Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
az a baj, hogy én pont az ellenkezője vagyok, az se jó, egy aranyközépút a nyerő.
én képes lennék elvinni futóműveshez, mert nagyon rossz úton, kátyúban mintha hallanék egy kis kopogást a futóműből, amit más nem is hall, illetve 2 hónapja volt teljesen átnézve, és beállítva a futómű.az lehet amúgy, hogy a szanaszét lévő kuplungszerkezet rezonál be olyankor, amikor nagyon rázkódik az autó?
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #11998 üzenetére
mennyiért adjátok el?
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #12005 üzenetére
jól, kivéve a 2 első rúgótörést (gyártási hiba, magyar beszállító, illetve az előző tulaj által gondosan széttaposott kuplungszerkezetet, de ez inkább csak idegesítő)
viszont hiába nyomom neki, vegyesben akkor is elvagyok 5,5-ből, ami nyugodt tempóban 5 alá megy.
szóval eddig a rúgón kívül semmi olyan, amit ne terveztem volna be, persze mindent lecseréltem, amit kell kopót, a csereperiódus előtt, mert az ártani nem árt -
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #12007 üzenetére
női tulaj, kemény 60k km alatt kinyírta...
ha még egy évig nálam marad, akkor cserélem, ha nem, akkor meg nem kínlódok vele, megmondom, hogy minden ok, ennyi baja van, piaci ár -50k az ára, ennyi.
csak az a baj, nem tudom, mit kellene majd venni helyette.. -
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #12009 üzenetére
ha én tolom is, akkor úgy használom, hogy semmi baja se lenne.
110k-t nyomtam bele az ezres swiftbe, szó szerint kinyomtam a szemét, mert most tök mind1 volt, hogy 6,5 gázt eszik, vagy esetleg elmegy 6-al is, de a kuplung tökéletes volt utána is, lehet azt ésszel is használni.
de a kövezkező kocsim tuti automata lesz, lexus is200-on filózok, majdnem egy az egybe meglenne, igaz "kicsit' idősebb lenne(#12010) anonymus89 : az a baj, valószínű lesznek hosszabb utak is esetenként, oda meg nagy kocsi kell. sport jó, de nem nagy. szóval valami sedan/kombi kéne, dízel jó lenne fogyasztás miatt, de nem vagyok elég bátor hozzá
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ez jogos... legalábbis olyan részben, hogy ha újan vetted, annyit biztos nem kapsz érte, mint amennyit te gondolsz érte. viszont én használtan vettem a splash-t, ha nagyon akarnám, akkor 1,2-ért tuti elmenne, és akkor buktam 150k-t egy év alatt, kb. ez is van betervezve... ha meg megmarad még, akkor is tudom, hogy van még "értéke"... honda nekem is kéne
de egy ilyenben gondolkozok most, ez elmegy max. 10 literrel, ha nem városban használod, megbízható, és kényelmes.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
azért ez a sorhatos toyota motor elég megbízható, kb. 500k-t elmegy gond nélkül, és ez igaz az autó többi részére is, itt egy a lényeg, hogy ne legyen tekerve.
én egy 200k-t futott modern dízeltől sokkal jobban tartok, mint egy szívóbenzintől.
egyébként nem itthon lenne megvéve, de ez még tényleg a jövő zenéje, valószínű csak jövőre lesz lecserélve, mivel fél évig mindenhol gond nélkül lehet használni a magyar rendszámos autót is. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #12032 üzenetére
cseréld le inkább egy swift sportra, nem kérnek már sokat értük
-
Kornel
veterán
lehet eladom az enyém, aztán veszek egy ilyet
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz thunder505 #12095 üzenetére
ez most hogy jön ide?
-
Kornel
veterán
válasz Davidof92 #12106 üzenetére
nekem is lesz mit csináltatnom most szerintem.
szerintem a klímát hajtó szíj meg feszítő kuka, cserélni kell, legalábbis hang alapján, meg szerintem egy töltés is kell neki, remélem más baja nincs, mondjuk a fogyasztás nem rossz klímával se, +2-3 dl, szóval fasza.
meg lehet rászánom magam nyár vége felé a kuplungcserére, mert egyre szarabb, nagyon meggyilkolta az előző női tulaj. -
Kornel
veterán
válasz Davidof92 #12108 üzenetére
az az öröm az ürömben, hogy még így is megérte a fix 60k km, és a szervizben elvégzett teljes karbantartás tudatában(olajcserék, váltóolaj csere 45k-nál, amit sokan nem is tudnak...), hiszen a kuplung csak egy kopó dolog, belefér, de tudom, hogy mit vettem, és ez a kocsik 90%-ról nem mondható el itthon.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #12118 üzenetére
persze... ezek a jó magyar szervizes srácok.
a szerelőm a saját kocsijában se cserélte le időben, mert "ezek úgyse szakadnak el".
utána meg siránkozás van. -
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12161 üzenetére
én azt mondom, hogy egy jó casco mindenképp legyen rajta, megbízható cégnél kis önrésszel, ezen kívül meg ne költs feleslegesen, elég a gyári védelem is, ha elviszik, akkor is ott a casco.
ezek a pár tízezer Ft-os védelmek maximum a kezdők ellen jók, akinek pont a te kocsid kell majd, és nem valami suhanc, azt nem fogja zavarni, elviszi váltózárral, kormányzárral együtt is -
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12174 üzenetére
ha megvetted azonnal cseréld le az olajat és összes szűrőt.
ilyet rakj bele, akármit is mondanak a szervizben, nem értenek hozzá, enyémbe is nyomták volna a félszintetikus 10w40-est, holott az ajánlott olaj a k12b-be a 0w20
még ha a 0w20 túlzás is, de a legjobb minőségű 5w30-at megérdemli, és meg is hálálja(#12176) Doze: azért ritka itt a fórumon, ha valaki egy alig használt mk5 swiftet vesz
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Doory77 #12183 üzenetére
amúgy nem baj, ha márkaszervizben csináltatod addig, amíg garanciás, sőt...
viszont figyelni kell rájuk, mert ha az nem lenne elég, hogy nem értenek hozzá, ezen kívül le is sz*rják
5w30 full szintetikus olajon kívül ne engedj bele mást tenni, hiába magyarázzák majd, hogy akciós a 10w40 félszintetikus, ne engedd meg beletenni. én személy szerint ENEOS SUSTINA 5W30-on kívül mást nem raknék egy ilyen precíz motorba, viszont ezt vinni kell, mert a suzuki szervizekbe még csak hasonló sincs...[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nem hülyébbek, csak nem tudnak motort tervezni. jönnek itt a kis turbosokkal, mikor sima szivot se tudnak tervezni.
M1xA széria elmegy 500.000-et is csak olajcserékkel, szerintem a K1xB széria se lett rosszabb, enyémbe most van 80.000 km, de nyoma sincs olajfolyásnak, meg semmi rendellenességnek, a fogyasztásom a gyári érték alatt van -
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #12196 üzenetére
persze nyilván van ilyen is. nem most jöttem le a falvédőről.
de amikor a vag a tsi-vel beégett, mert sorra álltak be a főtengelyek, az mi?flotta meg taxi mintavétel meg a suzukinál nem nagyon válna be, mivel nem használják ilyen célra
viszont kérdezz rá márkaszervizben, vagy akárhol, hogy a motorokkal tényleg nem szokott baj lenne a suzukinál.azt meg, hogy márka fun lennék, nem hiszem, mivel a következő autóm biztos, hogy nem suzuki lesz, kivéve ha elcsábulok egy swift sport-ra, de az újra de igazából annyiért már veszek egy camry hybrid-et, ami minden tekintetben jobb autó, mint bármelyik suzuki
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
2005-2010-ig gyártották a swift mk4-et.
a facelift 2008-ban volt, de ebben az évben lehetett kapni régi és új verziót is, elég nagy átfedéssel.
a facelift kívülről csak a hátsó lápán látszik, de sok apró hibát javítottak.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Dark Archon #12230 üzenetére
minek motort mosni?
én is akartam, de após lebeszélt róla...
nem tesz ott jót semminek, nem lada ez, hogy mindegy, hogy mit csinálsz vele. -
Kornel
veterán
válasz Dark Archon #12232 üzenetére
szeretem ezeket a szerelőket.
az enyémmel fél éve kicseréltettem elég sok mindent, ami eszembe volt, persze a generátor ékszíjat meg a klímaékszíjat elfelejtettem, na de 4,5 évesen nem ártana amúgy. szerinted kicserélte, vagy mondta, hogy ki kéne? pedig ő a szerelő, nem én... most meg cseréltethetem, mert a generátor ékszíj is csúnya már, a klíma ékszíj még jó lenne, de a feszítőgögrője kuka, szóval ennyit erről.én nem fogom lemosni a motort, pedig van rajta pár nyest lábnyom, meg poros is, 5 éve nem látott garázst, de pont leszarom
-
Kornel
veterán
válasz lakisoft #12234 üzenetére
az új swift-nél (de a splash-nél is) nem nagyon találták el a váltót... egyszerűen szar.
(#12234) lakisoft: ha csak mo-on tudsz tankolni, akkor nincs értelme átalakítani... olcsóbb (de még megbízható) helyeken is 270 körül van az LPG, de azt hiszem lesz még egy adóemelés.
15% többletfogyasztás biztos van, akárki akármit is mondd...
300*1,15=345, a benzin meg 400 körül van most, szóval sokat már nem fognál rajta, ellenben ha valami kóklerrel szerelteted be, még szar is lesz, meg alaphangon 200+kHUF, ami ilyen kis különbség esetén nagyon sokára térül meg.
nekem a CNG-s autók vannak most képben, ha lecserélem a splash-t, vagy híbrid, vagy CNG-s autóm lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- TCL LCD és LED TV-k
- CPU léghűtés kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy ruhás topik
- Fujifilm X
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen