Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ronin s8

    senior tag

    válasz chef69 #39768 üzenetére

    A PayPal addig nem utal, ameddig nem vagy elégedett. Szigorúan veszik. A vevőt védi. Az eladóknak adott esetben nagy szívás lehet, mert pl. egy ostoba latin simán beleköthet mindenféle baromságba, és a végén kijöhet, hogy bukta az egész...

    "Spongyabob a víz alatt is tud grillezni."

  • Misi1979

    őstag

    válasz chef69 #39768 üzenetére

    Ez kicsit bonyolultabb, úgynevezett "dispute"-t lehet nyitni, ameddig az tart, zárol(hat)ják az eladó accountját. Pozitív elbírálás esetén visszakapod a pénzed.

    Rég volt ilyen ügyem, anno volt értékhatár is, most mintha nem lenne.. ráadásul a dispute folyamán mindkét félnek bizonyítania kell az állításait. Mondok egy példát: kapsz egy törött-kibelezett órát és nem kamerával a kezedben, postán nyitod ki a csomagot. Hogy bizonyítod, hogy nem te törted szét-belezted ki?

    Nekem mindkét oldalról volt már dispute-m, legutóbb eladóként egy digitfényképező miatt, ami a vevőnél durva sérüléseket szenvedett, állítása szerint én már úgy küldtem (betört lcd, ferde bajonett, horzsolások a vázon).
    Az volt a mázlim, hogy a csomag feladás előtt lefotóztam az állapotát, bekapcsolt LCD-vel, amin látszott, hogy le van nullázva a fájlnév-számláló (DSC000001). Ő meg, amit bizonyítékként beterjesztett a paypal elé, a betört kijelző egy pontján látszott, hogy bezony a géppel azóta készült 174 kép.. nem volt életszerű, hogy egy rossz géppel valaki ennyi fotót lőjön.

    Szóval azért van rizikó, ha valaki át akar verni, akkor paypal/ebay esetén is át fog, de nagyobb eladóknál nincs ilyen kockázat, mert féltik az accountjukat.

    A kismókusok kenyérre is kenhetik.

Új hozzászólás Aktív témák