- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Windows CE fórum
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Yettel topik
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Itthon az újszerű megbízható autóknak nagyon magas ára van, gondolom láttad, amikor eladtad a benzines hyundai-od
-
Kornel
veterán
válasz M_AND_Ms #30959 üzenetére
Ennyi.
Ha nagyon becsukom a szemem, akkor most lenne egy balenom olcsóbban.
Tényleg kisza, az nem játszik? Pont kijön az alap a keretéből, és ha jól emlékszem az nem olyan alacsony, mint a Swift.Tboy: maximum e mellé lesz másik, asszonynak.
Fűzöm már, hogy kell neki is egy vas, Swift sportot vagy colt CZC-t ajánlgatom neki, persze 1.5T-vel.
Nyilván hétvégén lenyúlnám -
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #30965 üzenetére
Very nice
Kisza: a végén majd kihozol egy FL-es 1.4T Vitara-t, összkerékkel, automataval, GLX felszereltséggel
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #30982 üzenetére
Ennyi
Ideális magyar autó páros lenne, Scross plusz egy swift sport. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #30998 üzenetére
Az bszna be ha 100k km alatt lett volna más baja is.
Nyilván most majd a kora miatt szépen sorban jönnek majd rajta a hibák, ha a hátsó kerékcsapágyak cserések voltak, akkor a lengéscsillapítók sem jók már valószínűleg, csak ugye az emberek többsége akkor veszi észre, hogy rossz valami, ha már szétesik.
Após 1.4 F Astra-jának kopókon kívül semmi baja nem volt még, lengéscsillapítók, kerékcsapágyak gyáriak, 1-1 szilent lett benne cserélve, van benne 150k km, és 22 éves a gép. Mondjuk az F Astra kényelme egy Ignis-hez képest még mindig százszor jobb, nem véletlenül mondom, hogy próbáld ki, de ne csak sima aszfalton, egy két úthibán, vagy kátyúban is... -
Kornel
veterán
Ezernél felesleges.
3-4-5 ezer km körül érheti meg. -
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #31024 üzenetére
Én már egy éve is ezt mondtam neki.
900k környékén a legjobb vétel a Liana FL, ami már nem is olyan csúnya.
1.6 motorral, ha van érdemes kivárni egy GS felszereltséget.
Típushiba gyakorlatilag nincs, hacsak nem a hátsó sárvédő ívek rozsdásodása (ami olyan, nem kell megvenni, ami még nem, azt is kell kezelni, mielőtt olyan lenne), és a hátsó szilentek tizenX év alatt cserések lesznek.Hatchback kékben vagy szürkeben kifejezetten mutatós.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #31040 üzenetére
Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél. -
Kornel
veterán
válasz yaneez #31042 üzenetére
Sajnos ez van.
Minden indulásnál kikapcs.
Javaslok még egy erős védelmet a casco mellé, a suzukikat viszik, mint a cukrot.AMD Power: igen, én is az 1.6-ot javaslom ebből, bár az 1.3 is elviszi, de az M16 1.6 az igazi, láncos motor, olaj meg víz legyen benne.
Kaszni a hátsó sárvédőnél tud rohadni, érdemes jó alaposan megnézni, és ha még jó, akkor azonnal alváz és üregvédelem neki.
Beltér minőségibb, mint a magyar suzukikban, a magas építsenek és a középkonzol hiányának köszönhetően óriási hely van benne, az ülése is szélesebb, és hosszabb az ülőlap, mint a swiftben/Ignisben.
A sedan nem szép, de a hatchback szerintem kívülről is elfogadható, mindenképp FL-est érdemes nézni, ha lehet, akkor minél fiatalabbat, a rozsda miatt.
GLX és GS is jó felszereltség, a 4WD-t kerülném, teljesen felesleges.Ritka autó, ezért kevés van eladó, érdemes naponta nézni a kínálatot, ha ennél maradnál.
Előtte mindenképpen próbáld ki, de szerintem arkategoriaban egy igazi igaslo, egy mindenes osszver.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31057 üzenetére
Igen.
De most már direkt nézem az új autókat, ezekkel a vízbázisú festékkel nem tudnak hologram mentes fényezést csinálni - és ez főleg a sötét és fekete színeknél nagyon feltűnő, egyedül az opel és a VAG talán, bár érdekes, mert az audik is hologramosok.
Az enyém meg majdnem feketébe hajló kék, sötétben feketének látszik.
Ez úgyse garanciális ügy, úgyhogy el is engedtem, mondom, így már minimálisan látszik csak.Krisztiánnak mutattam a múltkor, még kerámia előtt, de nem nagyon látta, hogy miről beszélek, pedig én látom.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #31071 üzenetére
Eddig még nem tudunk róla.
De sose tudni -
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #31073 üzenetére
Na és milyen, mesélj.
Kíváncsi vagyok. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #31085 üzenetére
Nem hát...
Bár az ABS kocka hiba egyértelműen a felelőtlen magyar felhasználók hibája, bár ugye itthon nem kapsz 10 év feletti, végig vezetett szervizkönyves autót, ahol ellenőrizni tudnád, hogy megtörténtek-e időben a fékolaj cserék. Egyébként nem csak a Suzuki érintett, ugyanezt az egységet használják Polo esetében is pl.
Liana azért átlagban mentes az ilyen hibáktól, bár az meg jobban rohad, mint a magyar Suzukik, de azért vételkor az hozzáértő számára viszonylag könnyen kiszűrhető.Más:
Estére remélhetőleg meglesz a 1840-es SW
-
Kornel
veterán
Az ABS kocka hiba a rendszeresen meghatározott időnként cserélt fékolaj esetén nem áll fenn.
A meghatározott időt nézd meg a felhasználói kézikönyvedben.
Nem rámérés, szemrevetelezes, stb., hanem CSERE.
Nálam most a kézikönyv 2 évenkénti fékolaj cserét ír elő.
Nem méretni fogom, vagy gondolkozni, hanem cserélni.Amennyiben jobban tudod, hogy milyen szervizintervallumokra van szükség az adott Suzuki típusok esetében, akkor kérlek jelentkezz Esztergomban, hogy megoszd velük ezt
-
Kornel
veterán
válasz SirKero #31094 üzenetére
A hátsó sárvédő ívek alatt megáll minden, tipikusan, mint az F Astra-nal, ezért belülről fog kilyukadni, atrozsdalni. Ezt pont mire észreveszed, már csak lakatos munkával javítható. Több példányon is ugyanígy, ugyanitt rozsdál, az, hogy a tiédnél még nem jelentkezett láthatóan, nem jelenti azt, hogy ne létezne ez a "hiba". Egyszerűen rosszul van megmunkálva ez a rész, ami bemegy oda dzsuvat, sár, só, azt nem lehet kiszedni, és szépen fokozatosan elrozsdal ott a fém. Az új autókon ezért van a műanyag sárvédő ív borítás, mert alatta úgy van kiképezve a fém, hogy ne tudjon ott semmi nem oda való megállni.
Ezen kívül tízen X évesen az alvázo is szépen elkezd látszani a felületi rozsda, bár ugye linkeltek itt magyar swiftet is, amin ugyanígy volt. -
-
Kornel
veterán
Van bőven mindenhol tervezési hiba, ebben a felgyorsult fejlesztés ciklusokban talán elkerülhetetlen is, igazából a szabályozóknak kellene tenni valamit ez ellen.
A videót azért linkeltem, mert egyértelműen az új boosterjet motorok működését mutatja be, az ECU-tol kezdve, a szelep összenyitáson át minden stimmel, nyilván a befecskendezőt kívülről pont nem látni, hogy milyen márka, de a motor körül elég sok Bosch részegység van, jelentsen ez akár jót, akár rosszat.
Luck Dragon: egyik benzinesben sincs a Suzukinal, csak a MJET dízelekben.
Véleményem szerint az 1.4T-be már szükséges lett volna a kettőstömegű lendkerék.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Mennyire kéne egy ilyen autó
A mostani mellé -
Kornel
veterán
válasz Beca1990 #31126 üzenetére
Sose volt.
Maximum egy forgalmit kérnek, és megadják a maximális gyári kedvezményt.
Érdemes felmenni a használtauto.hu-ra, és a legolcsóbb új példányok jelentik az elérhető legnagyobb kedvezménnyel csökkentett árat, de sokszor ezekre még jön a metál.
Mostanában nem nagyon adnak sok százezres plusz felszerelést, mert viszik anélkül is, mint a cukrot.Mod: jó vagyok, mi?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő