Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rollins

    őstag

    válasz Bici #1672 üzenetére

    Nem 80% sajnos, még ha annyi lenne, most kb a fele van meg. Nem akarok már ezzel untatni senkit, csak nem értem miért nem tudnak ezen kicsit javítani. Ki tudja, lehet a későbbi fejlesztésekből is kamarad ez a környék, mert nekik nem éri meg. 8mb/s -ra váltás után szembesültem azzal, hogy max csak 4400kb/s -ot tud a vonal és az a vicc, hogy nem is lakok messze a dslam-tól, ami kb 1.3km lehet térkép szerint. Nem tudom merre bolyong a vezeték, hogy ilyen 9dB jel/zaj arány van most, ami meg nem jó. Ráadásul a vasútállomás is közel van. Ha legrövidebb úton menne a telefonvezeték, a sínek alatt vagy fölött kéne mennie a nagyfeszültségű vezetékeket átszelve, amit kétlek. Majd ha lesz időm, kinyomozom merre is kígyózik tovább, feltéve ha látható.
    Neked meg sok sikert!

  • junior67

    csendes tag

    válasz Bici #1672 üzenetére

    A diagram nagyon szép szines mint ahogy a T reklámok.
    kb 2.100 mre vagyok a központtól a vonalcsillapítás a feltöltési irányba 30 dB, így a 8 Mbit helyett 4.6-48 ami jön. Ja és 8-ra fizetek.
    Az iptv volt 1 évig, de a T szolgáltató nem tudta vagy nem akarta mindaddig megfelelő minőségbe biztosítani mig a Nemzeti Hírközlési Hatóság piacfelügyeleti eljárást, és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság eljárást indított a szolgáltató ellen, melyben elsőfokon elmarasztaló határozat született ( a panaszkezelése miatt). ( az NNH HM-14807-9/2008 számú határozata közzétételre kerül)

    Majd amikor már majdnem rendes szolgáltatást biztosított, megoldotta a műszaki problémát: FELMONDTA ÉS MEGSZÜNTETTE AZ IPTV SZOLGÁLTATÁST, mivel "nem rudja megfelelő minőségben biztosítani" azt. Ja és kiszámlázta a szerződés bontási díjat nekem, mintha én mondtam volna fel(?) :o :o :o
    Megjegyezném, hogy a kiszámlázott díjakat rendesen hiánytalanul befizettem.
    A felmondást törvényesen megtehette, mivel lejárt az 1 éves hűségidő. De kérdem én a bekötéstől számítva azért beszedte a nem megfelelő minőségű szolgáltatásért a díjat, miközben a ASZF-ben rögzítve van, hogy ha a " szolgáltató nem tudja megfelelő minőségbe biztonítani a szolgáltatást kötbér megfizetésére kötelező". Ja fizetni persze nem akar, a műszaki problémát és a szolgáltatás helyreállításást sem akarja.

    Igy jól gondolja meg mindenki köt-e szerződést a T szolgáltatóval, mivel mindenkihez szívesen bekötik, ha pedig nem megy a szolgáltatás kirúgják.

    Ja annak ellenére, hogy piszokul dühös vagyok, még bízom abban, hogy valamilyen mindkét fél számára elfogadható megoldást a jogi képviselőink kitalálnak.

    "elfogtam egy levelet"

Új hozzászólás Aktív témák