Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biga123
addikt
válasz AMD Power #70008 üzenetére
Nagyon köszönöm mindenkinek a választ.
És vajon a swift (2015) a könnyen cserélhető tömítéses kategóriába esik, vagy vagy el fog átkozni a klímás ha rendelek nála egy töltés és tömítés cserét ( vagy olyan árat mond rá h ne legyen kedvem hozzá).(tud valaki megbízható klímást Érd környékén?)
[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
aktív tag
-
Vigneau
félisten
válasz AMD Power #70049 üzenetére
A 2018-as Swiftem jobban tetszik. Egyrészt a rejtett hátsó kilincs miatt. Kinézet alapján világéletemben inkább háromajtós párti voltam, itt pedig megmaradt a kényelem is.
Az első emblémát viszont oda tették, ahol én szerettem volna látni a sajátomon. Az új felnik is eléggé "aerosakká" sikeredtek, de legalább masszívnak tűnnek ezekre a jó magyar utakra.
Motorizáltság terén azonban igazán lehetne egy turbót is hozzácsapni az egykettes blokkhoz, mint ahogy az az én egynullásomnál is van. A PSA is csinált ilyen verziót. Bár a Puretech jelenlegi megítélésére most inkább nem térnék ki...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
válasz AMD Power #70058 üzenetére
Néztem egy MG3 vs Új Swift tesztet. Tudod ez azért érdekes, mert full hibrid vs mild hibrid mérkőzés. Részemről nem várt eredmény született. A Swift nyert. Szinte mindenben jobb volt. Még a csomagtartó használata is. Itt gondolom a szögletesebb kivitel miatt nyerhetett. A fogyasztásnál nem a Swift-t vártam győztesnek. Szóval nem olyan sz@r az új mint látszik. A fogyasztás korrekt volt ahogy láttam a teszt felvételeket. Az MG3 a drágább.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #70087 üzenetére
Semmi köze a motor és az üzemanyag rendszer megfelelő működéséhez.
Lényegében egy környezetvédelmi előírás, amelynek nem felel meg ha csak úgy a szabadba juthat a tankból a benzingőz.
Szerintem a korábbi példányokban nem is volt ilyen, ezért nem érintettek. Azok még a kevésbé szigorú környezetvédelmi normák gyermekei.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz AMD Power #70100 üzenetére
Szerintem az őszinte kommunikáció egy cég részéről többet ér, mint amikor próbálunk profit maximalizálni meg elsunnyogni dolgokat (lásd BMW esete)...
Legalább is nekem szebb és befogadhatóbb az üzenete: "elrontottuk, javítjuk ingyen". Pláne egy 2-5 éves modell palettán.
-
félisten
-
blakey
titán
válasz AMD Power #70125 üzenetére
"…S-Cross nagyobb autó, a padlólemeze, így a tengelytávja 10 centivel hosszabb (2500-2600 mm). Ebből fakadóan a csomagtartója nagyobb (375-430 l), és bár hivatalos számok a beltérre vonatkozóan nincsenek, mi 3 centivel mértük hosszabbnak a gázpedáltól a hátsó üléstámláig…" [link] A lényegi részek megegyeznek a 2020-as modellekkel is.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz AMD Power #70131 üzenetére
Nekem az új Duster, igaz soha nem tetszettek a Daciák, de ez most egész jól néz ki, bár az A-oszlopnál lévő fekete "sz@rt" továbbra sem "díjazom".
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
simonjoe
őstag
válasz AMD Power #70142 üzenetére
....na, az egy külön kategória! Olvastátok a cikket, a Vitara is igényelte a törődést, nélküle nem futott volna annyit. Nekem is volt olyan kollégám akinek még a régi első szériás sx4-e volt öt év alatt ment vele 10k-t, csak boltba járt vele, az idő alatt semmi szerviz. Ennek ellenére saját lábán ment el a szervizbe, alig akart már menni szegény autó, az olaj szó szerint darabokban jött ki belőle. Olyan szinten károsodott a motor, h nem volt értelme felújjítani.
Joe
-
hemaka
nagyúr
válasz AMD Power #70181 üzenetére
Audit nem ismerem, bmw-nel voltam, most a tyuklabasnal dolgozom, nem veletlenul annyi ott sem, renyo motor es egyeb kinszenvedes, sorolhatnam napestig. Egy tyuklabas osszetenne a ket kezet, ha csak annyit allna a szervizben az autoja, mint a legrosszabb szerias suzuki. Bar persze leszarja, mert 90% esellyel ezen kivul meg alsohangon van 2 masik autoja. Van olyan autonk, ami 5! honapja var uj akkura, meg a gyarilag hibas “eltorhet a hatso hid 4x4 G osztaly” mar lassan 1,5 eve all a telephelyen rendszam nelkul, zsiruj de a tulaj nem tudja elvinni, de kulonoskeppen nem veri a viz. 😂
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz AMD Power #70181 üzenetére
Igen, ugyanazon évjáratokban vannak kb hasonló árban, ha hasraütés szerűen rákeresel a használtautón.
Pl:
[link] [link] vs [link]Múlt évben kollégám vett egy, a Crossunknál 2 évvel idősebb Audi A6 3.0 benzint, kb olyan árban, mint amennyiért mi a Crosst.
Pár hónap múlva kapta az automata váltóra a 7 számjegyű ajánlatokat javításra. Végül örült nagyon, mert kihozta "csak" fél millióból a javítást. Kérdés milyen lesz.Nagy igazság az, hogy mindkét autóra kell költeni, csak az a különbség, hogy ugyanahhoz a működéshez az egyikbe jóval többet kell belelocsolni. Aki ezt elfogadja, és megér ennyit az öröm és az élmény egy erősebb és jobb útfekvésű, kényelmesebb autóban, az oké. Ott vannak a bajok, amikor csak az erőlködés megy és a pénzhiány miatt a kotványolás.
Plusz ugye ki mire akar költeni. Van aki szívesen költ erre, mert az a fontos neki, hogy élmény legyen az autója, másnak meg mondjuk ez nem fontos és teszem az utazásra, PC-re, kertre, akármire költ.
-
atee
őstag
válasz AMD Power #70181 üzenetére
Az életeted elköltöd rá. Mondom úgy, hogy Merci fan vagyok van is egy idősebb C osztályom. (2005)
Az még karbantartható átlagos áron simán. Az újak sajnos nem.
Családban van 3 éves BMW, 1 év alatt ment rá 1.5 milla úgy, hogy gyakorlatilag még semmi baja nem volt csak kopó alkatrészek.
Komoly Mercit is vehettem volna S-cross árban. Ismerős így döntött 1 hét különbséggel. Aztán rá is költött már 400 ezret az első hónapban.
Na ez az amire nincs szükségem.D-day 2002-01-04 01:54
-
simonjoe
őstag
válasz AMD Power #70224 üzenetére
Igazából az a tapasztalat, h a gyári akkuk bírnak 9+ évet. A csere, legyen az bármilyen, átlagban 3-6 év a kihordási idővel bírnak. Ilyenkor a nyár odab@..sz az akkuknak a felgyorsult elektrokémiai folyamatok miatt. Télen meg szembesül vele a felhasználó, h fos lett. Vehetsz bele bármilyen típust, ezt az időt kiszolgálja. Azért, h a lelked megnyugodjon, egy autóvillanyossal érdemes "átméretni" az autó ezen rendszerét. Töltést, indítóáramot méretni, terheléssel a generátort, kábelek állapotát, kiváltképp a testkábelek kontaktjait. Ha rendben minden, akkor nincs ok az aggodalomra. Kicsi, benzines autó, elég neki 50-60Ah-s akku. Ezek már 20eHUF körül beszerezhetők, és tuti befér a helyére. Arra figyelj, h milyen a saru kiosztása, jobb avagy bal pozítívos!! Beszerelésnél nagyon fontos!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
aktív tag
-
aktív tag
-
-
donbig
tag
válasz AMD Power #70300 üzenetére
Köszi! Ez tényleg nem sok. Így lesz azért valami viszonyítási alapunk. Haverom kb. 160 kg, én 100 kg vagyok, de nem hiszem, hogy a súly a probléma, hanem ez a sok ki-be ugrálás. Másik barátom szintén 160kg körül van, a vasaló Swiftben mégis tök jó az ülés, pedig több, mint kétszer annyit futott az autó. Vagy abba jobb anyagot tettek.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
dj79
senior tag
-
-
dj79
senior tag
válasz AMD Power #70384 üzenetére
Ezután is a swiftet vásárolnám meg, pont az autószerűsége/vezethetősége miatt, amit az eddig lenyomott párszáz km alatt megtapasztaltam.
R5 majd akkor jöhet, ha mindegyik töltőoszlopon egyforma, ésszerű árazás és bankkártya-terminál lesz és nem kell mindhez külön alkalmazás.[ Szerkesztve ]
-
válasz AMD Power #70386 üzenetére
Szerintem a többség a nagyobb teljesítmény miatt fog az MG3-ra szavazni. Nálam a nyeles tengely is beköszönt (2018-s gyártás). Fogyasztásban kicsi a különbség. Valaki egyszerűen úgy fogalmazott, hogy etetni kell a lovakat. A Suzuki-nak Swift méretben van "strong" hibrid változata már több éve. Hol van? Sehol. Jelenleg a klima sz@rt be. A könnyű önsúly miatt hamarabb el fog használódni. A jelenlegi Swift a hátsó dobfék miatt amúgy is kiesik nálam. Tudod kinek a szőke, kinek a barna.
-
fogkefe21
csendes tag
válasz AMD Power #70391 üzenetére
Hát Suzuminnál van árlista ott kb 190 ezer kuplunggal együtt. Egyszer voltam náluk, nekem szimpi volt a hely. Amúgy honlapjukon azt írják menet közben halk búgással jelentkezik, ez az első tünet. Ilyen nincs nálam, plusz ma-tegnap jobb idő volt nem hallottam semmit. Remélem váltó olaj csere valamennyire megoldja még egy pár tízezer km-ig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest