- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz mefistofeles #55003 üzenetére
Nem, mert a szabályozás kicsit elrugaszkodott a valóságtól, ezért van az, hogy az 1.2-es Swift is muszáj, hogy hibrid legyen, mert a szívóbenzinnel önmagában rosszabbul teljesítene, mint az Across. Ugyanis minél nehezebb az autó, annál megengedőbbek a határértékek. A hibridség meg megint előny, minél többet tud elektromosan menni (ami 0 literes fogyasztásnak felel meg...), annál jobbak lesznek a számok
Szerk.: ajánlott irodalom a témában
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison