- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ViZo72
tag
válasz fogkefe21 #65595 üzenetére
A Suzuki nyilván az 1-es Swift örökségéből él idehaza.
Ide a keleti autópark mellé érkezett JAPÁN (gyökerű) kisautóként, míg nyugaton a tősgyökeres német, francia, olasz gyártók mellé szerintem nem tudott betörni igazán, főleg kisautóként nem a nagyok közé.
De az érdekes, hogy pl. a román piacon sem lett kapós, pedig az akkori Dacia minősége mellé elfért volna valami megbízhatóbb. Ők vették továbbra is a Daciát meg a leharcolt német autókat. (Ott is eléggé VW mánia volt mindig is.)
De pl. nagyobb neveknek sem sikerült megtartani az európai piacot. Ott van a Honda Accord, már nem forgalmazzák Európában pedig az nem volt egy rossz autó szerintem.
(Toyota Avensis? Megszűnt vagy van utódja?)Látjuk, hogy ahogy a mai Suzukik is elkezdtek bonyolultabbak lenni (megérkeztek az extrák, kütyümütyük) szaporodnak a panaszok is.
Az én szememben amíg nem állnak meg az út szélén fődarab hibák miatt, addig nincs nagy baj, dehát ma már 8-10milláért ennél többet vár az ember...Betettem #65592-be egy Ford Focus gyűjtést a korábbi generációk jellemző hibáiról..
Lehet pipálgatni, hogy abból a gyűjteményből mi fordul elő ami hasonlít Suzuki hibákhoz.
Hát nem sok. Talán a rozsdásodás, 10 év fölött... (Céges Focusunk 3évesen rozsdásodott.)
De pl. ilyenek, hogy gyújtáshibák, szelepvezérlés hibák, egyéb rejtélyes elektromos hibák (óracsoport hiba), kormányszervó, még az öregedő Suzukikra (japánokra) sem jellemzőek.
Klíma hiba mindegyiknél lehet akár pár év után de pl japánoknál sokáig nem kell klímához nyúlni, ezt klímás mondta.
Elektromos probléma? Az meg mi? Azt se tudom mi az pedig 20éves az autóm...
Ja de.. az elvileg német Blaupunkt rádióm adta meg magát. (Ez volt a gyári szerelés.)
1német alkatrész volt az autómban, az is bedöglött. :-)De van Opel Astra, Kia Ceed/Hyundai i30, Octávia stb, hasonló gyűjtésem is, hogy ne csak a Ford-ot emeljem ki... (Rajta a szemem több típuson. :-). )
Közvélekedés szerint ezek a Suzukinál nevesebb autók (mer nem papírból vannak), de látva a jellemző hibákat, hát nem is tudom...
Mondjuk az újabb turbós Suzukikkal kapcsolatban vannak még kétségeim, de majd az idő megmutatja.
(Márkaszervizben dolgozó ismerős szerelő 1,6-osat Vitarát vett. Mondom mér nem turbósat? Na olyan neki nem kell... volt a válasz.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Aliexpress tapasztalatok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...