- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Üdv!
Nincs Swiftem, egy 2006-os Honda Jazz-t hajtok, és sajnos az ismerősi körömben sincs új Suzuki, de az első kettőre nagyjából tudok válaszolni.
- 11 (14-3) centis hasmagassággal én még soha nem akadtam fel, de a nagyobb fekvőrendőrökön óvatosan megyek át. 12 centit láttam a Swift-re vonatkozóan, szerintem nem lesz különösebb gond, ha odafigyelsz.
- Szerintem ne akarj egy kicsi szívóbenzinessel 150-nel menni. Egész egyszerűen nem erre való. Ha fontos a pálya, akkor inkább az egyliteres turbót válaszd, abban legalább van tartalék.(#36703) hundai: Amelyik befér az adott helyre. Nem törvényszerű, hogy az ugyanakkora kapacitású akkumulátorok fizikai mérete megegyezik.
[ Szerkesztve ]
-
-
bigdigit
addikt
Nekem 2017 Swift GLX 1.2 van majd 3 hónapja.
Először is leszögezném előtte 2008-as 1.3-as GLX Swiftem volt és ez a viszonyításom alapja.
140 felett még nem mentem vele de meglepően fickós még ott is de én se mennék gyorsabban vele.Előző swiftemhez képest egy élmény vele autózni.Mintha teljesen más kategória lenne igaz egy generációt kihagytam. Alul is van ereje nem kell pörgetve indulni le ne fulladjak.
Az már más kérdés eddig vagy tizen szólítottak le miatta milyen jól néz ki ecetera...
Padkákra érdemes figyelni de ez már előző swiftben is így volt.Az extrákról:
Sávtartót nem kapcsolom ki mert eleve szoktam indexelni így eddig csak egy helyen szokott nekem fals jelzést adni mert az útban pont úgy van repedés azt hiszi sávot váltok.
Ráfutás figyelmeztetés is jól működik az én vezetési stílusommal de másnál lehet idegesítő lesz.Ha dinamikusan érkezel rá egy álló sor végére bizony csipogni fog.
Adaptív tempomat szerintem nagyon jól működik.Jól tartja a távot bár még sose vágtak be elém akkor mi is lenne.Külön tetszik amint kiteszem az indexet mert gyorsabb vagyok a hátsónál már el is kezdi nyomni neki.A távolságtartás 3 fokozatban állítahtó de kikapcsolni szerintem nem lehet.
Automata távolsági fényszóró nekem még sose kapcsolt be mert nem jártam éjszaka olyan helyen ahol nincs valami közvilágítás és forgalom se.Átlagfogyim 2800km után 4.5l és pályán is 5 alatt marad.Városban simán a 4 lenne közelebb érdekes mód és ha megy a klima azt se érzem gyengítené érezhetően a motort.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Kerékpársportok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 11
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra