Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz TommyY2 #49822 üzenetére
Igazából én nem szeretek olyanért fizetni amit én magam is meg tudok csinálni egy csupán köztudatban lévő tapasztalat miatt. Bszéltem már néhány autószerelővel, de egyik sem az anyatejjel szívta magába a tudást meg a rutint.
Az ESP/ABS kocka (hívhatjuk ahogyan akarod, mondjuk hidroaggregátnak ) tulajdonképpen egy hidraulikus szeleptömb, ami közvetlen kapcsolatban áll a féknyergekkel (pl a Te S-Cross-odon is). A féknyergekhez egy tömlő megy tudtommal, kiegyenlítőből sincsen csak 1, tehát valahol becsatlakozik az üzemi fékvezetékbe, a nagy számok tövénye alapján oda fog érni egyszer a fentről betöltött friss folyadék, bár ezt csak a józan paraszti logikám diktálja...
Amikor légtelenítik a diagnosztikai műszerrel, akkor kivezérlik nyitásra az összes szelepet benne és így átjárhatóvá válik, tulajdonképpen ennyi a trükk, amit otthon nem tud senki megcsinálni megfelelő műszerezettség hiányában.Nekem az autó karbantartása nem nyűg, hanem hódolhatok a bütykölési kattanásomnak, aknával és csáposemelővel nem kihívás olajat cserélni például, de lehet hogy a fék kapcsán nem fogom megúszni a szervizt, most néztem hogy egy BP-i szerviz 13ezer forintért cseréli az általad írt módszerrel az összes folyadékot és ebben az anyagár is benne van, ennyit talán megér, de még rákérdezek a régi szerelőimnél is, ha van gépük, akkor hozzájuk viszem, mert oda vihetem én a folyadékot (és azt öntik bele amit én viszek) és ott állhatok az autó mellett.
A garanciát meg itt már leírták páran, h mennyire készségesek a márkaszervizek, de nekem az nem éri meg, hogy 4 év alatt elköltök 40+100+40+100 = 280k-t szervizre egy hibátlan autóra ami addigra fog futni 10-15ezret... és ha például én cserélek olajat, akkor tuti friss olaj lesz benne és ki is lesz cserélve pl a pollenszűrő...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen