- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T-online
tag
Gambit: sajnálom, hogy ez a helyzet, jól sejtem, hogy közvetlenül van hozzákötve a modem a géphez? Ha új gép is lett véve már, akkor jobb híján csak azt tudnám javasolni, hogy jelentsd be a 1412-n hibára, mert nagyon úgy néz ki, hogy a vonallal van a gond.
Ha szolgáltatót váltassz gyanítom ugyan ez lesz a helyzet vagy inkább rosszabb.-=Libria=-: jelentsd be a 1412-n, ha eddig még nem tetted meg, hogy lassú az interneted, mert ha jól értem 3.5Mbit/100kbit-el ment a szerelőnek, tehát lényegesen lassabban, mint amennyivel mehetne a 8Mbit-es internet.
A Wifi részén a sávszélességed minden probléma nélkül ki tudod használni, bőven.wagi: hamarosan jönnek a mi ajánlataink is.
T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk
-
félisten
Most olvastam én is a hozzászólásodat.
Nálunk is pont ez volt egy jó ideig.
A hiba a Trékom központjában volt a mi esetünkben.
Egészen pontosan az, hogy a T bizonyos szabályok alapján néha szakítja a vonalat, ami normális. Ha viszont rossz a központban valami, akkor előfordul, hogy nem ad új IP-t, vagyis nem építi fel a vonalat újra.
Én nem nagyon értek hozzá, ezt az interware-es faszi mondta.
Sokan reklamáltunk a körzetből, és egy idő után felhívott a szolgáltatóm, hogy a Trékom kijavította a hibát, utána semmi baj nem volt, de állati sokat kellett hisztizni érte (több hónapot).
Addig is, amikor ilyen szakadást tapasztalsz, érdemes kézzel szakítani a vonalat, mert így az újracsatlakozás pár másodperc után menni fog.A szolgáltatóváltás pedig felesleges, mert ugyanazokat a kábeleket, és központokat fogja használni a másik szolgáltató is. Kivéve, ha kábelre, vagy másra váltasz.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.