- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astorre19
aktív tag
válasz feelmt #81173 üzenetére
Ha óránként lecsatlakozik kb rendszeresen,akkor az lehet valamilyen zavaró eszköz miatt(lásd mozgásérzékelős példát,ott is ez volt).Persze a Tkomos eszköz hiba sem zárható ki teljesen.
Azt,hogy kábelen kiadja a szolgáltató eszköze a megfelelő sebességet,és ha utána raksz egy eszközt az meg nem adja ki,én nehezen tudnám a szolgáltatói eszköz számlájára írni,de ebben csak akkor lehetsz biztos ha másik routerrel is teszteled.
[ Szerkesztve ]
Battletag: SHADOWDRAGON#26677
-
tsteve
senior tag
válasz feelmt #81173 üzenetére
egyetértek az előttem szólóval, van nálad valami durva zavaró jel ami már a router közelében is minőségromlást okoz wifin. ha lan-on megvan a 120 mega, akkor csak ez okozhatja a problémáidat. próbálj ki egy másik 5 gigás routert is, (ugyanazon a csatornán is) ha a 2.4 gigán mindkét jelzett router rossz eredményt hoz.
ha gond van/lenne a telekom eszközzel akkor 5 gigán komoly javulást kell majd látnod a másik routerrel, a router közelében biztosan.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.