Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #60791 üzenetére
Az extra tisztítóhatást a közvetlen befecskendezésnél szerintem a hajadra kenheted.
A gyújtásvezérlés meg úgy befolyásolja mindig a gyújtásszöget hogy minden esetben a legtökéletesebb legyen az égés, hiszen ez a dolga, ezért találták fel, szóval tök8 mit tankolsz bele, ha el tudja égetni el is fogja. 95 vagy 98 vagy 100, neki nem fog számítani, majd a lambda szonda mért adatai elárulják mennyire volt kopogós az égés és állít a gyújtásszögön, előgyújtáson, befecskendezési időn, stb.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #60857 üzenetére
A XV-ben például pont nincsen egyikhez sem, lehet bérelni a "háztól" nem ingyé nyilván és van közösköltsége annak is, nálunk 1nm pince az +200huf/hó a közösköltségben. Apósomnak van és azon osztozunk már 4-en, mert nincsen több. A belvárosi lakásokhoz sincsen mert eladták, elbirtokolták egymástól az emberek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #60965 üzenetére
Nagynéném vagyonőr plusszán annyira berohadt, hogy tankoláskor a kutassal feszegették ki majd a kutas a kezébe adta a kisajtót hátha még szüksége lesz rá. De ő egy nő. Viszont ha a vezető oldali ajtó esik le az már gázabb lesz, mint apósom nissanján. Az se látott sose zsírt.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #60989 üzenetére
Ideje lenne a nagy többségnek átgondolni az autó használatát, mert elképesztően sokan a sarki boltba is autóval mennek, aztán 50 évesen csodálkoznak, hogy mindenük fáj, ráfogják, hogy ők már nem 20 évesek, pedig csak annyi a probléma, hogy korábban keveset gyalogoltak.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
-
tatararpad
őstag
válasz ncc1701 #61003 üzenetére
A csoktól a hétszemélyes autón át az szja visszatérítésig és a gáztámogatásig az összes gyerekes életvitele az én adómból van támogatva mégsem kérdezte senki hogy tetszik e. Az emúlt 10 hsz-ben kb. az összes demagóg baromságot sikerült leírni a témában, legalább nem ment el egy fél topic rá.
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61013 üzenetére
Ezt írtam.
Ha ott vagy még Esztergomban, fényképezd már le a Suzut.
Tudod melyik az a több száz autó közül?
Az Ásványszürke GLX Swift. Elvégre senki nem rendelt ilyet. Ezt a dumát.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61015 üzenetére
Se éjjelem, se nappalom. Folyamatosan azon jár az agyam, mit milyen sorrendben csináljak majd a Suzuval.
Egy kis off.
Délelőtt írtam, hogy a fejem felett repkednek a madarak.
Amióta a Hungaroringen futam van, ez így megy.
Erre itt egy cikk.
Lehet az illető újszülött, vagy vidékről költözött fel.
Éjszakás leszek és tudtam aludni most is, mert a futam alatt nem repkednek.
Inkább ezek a szitakötők, mint Vecsésen és környékén lakni a gépmadaraktól. Kegyetlenül hangosak ezek is, de csak 3 napig mennek húszon évek óta.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Ármester
válasz ncc1701 #61038 üzenetére
Nehéz kérdés, az idősebb generációt biztosan nehezebb megfogni, de a fiatalabbakat már igen, és a jövőre nézve az is egy hasznos dolog.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61060 üzenetére
Igen, ezt mondták már. Viszont itt írtatok olyat, hogy elfelejti az alapjáratot, kell a multimédia egység kódja, meg egyéb nyalánkságok.
Lekötöm az akkut pénteken, bekötöm és utána írok, legyetek itt.
Szerk:
szabonagyur: Igen, teljes Cascoval, Allianz. Bonus 10-em van most, az megy át.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61142 üzenetére
XL (extra load) gumiabroncs esetén 2,9bar, normál abroncsnál 2,5bar a gyártó által jóváhagyott legnagyobb nyomás, de ha nem hiszel nekem, nézd meg az abroncs oldalát, bele van sütve a maximum érték.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #61149 üzenetére
Amúgy bírom az ilyen hypermiling arcokat, csak amikor véletlen meg kéne állni vagy olyan manővert kell csinálni amihez nem árt némi tapadás, akkor azért szokott meglepi lenni (remélhetőleg csak a saját kárára, rosszabb esetben máséra is). Nem véletlen adja meg adott gumi mérethez adott gyártó, hogy mennyinek kell lennie a nyomásnak...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #61159 üzenetére
És úgy, hogy direkt szól az ember, hogy figyeljenek. De nem....
Úgy látszik akkor ez másoknál is így van.Nekem is az a program ilyenkor, hogy miután kiszálltak, takarítom a poros ajtó kédert, a mögötte lévő fekete műanyag burkolatot, mert össze van taposva. 1 per au egész, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61217 üzenetére
Attól függ...
Milyenre gondolsz? A klasszikus kerámia bevonatra? Tehát mélytisztítás -> polírozás több lépcsőben -> kerámia bevonat -> "rásütés", vagy valami egyszerűbbre?
Személy szerint én még a Swiftedbe sem políroznék bele, mert ha nem romon karcos az egész (hologramos) akkor szerintem nem szabad, ugyanis azzal vékonyítod a lakkot, ami a szín elsődleges védelme, ha vékonyabb akkor már nem úgy töri a fényt, az UV más mértékben kezdi el fakítani a színét. (japán autók közül soknak sok színe nagyon fakulós, sok pedig szépen tartja még ~20 év után is és... nos, mind láttunk már narancssárgára/rózsaszínre mattult régi swiftet piros volt az hajdanán 20-30 éve, csak az idő vasfoga mindent megesz, bezzeg a kék ugyanolyan színű mint akkor)
Az Insigniád az más, az már abban a korban van hogy kiérdemelt egy mélypolírt és ha már szép fénye lett, akkor óvjuk meg valamivel, mondjuk egy kerámiával, hiszen az a legtartósabb, ám nagyon fontos hogy ápolást igényel. Minden gyártó (most éppen a Gyeon ugrik be) csak akkor vállalja a 2-5 éves élettartamot, ha az a bevonat megfelelően van kezelve és karbantartva/frissítve adott időközönként. Tehát ha minden héten beugrasz a sarki mosóba és habkefével csiszolod végig a kerámiás autódat majd a szennymarófejjel vereted le a habot, akkor értelemszerűleg a 2 évet alulról fogja karcolni az élettartama, úgy meg már nem is buli egy 2-300.000 forintos kerámiázás, nemde?
Egy sima szilika bevonat, bőven elég, igaz nem tart ki évekig, de nem kell polírozni, gyurmázni, cserébe 6-8 hónap alatt lekopik, de könnyen applikálható (laikusoknak is) és relatíve tartós. (egy sima carnauba waxhoz képest)
Fuh, megint túltoltam.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61221 üzenetére
150-ért nem hiszem hogy rásütik... csak a kerámia anyagára 60k körül van és akkor még se munkadíj, se felszerelés amortizáció, bérleti díj, semmi nincsen benne az előkészítés költségeitől most nagolos eleganciával eltekintettem.
Ilyen felhasználás mellett én egy sima Sonax BSD-vel végigszaladnék rajta a nagy út előtt, utána kapna még egy mosást és valami nedves gyorsviaszt, a garázsban úgysem látszik és az UV sem eszi le róla.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61238 üzenetére
Kompromisszumra törekedtem, nem költséghatékonyságra... Nyilván fokozott igénybevétel esetén (bár erről nem írt semmit csupán az évi 10k km körüli futásból tippeltem) ugyebár minden futásteljesítmény osztva kettővel, szóval a 100k km-es irídium gyertya is cserés 55ezernél...
Hogy önmagamat idézzem: "De, cseréld ki légyszives,"Nem véletlenül szoktam ilyet írni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #61261 üzenetére
Mi garázst bővítünk, hogy még egyszer ne kelljen a WagonR-nek kint telelnie, majd' 120 centivel megtoldjuk valahogy így, aztán a Suzuki és a Lancia be fog férni egymás elé-mögé, a Honda előtt megnövekedett helyre meg átkerülnek a biciklik és egyéb lomok.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #61328 üzenetére
Mondjuk a kopó-fogyó alkatrész pont nem gari hatályos. És persze erre mondhatod, hogy de hát csak 30k van a kocsiban, azt a büdös életbe nem fogod elhitetni velük, hogy tükörsima úton jártál vele cserkész becsszavadra és ennek ellenére kezdett el nyüszögni.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz ncc1701 #61561 üzenetére
Hogy legyen ellenpélda is.
Nekem anno Ignisen volt egy elvileg már nem garis, búgó kerékcsapágyam.
3éves gari volt az autóra, letelte után 1-2hónappal szólalt meg.
Márkaszervizben a szervízvezetőnek mondtam, hogy ez van, így jártam, épp kifutottam az időből. Erre közölte, hogy nem gond, megoldjuk gariban és így is lett, ingyen cserélték.
(Szerintem egyszerűen ráírták egy frissebb autóra így el tudták számolni a gyárral.)Már nem emlékszem, hogy ugyanekkor vagy másik alkalommal amikor ott jártam, jött oda egy hölgy sápadozva, hogy ők bizony kicsúsztak az olajcsere periódusból pár ezer km-el egy Swifttel mert nem figyeltek oda és jaj úristen most mi lesz...
A szervizvezető nem győzte nyugtatni a hölgyet, hogy semmi probléma nincsen, az autónak sem lesz baja nyugodjon meg... (Mondjuk azt nem tudom garis volt-e még vagy sem...)A szervíznek elvileg mindegy, hogy az ügyfél fizeti a nem garis javítást vagy a gyártó fizeti ki nekik a garis javítást.
Ha elutasítanak, gyanítom az lehet az oka, hogy a gyártó kekeckedik és nem mindig hajlandó fizetni nekik, főleg futóműproblémára, mert az lehet erősen user/útviszonyoktól függő...Vagy egyszerűen nem odavaló az ember, aki foglalkozott a szervizben autóval...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61682 üzenetére
Sajnos ezügyben csak Toyota benzinessel van tapasztalatom, de amennyire tudom Suzukira is igaz hogy a szívóbenzines láncát nem szabad piszkálni amíg nincs hangja, különben csak rosszabb lesz mint volt. Fater egynél cseréltet láncot, arra megállt a teória... sajnos. Gyári Toyota lánc szett és ugyanúgy csörgött tovább, csak úgy már melegen sem hagyta abba...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Gyöször
senior tag
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61765 üzenetére
Jeleztem a szervizben és azt mondták, hogy térjünk vissza rá, ha 1000km után is ilyen.
A legtöbb váltó megjavul magától, de volt olyan, amit javítani kellett.
Rákérdeztem a gravírozásra is a szervizben, illetve a biztosítónál a Casco miatt. Nem gond egyiknél sem, semmit problémát nem okoz.
Jut eszembe, visszakaptam 40K-t, mert megérkezett az előzménye a bónuszomnak. Így B10 és C6 a fokozat.
Megkérdeztem a sárfogó gumit is. Nyugodtan felrakhatom, mert nem számít akkora beavatkozásnak, hogy veszítse a garanciát a két furat miatt.
Minden halad a menetében.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #61807 üzenetére
Na, ne kímélj, hova kellene tenni?
A járdára hogy amikor leparkolok szívhassam más becstelen illatait? Vagy a buszmegállóba hogy a buszra várakozók is élvezhessék ha valaki hagymásbabot evett retekkel?Ne szivass már, jó helyen van az ott csak használni kellene egy vízmérték nevű találmányt (ca. az ókorban találták fel ), mellesleg halkan jegyzem meg hogy még a sógoroknak is szokott sikerülni síkban aszfaltozni, de ennél tovább megyek, náluk ugye kötelező a hólánc októbertől (ahol tábla előírja) mégis sikerül a hegyi utakat úgy leaszfaltozni hogy tavasszal nem kell előlről kezdeni... Nálunk a Váci utat (a Nyugati és a Göncz Árpád városközpont között) nem sikerül úgy megcsinálni hogy ne legyen 1 éven belül kátyús/nyomvályús, ki érti ezt... De meg kell hogy kövessem kishazánk vezetőit, mert egyre gyakrabban hallom a rádióban hogy "garanciális javítást végeznek az M1-es autópályán", szóval látszik az a fény az alagút végén, csak még kicsit dudál, dehát ebben a "bohózatban" már ez is kész csoda...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
mefistofeles
addikt
válasz ncc1701 #61809 üzenetére
Ezen egyébként már én is gondolkodtam. Képtelenek pl. a sáv közepére tenni.
"Amikor megcsinálják, akkor még jó, síkba teszik, de a terhelés hatására benyomódik az egész a földbe. Ez szimpla fizika."
Ez nem fizika, ez balfaszság, spórolás, nemtörődömség, rossz technológia stb.
Ahogy te írod, abból az jön ki, hogy mindenképp meg fog süllyedni, pedig ez nem így van. Csak pár métert kell elmenni a határtól és érdekes, meg tudják oldani. Pedig nem hiszem, hogy ott mások a fizika törvényei.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest