Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
-
Idiofil
aktív tag
Nekünk azt mondták (1.4T, MT6), hogy nincs semmi tennivaló olaj terén, normálisan 1év/15.000km (Ha jól emlékszem). Külön rákérdeztem, hogy érdeme-es lecserélni pl az első 2-3 ezernél, de azt mondták, hogy nem.
Indítás után szerintem felesleges várni 1 percet. Persze azért ne nyomd ki a szemét, de bőven elég szerintem pár mp, amíg normálisan elindul az olajkenés.
Leállítás előtt más a helyzet, intenzív használat után (emelkedő, pálya, stb) én mindig szoktam várni, de szerintem 1-2 percnél ott sem többet.
Remélem tudtam segíteni"Those who want respect, give respect"
-
BigBlackDog
veterán
Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig). Aztán szépen lassan lehet terhelni. Ezen kívül az első egy-két ezer kilométeren kerülném még a hosszabb ideig tartó fix fordulatot is (pl. 1-2 órás pályázás tempomattal).
Olaj szokott benne lenni, viszont arra készülj, hogy tankolni rögtön kelleni fog (minimális üzemanyag szokott lenni benne átadáskor).
-
Ármester
Elsó utad a benzinkútra fog vezetni.
Egyébként amit itt a többiek elmondtak. Olajat nem kell cserélni azonnal. Nem kell kinyomni a szemét a kocsinak, hanem szép nyugodtan menni vele, és nem lesz vele gond.(#43084) BigBlackDog
AT, szóval, a 3000-res fordulatot csak egy keményebb gyorsításnál fogja elérni, amúgy már bőven előtte el fog váltani.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen