- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1079 üzenetére
Eddig ezt az egyetlen rövidkét találtam. Mondjuk ez nagyon pozitív. Bővebben: link
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1084 üzenetére
Ez már magyar Swift, magyar utakon, magyar sofőrrel, testközelből.
''Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog ''debütálni''). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne
Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.'' -
Goose-T
veterán
válasz DaSilva #1084 üzenetére
Azért hazai szemmel nézve elég LOL a Suzuki kijelentése, miszerint hónapokig tesztelték angol és német utakon. Aki járt már angol vagy német utakon, az tudja, miről beszélek. Az M7-es macskakő egy sima angol úthoz képest. Ebből arra lehet következtetni, hogy ennek is tönkremegy a lengéscsillapítója 1-2 év alatt, ha nem akarsz szlalomozni itthon.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Integra
titán
válasz DaSilva #1220 üzenetére
mondom, nekem csak pozitív tapasztalatom van vele.
a civicben most még csak manuál fokozatos van (na ez az igazi idegtépő...), amiben ráadásul még fokozatmentesen sem tudom 1 és 16 sec között változtatni kedvem szerint a törlési intervallumot, anno a sunny-ban volt ilyen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Ford topik
- Macska topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gitáros topic
- Autós topik
- Háztartási gépek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...