Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Milyen okostelefont vegyek?
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Még egy Tecno hétindítónak
ma Ráadásul a Spark 30 Pro igazán mutatós, Transformers különkiadásban is elérhető.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
Több fajta felszereltség van.
5-ajtós: GA, GL, GLX, GC
3-ajtós: GS (japán) GLS ( Sport II-Sport V) GS(magyar 2002-től)
4-ajtós: GLX,. GC limitáltak mint pl, Manager -
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7936 üzenetére
Nem szabad!
Olyan dög hosszú a váltó áttétel hogy csak szenved 2000 alatt a motor. A felfele váltáskor kb 1000-et így olyan 3000 körül érdemes elváltani hogy optimális fordulatszámra essen vissza a fordulat, ha sietős akkor meg 3500-4000 körül nyugodtan gyötörheted. Kis motor pörgetni kell. -
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7939 üzenetére
Ha teheted akkor 4000-5000 körül folyamatosan 10-15km-t ment ( 100-al 3.ba pl) mert rengeteg koksz halmozódhatott fel a motorba ez okozhat többletfogyasztást is, elkoszolódhatott a lamdaszonda stb stb... Amúgy 1.3 8V 3-5 ajtós 180km/h megkell futnia sedannak meg a 170-et simán ( természetesen 4.be tudják csak megfutni)
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #7941 üzenetére
Vagy lamdaszonda csere vagy tényleg nagyon megkell hajtani többször is és jobban kell használnod normális fordulaton. Valószínűleg nagyon elvan kormolódva a motor ha ennyire nem megy,
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8030 üzenetére
Cserélj injektort és valószínűleg elmúlik a gondod... szerelőt meg tudnék neked, csak Veszprémben van viszont ő Magyarország egyik legnagyobb Swift guruja... esetleg tanácsért felhívhatod.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8040 üzenetére
Pingui kollega leste meg....
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8051 üzenetére
Igen kimossa, mindenképp szűrő csere előtt rakj bele és maximum 50-50% arányba keverd mert nem fog beindulni a kocsi ilyen hidegben.
Nekem tegnap került be az 1.0 váltó az 1.3 8V-mbe, teljesen más lett vele a kocsi, végre rendesen autózható
-
t1
addikt
válasz transmission #8049 üzenetére
-
t1
addikt
válasz transmission #8058 üzenetére
Ezért érdemes az ajtóba rakni őket, mert amúgy is zörög műszerfal a hangszóró is kiszokott lazulni bent érdemes utána húzni, az meg a másik, hogy bármilyen hangszórót veszel oda nem fog jól szólni mert lefele terjed a hang és elveszik.
-
t1
addikt
válasz Davidof92 #8176 üzenetére
Kisebb átalakítással felmegy 1.6 motorra az 1.0 és 1.3 váltó is
Nekem 1.0 váltó van a 8V-n, 0-100 ugyanaz mint a gyárival, de nem is az a lényeg benne mert nem sokszor gyorsul az ember 0-100-ra hanem az, hogy sokkal rugalmasabb az egész. Fogyasztásom 1000km-t alatt ugyanolyan mint az 1.3 váltóval.
Itt van a különbség:
1.3 váltó 30-70-ig 2.ban : [link]
1.0 váltó 30-70-ig 2.ban : [link][ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Okés akkor gondolkodjunk
Mivel Magyarország nem egy sík terep ezért vannak különféle magas emelkedők így fontos a nyomaték ami felvisz.
Nah mész 90-el kisebb nagyobb emelkedők szemre lehet észre se veszed milyen mert alattomos. 90-nél 2500 körül forog 1.3 váltóval ha jön az emelkedő rohamosan kezd csökkeni a fordulat te reflexből nyomod a pedált hogy menjen fel de ha nagyon érzed h csökken vissza váltasz.
1.0 váltóval 2800 körül van a 90 és sokkal kisebb gázpedál állással mész fel nem nyomod félgázik mert nyomatékból felvisz. Így a nagyobb fordulat kompenzálja a kisebbet.Viszont.
Autópályán tényleg jobb az 1.3 de városban ás országúton jobb az 1.0
Davidoff: Egyik klubtagunk hozta össze BBerci a neve [link] elvileg egy köztest részt kell csinálni a váltó és a motorközé .
-
t1
addikt
válasz Davidof92 #8198 üzenetére
Hátsó tárcsa fék nem lesz, egyrészt mert nem megy vele át műszakin és NKH is baszogat érte más részt nem fog jobban.
"Fék: akár a Tokico, akár a Bosch rendszert át lehet építeni GTi fékrendszerre, ami sokkal hatásosabban végzi a dolgát. Hátul ez csak komplett csonkállvány-, fékcsö-, kézifék bowden- cserével valósítható meg, azonban ezek az alkatrészek csereszabatosak. 5 ajtós kocsinál ne felejtsük el, hogy a GTi kézifék-kötege rövidebb 10 cm-el, igy itt utólagos hosszabítás szükséges! A hátsó tárcsa semmivel nem fog jobban tapasztalatok szerint, mint a dob.
1.6 Sedan elsö féke megegyezik a GTi-jével!!! Ami nemcsak a nagyobb tárcsaátmérõ miatt jobb, hanema TOKICO nyereg jobb fékerõadagolási lehetõsége miatt is."
Forrás: SSGTi -
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8215 üzenetére
Figyi!
Adtam egy telszámot Veszprémi tag, beszélj vele ő a legjobb az országban. Mindig ugyanoda lyukadsz ki.....
Fogyasztás:
Én napi 2x3km megyek melóba... 6.7-7.5l/100km a fogyim az elmúlt 3 hónapba. -
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8217 üzenetére
Telefonon hívd fel nem szokott online lenni
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8219 üzenetére
Sorry akkor megadom rosszul emlékeztem!
Délután megadom a számát PÜ-ben! -
t1
addikt
Nekem 3 ajtós 2000 évjáratú van, de jobb oldalt nekem is kivan jőve a kárpit. Egyszerűen orvosolható a dolog a kárpit egy műanyagra van ráfogatva és egy idő után elenged nálam is ez történt visszakell fogatni a műanyagra ami a küszöbre csatlakozik és utána vissza tenni a díszléceket. Ezután olyan lenne mint ha új lenne
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8326 üzenetére
Nekem még mindig nem hihető a fogyasztásod mert én napi 2x3km megyek és 7-7.5l között áll meg a fogyasztásom. Szintén 1.3 8V
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8328 üzenetére
1 kérdés még ami esetleg pád dl csökkenést hozhat.... gumi nyomás rendben van? Mert lehet nem is látod, de ha nagyon alacsony akkor is ehet pár dl-el többet. Télen, 2.4 bar körül kell lennie
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8374 üzenetére
Esetleg gyújtás elosztó? Nem a fedél hanem maga a szerkezet? Vagy injektor.
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8376 üzenetére
Van benne valami... esetleg ECU-t kéne cserélni hátha ott ütött be valami.
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8378 üzenetére
RSK-n Adok-Veszek topicba érdeklődj ott biztos tud valaki adni akár kölcsönbe is.
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8416 üzenetére
Szerintem az ECU lesz ha nem az injektor volt
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8418 üzenetére
Jelöld be, hogy hol áll most és akkor próbálgasd , elrontani nem lehet maximum nem megy a kocsi
-
t1
addikt
válasz Ace Ventura #8420 üzenetére
Úgy tudom, nem de RSK-n is kérdezd meg. Ha a gyújtás lehet a gond, lehet a komplett gyújtás modult kéne cserélned mert ott van a gubanc. Példa:
Daewoo Tico szépen beindult ment tette a dolgát aztán egyszer csak menet közben megállt, motorház kinyit kábelek megmozgat kocsi indít indul... gondoltuk gyújtáselosztó fedél és kábel csere... lecseréltük hoztuk el a szerelőtől 3km múlva megint leáll-t, ha a kocsi alapjáraton ment sose állt le csak terhelésre... kicseréltük a gyújtás elosztót és megoldódott a gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Essential Elektromos Roller
- ParkSide Performance (PKHAP 20-Li B2) Fúró- és vésőkalapács - LEGJOBB ÁR
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen