Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz spici #56453 üzenetére

    Akkor hívd fel újra őket és jelezd a kötbérigényedet és a hiba jelenlegi fennállását.
    6 hónap kötbér az azért elég sok lesz...
    Feltéve, hogy nem új hibát jeleztél, hanem mindig újranyittattad a meglevő hibajegyet 72 órán belül.
    Én azt szoktam, ha nem érti meg a szerelő mi a gond, rendben zárja le, majd újranyittatom, elmegy s már telefonálok is.
    Sajnos vannak ilyen szerelők...
    De vannak 100%-ban korrektek is, volt hogy kijött és egy nap után felhívott, hogy sikerült-e megoldani a problémát, mert ha nem akkor újranyitja és keresik a további hibát, de akkor épp megoldódott.

  • st.stofi

    tag

    válasz spici #56453 üzenetére

    Fontos, hogy nem csak minket felhasználókat, hanem a szolgáltatót is kötik bitonyos törvények, rendelkezések. Ha a hibabejelentésed kapcsán a hiba javítása nélkül zárnák le a hibajegyet, a lehető leghamarabb, de mindenképp 72 órán belűl jelezd ezt a Telekom felé, ugyanis a 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 9. § 10. pontja kimondja, hogy:

    "Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül."

    Ugyan ezen rendelet fenti § 2. potja azt is kimondja, hogy a szolgáltató köteles javítani a valós hibát:

    "A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani."

    Ha ezt nem teszi meg, a NMHH-hoz fordulhatsz, az eljárás igaz díjköteles, 3000 Ft-ba kerül, de egy számodra kedvező határozat esetén ez visszafizetésre kerül, és a hatóság kötelezi a szolgáltatót a hiba javítására, és egy ezzez hasonló határozat szerinten nálad is eléggé meg tudná győzni a Telekomot, hogy hozzáértő szerelőkkel sos kijavítsa a hibát:

Új hozzászólás Aktív témák