- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
catty21
tag
Kedves Petne, a szélessávú internetkapcsolattal tisztában vagyok, ugyanis volt előtte már kábelnetem is!
Amikor bekötötték a netet rögtön felhivtuk a 1412-őt, technikai segítségnyújtás miatt mivel semmit sem bízok a véletlenre és egy ideje már nem állítottam be internetkapcsolatot.
A HÁLÓZATI KAPCSOLAT beállítását a TI ügyintézőtök diktálta telefonon! Majd közölte, hogy vagy a vonal rossz, vagy az én gépem hálókártyája szar.
Pont ezért nem hagytam annyiban a dolgot és űztem tovább az ügyfélszolgálatot, mert nem értettem, hogy a kettő hogy jön egymáshoz.
Baromira tudtam ám kavarni. Két hónapja kértünk egy egyszerű sima vonalátvitelt, ez nem sikerült hat hét alatt. Majd az ügyintézőtök tanácsára felmondtam a telefont, vele a netet. Mert ugye szerinte az új bekötés előnyt élvez.
Először szó nélkül törölték a megrendelést, amire egy hét után jöttünk rá! (a levelet, hogy nem sikerül a bekötés, azt az új megrendelés szerződésével együtt kaptam meg e hét szerdán!) ami ugye még két hét veszteség lett volna, ha nem megyek utána.
Végül a félretájékoztatnak, mert az ügyintézőnek fingja sincs arról, hogy a csomaghoz mi tartozik (pl. annak ellenére azt mondta, hogy jár a digitális elosztó, hogy nem kellett a Dsl telefon, ami ugye nem igaz) majd bekötnek egy netet, ami nem működik, majd nem vesznek fel hibabejentést a 1412-őn, mert hogy nincs vonalas telefonom (elvben nem az a lényege a DSL Solonak, hogy nincs aktív vonal?), végül a 1722-őn vettek fel szívességből hibabejelentést.
Majd szintén a 1722 szívességből távsegítségben beállította a netet, amit a sima szervizesnek kellett volna (nem pedig hálózati kapcsolatot beállíttatni!), és ami ugye az előfizetett 8 mega helyett jön 1,5 megával.Tehát ne mondjad itt nekem, hogy nálatok minden full a helyén van, mert rohadtul nincs! És az ügyfél sokszor már azért k.o. mert össze vissza kapcsolgatják, össze vissza magyaráznak neki, két ügyintéző egyformát sose mond!
Rohadt idegesítő, amikor egymás után négy embernek adnak tovább és mondod el a problémád, majd a negyedik visszakapcsol az elsőhöz!Félreérti, naná!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya