53202 üzenetére
Értelmetlen dolog leragadni egy e-mail címnél, ha a mail szerver áll, mint a cövek. Tehát, ha valaki bármilyen levelező klienst használ, amiben több fiók is van (gmail, freemail, t-home, sőt, akár több saját domain is), és az SMTP szolgáltatást, azaz a levelek küldését a telekom szervere végzi, akkor b@sz6tod.
Főleg úgy kellemetlen, hogy látszólag célba értek az anyagok, holott valahol csak most is keringenek.
Persze sok év alatt bőven belefér néha egy-egy leállás, előfordul minden szolgáltatónál, csak itt kicsit hosszúra nyúlt és előzetes tájékoztatás nélkül. -
addikt
válasz DJ. Ru$y #53208 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy néz ki a webmail-es felületük, még soha nem láttam. Területenként vagy mástól függően eltérő a hibajelenség, ahogy pakolnak át a webmail-re...legalábbis a telekom fórumon errő beszélgettek, de nem bírtam ott sokáig még az olvasgatást se
Teko001 Sima ügy (már akinek), nálam van vagy 4 SMTP a kliensemben és simán lehet váltani, de azért a telekomosok többsége nyilván joggal várja el, hogy ha náluk csak az van, akkor használni is tudja... most már csak majdnem 363 napot.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #32577792 #53238 üzenetére
Szerencsére manapság nagyon bőséges a kínálat, én ezt a két típust használom évek óta: CYBERPOWER BU600E (PC és NAS) és [EATON NV400](TV és társai)
Amióta megvannak, jelentősen megnövekedett a HDD-k élettartama -
addikt
válasz batai15 #66375 üzenetére
Tele van a log egészségtelen bejegyzésekkel, amit ez az eszköz okoz(hat): 34:36:3B:8C:6E:98
Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
Providing DHCP information to a requesting station has failed (H003)
Telekom online hibabejelentésnél a log-ot is tudod mellékletként csatolni. -
addikt
válasz Janusz001 #67216 üzenetére
Nagyon sok területen nem lehet már digitális kábel tv szolgáltatásra ÚJ előfizetést kötni csak iptv. A már meglévő digi-re - lejáró hűségidő esetén - szeretik azt mondani, hogy nincs, nem hosszabbítható meg, valójában pedig a telefonos ügyfélszolgálaton is simán elvégzik. Persze az a legbiztosabb, ha rákérdezel közvetlenül a szolgáltatónál.
-
addikt
válasz wanted5 #67225 üzenetére
Online is meg tudod tenni, belépsz az előfizetéseidhez, a bejelentések menübe és ennyi. Kiválasztod a lassú internetkapcsolatot és jó esetben még aznap, de másnap mindenképp megy az ember, miután ránéztek központilag is. Hibajegyet ugyanúgy kapsz SMS-ben is, egyszerűbb és gyorsabb, mint a telefonálgatós kérdezz-felelek. Magától és a nyafitól nem lesz meg a hiba oka.
-
addikt
válasz kisapa #67265 üzenetére
A hibajegy miatti jóváírás teljesen korrekt, nem feltétlenül egyénileg van elemezve, ezt dobja a gép a számlázáskor.
Nálam meg ezt:
A számlarészletek technikai okokból jelenleg nem érhetők el, kérjük, látogass vissza néhány nappal később.
Beszoptam ezt a hétvégét, hiába ígérték, hogy a szolgáltatásokat nem érinti, küldöm is a hibajegyeket folyamatosan -
addikt
válasz dptrsk #67280 üzenetére
Nincs bizony, nálam péntek délután óta random elszáll a Cisco, de néha sikerül normálisan használni. Nyomtam online hibajegyet, majd hívtak is hogy reggel jönnek.
Sokszor hasonló módon mint nálad, de amikor látszólag minden rendben megy, akkor viszont a net tűnik el néha. Egy hete voltak sok év után először (sebességproblémák miatt), de pár nap után csak rosszabb lett. Ez van, addig nyüstölöm őket amíg normális nem lesz. A szerelő nagyon diplomatikusan kerülte a választ arra kérdésre, hogy ha évekig szó szerint hibátlan, majd egy ismert és elismert központi hiba után sorra jönnek a problémák, akkor van-e értelme kiszaladgálni, végül egy gyors mérés és teszt után csak hümmögve lelépni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
válasz Teko001 #67288 üzenetére
Van amikor csak egy-két csatorna hiányzik, de nagyon sokféle változatban előfordult. Sokszor a router eldobja a kanalat és próbálkozik az újracsatlakozással hosszú perceken keresztül. Mikor hogy sikerül...teljesen random...ha éppen jónak tűnnek az értékek, akkor pár percig van gyengécske sávszél, de ez sem tart sokáig: Ilyenkor viszonylag hamar megszűnik a kapcsolat, de a router viszont nem indítgatja újra magát, látszólag stabil.
Ma délután viszont (miután egyeztettük a holnapi szervizelést) a csatornák elég stabilak, de ha éppen van net, akkor is pár percig és nagyon soványka.
Kábeles és wifi-s eszközöknél ugyanaz a helyzet (PC, TV, 2 laptop, telefonok stb.), reboot, reset számtalanszor. -
addikt
válasz kabelmania27 #67306 üzenetére
Nincs osztva a koax, teljesen külön lett behúzva sok éve. Bejön az oszlopról a router-be, ennyi az útvonal és csak net jön rajta, semmi egyéb.
A szerelők ~fél órát mókoltak a kinti oszlopon, ennyit sikerült összehozni:Ez már jobb valamivel?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz wanted5 #67357 üzenetére
Igen, max. annyit lehet, hogy ugye az ő hálózatukon, de (elvileg) más szolgáltató, pl. MinDig TV ADSL
Viszont, ha fizikailag, illetve műszakilag nincs eleve lehetőség a "normális" szolgáltatásra, akkor ez sem segít, hiszen gyakorlatilag ez is Telekom. Ennek ellenére mégis érhet - pozitív - meglepetés.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Bp. XVII, valami gebasz van itt is.... a műszaki adatok látszólag teljesen rendben.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nemcsak a sokéves latpokon van 100 mbit, az újakon sem feltétlenül erőltetik a gigabites csatlakozást. Mivel többnyire úgyis wi-fi-n használják a hordozhatósága miatt, így elsősorban a "komolyabb" laptopok kiváltsága.
Aki ráugrik, az nyilván ki is tudja használni, ahogy én is, mivel nagyon régóta gigabites az otthoni hálózat minden ponton, de azért messze nem ez az általános. Nincs mindenkinél NAS, több PC, több médialejátszó, vagy 5GHz-es wi-fi-re való igény. Szerintem viszont sokaknak akkor is megéri, ha csak egyetlen eszközön tudja kihasználni a gigabites netet.
-
addikt
Anyósnál is most kellett hosszabbítani, első nekifutásra itt is azt mondta a telefonos ügyfészolgálatos kislány az "egyik rendszerben" már csak csak 1 évre lehet hosszabbítani, a másikban viszont úgy látja, hogy mehet még a 2 év, de kért 2-3 perc türelmet, hogy biztos sikerül-e neki a rögzítés...mondtam, hogy drukkolok és sikerült
-
addikt
A legutóbbi szélviharos időjárás óta van időnként némi anomália, ilyen értékekkel:
Mehet hibára?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #04441088 #80243 üzenetére
Az általad használt (Cisco, Sagem stb.) router ad tájékoztatást, pl. a Status/Docsis wan oldalon.
rozsomak
Igen, sajnos az anomáliák az idegesítők, az értékek nem igazán érdekelnek
Megnézve a régebbi bejelentéseket, úgy látszik minden évben bejön nekik 1 oszlopmászás február, március környékén -
addikt
válasz kabelmania27 #80245 üzenetére
Természetesen minden át szoktam nézni többször is, ezek már alapok, addig nincs nyafi.
Online már tegnap beküldtem, hamarosan jött is a válasz.
"Otthoni internet szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk hibát állapított meg."
-
addikt
válasz berbatov2 #83301 üzenetére
Ismét jönnek-mennek a kamu, fizetésre emlékeztető e-mail-ek.
Nem értem, a domain alapján simán megtalálható a próbálkozó:http://tmgkisber.hu/inc/fiok/ugyfelszolgalat/attekintes/? Azaz, a Táncsics Mihály Gimiben parkoltatja az adatlopó oldalt:
http://tmgkisber.hu/tmg.php]http://tmgkisber.hu/tmg.php Gondolom más is kapott vagy kap majd, de nem lehet elégszer elmondani.
Az ilyen feladó telekom noreply@login.hu eleve kamu, plusz a nyelvezete is."A számlát nem fizették még.
Folyószámla : 101463129
Számla sorszáma : 5371014631290029
Fizetési határidő : 06/06/2017
Státusz : Befizetésre vár
Kérjük, hogy most vége előtt a megadott időszakban annak érdekében, hogy az előfizetés mindig velünk
Most, a megtakarítás a kártya számát és a számla rendezésére biztonságosan."A jelek szerint kisbéri akcentus és tájszólás, amit ilyen értesítőben nem igazán alkalmaznak
[ Módosította: radi8tor ]
-
addikt
válasz enginev3.0 #89292 üzenetére
Másolásvédelem
-
addikt
válasz atosan #89786 üzenetére
A router csere úgy a leggyorsabb és a legegyszerűbb, ha kéred, hogy a futár azonnal vigye el a régit. Ahogy hozza a GLS az újat, kérni fogja a csomagot, rányomja a matricát és másnap a Telekomnál van. Náluk biztos lesz még egy kis átfutási idő. Vagy hozza az újat és később viszi el a régit, akkor itt kell majd kitöltened:
https://telekom.gls-hungary.com[ Szerkesztve ]
-
addikt
Úgy látom még mindig pörög a kajli fizetési felszólítás.
-
addikt
válasz westcoastog #90732 üzenetére
GLS-től kapsz aznap reggel értesítést (e-mail és/vagy sms), de mivel visszaküldésre szánt termék minőségi problémák miatt, úgysincs használatban
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Oposzumtoszó #94290 üzenetére
Tavaly az One X bevezetésekor az első rendelésem is hasonlóképp alakult, illetve akadozott. A következő ügyintézői egyeztetés alkalmával megbeszéltük, hogy akkor ezt lefújjuk, majd 1-2 nap múlva adjam le inkább újra a megrendelést, amit 1 héten belül gond nélkül lezavartak.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
addikt
válasz rsanyi20 #96187 üzenetére
Igen, volt pár hete felénk is (Bp. XVII.), akkor 2 nap is volt ilyen, mindkét alkalommal több órán keresztül, a helyreállításról is küldtek üzit. Pár napja is volt hosszabb leállás (akkor nem jött üzi) ellenben megjelent az IPv6 a Sagem-ben.
Viszont ezzel kapcsolatban kérdésem is lenne.
A hálón szinte minden eszköz fix IP címet kap (2 NAS, PC, médialejátszó, konzol stb.), érdemes lenne fix IPv6 címeket adni nekik az eddigiek helyett, vagy ez teljesen értelmetlen és fölösleges (vagy nem is lehet)?[ Szerkesztve ]
-
addikt
Banális kérdés, de a SAGEMCOM ONT-ben hogy lehet beállítani az időt? Újraindítottam többször (ki- és bekapcs is), de nem hajlandó figyelembe venni a nyári időszámítást, ami elég nagy szívás, mivel az otthoni hálózaton a többi eszköznél ez okoz némi fennakadást (pl. NAS tartalmának elérése).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz DJ. Ru$y #102677 üzenetére
Semmilyen lehetőség nincs. Nálam van kb. 2 éve, de nem volt még ilyen gond.
A két NAS, a menedzselhető switch, a PC-k stb. mind NTP szerverről frissítenek. A NAS admin felületek elérhetők gond nélkül, de az időzített biztonsági mentések elakadása miatt vettem észre, hogy valami probléma van. Gyakorlatilag a NAS tartalmak semmilyen fájlkezelőből sem elérhetők, de ha már az egyik PC-n visszaállítom az időt 1 órával, akkor gond nélkül megy, de ez ugye más alkalmazásoknál okoz gondot.
A Telekomnál, de a Sagemcom-tól sem érhetől el részletes útmutató, csak a rövid telepítési útmutató. Természetesen széttúrtam a menüt (egyébként is szoktam fix IP, port forward stb. miatt), de ez az egyszerűség kifog rajtam.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz lszlogal #108928 üzenetére
Akkor rosszul mondta, egy címen lehet több is. Legfeljebb akkor nem lehet több, ha egy előfizető kérne másodikat is. Nálunk is így van évek óta: egy ingatlan, egy cím, de két előfizetés van (net+telefon, illetve net+iptv). Egyébként lehetne ezek mellet egy további, pl. számomra (3. előfizetőként) üzleti internet és minden további nélkül megoldható. Tehát gyakorlatilag ahány ember szerződőképes, annyi előfizetés lehet egy címen (gyerek nyilván nem).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #78121280 #109403 üzenetére
Ez remek hír. Mondjuk már szeptember elején kértem a csomagváltást (500->1000), másnapra fixáltuk is az eszközcserét, de azóta se történt semmi. Időnkénti hívásomra Vanda közölte, hogy folyamatban, de most akkor ezt már megvárom, hátha összejön.
-
addikt
Ennél az új SmartBox-nál ugye már nem probléma a saját router és a bridge mód, mint IPTV esetében?
-
addikt
Ez a SmartBox mennyire kötött IP-hez? Konkrétan arra gondolok, hogy ha pl. az itthoni előfizetési címen használom alapból, de nyaranta magammal vinném vidékre (ahol szintén Telekomos net van), ott is használható, tehát - elvileg - hordozható lehetne?
A másik kérdés, hogy ennél a boxnál már problémamentes a bridge mód saját routerrel? -
addikt
válasz Crogan #138706 üzenetére
Nekem engedi a módosításokat, végig is megy rendben a folyamat, de a legutolsó mozzanatnál elhasal.
"Sajnos nem sikerült a betöltés. Kérjük, frissítsd az oldalt, ha utána sem működik, próbáld újra később!"
Próbálva később, háromféle böngészővel is. Chat üfsz. ránézett, "be van ragadva valami, de most már jó lesz, jelentkezni fognak.". Vártam türelmesen, nem jelentkeztek, nem lett jó... ismét végigjátszottam a köröket, chat üfsz.: "be van ragadva, továbbítja a problémát illetékesnek és jelentkezni fognak"... nem történt meg. Elszaladt így majdnem egy hónap, úgyhogy marad a telefonos ügyintézés, ami nyilván egyszerűbb és személyesen még jobb lenne, de idős rokonnal/rokonnak elve nem túl egyszerű amúgy sem elintéznem.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Energiaital topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD