- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz
Cunaja #58638 üzenetére
A hátsó pont annyit fékez csak hogy ne törjön ki az autó fara, de már ezt is leírtam. Nagyon keveset fékez. A nagy fékerőt az első fékek végzik, azok ,,harapnak” nem a hátsó… ebből következik hogy nem fogsz.kulonbséget érezni a swift esetében a dob vagy tárcsa között.Îgy már érted remélem
glx esetében valószínüleg azért van tárcsa, hogy valamivel eltudják adni a glx-et ne csak a ledes rendszámtábla világítással, sem mint azèrt mert műszakilag indokolt lenne
mi elfogadjuk az akaratatotokat csak ne beszéljetek hülyeségeket ha nem értitek a működését, amivel szintén semmi baj nincs, nem értheti mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Cunaja #58638 üzenetére
Ne ferdíts kérlek.
Mi csak arra reagáltunk, hogy a dobfék így nem jó, meg úgy nem jó.... Természetesen jó a tárcsafék de dobfékkel is meg lehet állni ( régen hány itthon kapható modellben volt tárcsa? Mégis megálltak.) és senki sem írta, hogy ne azt preferált.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #58730 üzenetére
Ami alapból a csomagtartóban van kék hungarocell, abba nem lehet beapplikálni a a mankókereket? Ha nem lehet, akkor tényleg képes vagy pénzt adni érte? Egy mankókeréken én is agyalok, de nekem nem kell új, elég egy szép állapotú használt, 20K-t megér.
Aki tudja, mondja meg hogy a swift mankókerék milyen ET számú, 39 vagy 45 mm?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Jadro
veterán
válasz
Cunaja #58730 üzenetére
Bocs, a beépítő készletet nem tudom értelmezni. Amit linkeltem ahhoz van egy szárnyas csavar, amivel le lehet rögzíteni a csomagtartó aljához. A habszivacs tartó megy bele a kerékbe és abba minden egyéb alkatrész. Ez is a csomag része ahogy az emelő is. Ez így fixen bent van. Nem lötyög, nem zörög. Annyi baki volt csak vele, hogy ezt a habszivacs betétet alul kicsit meg kellett faragnom (pár mm), hogy szépen ráfeküdjön a csomagtartó alja, ha lerakom teljesen.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #58767 üzenetére
Te jó ég! Tényleg képes lennél ennyi pénzt kiadni érte?
Elvileg azért találták ki a mankókereket, hogy helytakarékosság mellett pénzt is spóroljon a gyártó. De mivel alapból nem adják az autóhoz, így a tulajnak megvenni plusz költség, ráadásul semmivel nem olcsóbb mint egy normál felni+gumi szett.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #58769 üzenetére
Normál felni befér, csak ki kell pakolni hozzá a csomagtér alját. Mi több mint 2 éve úgy használjuk, a nem használt szezon egyik kereke van benne. A kerék mellett hungarocellel körbepárnázva mehet rá a csomagtértálca és nincs szintkülönbség se akkor benne. Igaz, pár centit elvesz a magasságából a csomagtartónak, de legalább igazi kerék van benne és ingyen
De ha mindenáron mankókereket akarsz, miért nem veszel kb 20 pénzért használtat? Amire kell, arra tökéletes.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Jadro
veterán
válasz
Cunaja #58767 üzenetére
Én nem gondolnám túl a dolgot. A mankókerékkel rövid használati idővel érdemes tervezni, ráadásul csökkentett sebességgel. Mindkettővel el tudsz jutni egy gumishoz és nem fog nagyon érdekelni, hogy tényleg 50-el mész vagy 52-vel.
dethroner: Valóben elég drága, de sajnos pl az S-Crossban csak ezzel tudom megoldani, hogy a csomagtartóba beférjen rendesen a fedőlap alá. Normál méretnél jöhet a házibarkács, azt meg köszönöm nem kérem. Egyébként meg remélem, hogy ott fog "elhasználódni" 15 év alatt és egyszer sem kell elővennem.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
szabonagyur
félisten
-
-
válasz
Cunaja #58806 üzenetére
Persze, van jobb ajánlat a gyárinál,
Nekem spec éppen akkor nem volt felesleges lóvém könnyűfém felnire, a gumival viszont ebben a rettenetes téli ítéletidőben tökéletesen elégedett vagyok.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz
Cunaja #58808 üzenetére
A megtévesztő mondattal arra akartam utalni, hogy igazi "téli" körülmények között alig ment, de elégedett vagyok vele.
A lemezfelni az nyilván nem olyan "menő" de nem is olyan kényes, plusz manapság már fillérekért nagyon klassz dísztárcsák kaphatóak.
Spec. szerintem a gyári könnyűfém felni nem néz ki olyan jól az autómon, mint a lemez dísztárcsákkal.
Itt #57039 látszik a gépemen a lemezfelni a dísztárcsával.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz
Cunaja #58810 üzenetére
Én itt [link] vásároltam már többször, nagyon jó áron, minőségi cuccot adnak. A kerékőrre nem tudok mit mondani, a régi autón volt, de minden szerelő ruhelte. Ha ettől nagyobb a biztonságérzetetd akkor meg kell venni.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Moleman
addikt
válasz
Cunaja #58810 üzenetére
Nekem hasonló kerékőröm van 9 éve, hibátlan. Azt leszámítva, hogy az egyik alumínium kupakját elhagytam.
Szerelőhöz kerékőr nélkül szoktam vinni, nekem meg nem probléma, főleg, hogy a nyári kerékanyaszettem ugyanúgy 19-es kulcsnyílású, még a dugókulcsot se kell cserélgetni.
-
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #58808 üzenetére
Nem értem a lemezfelni és a féktárcsa viszonyának aggodalmát. Én vettem lemezfelnit és köszöni jól elvan a fékekkel.
Ha nagyon túrnád a netet, találhatnál olcsóbban is felnit és szelepet. De pl [itt] már 4 ezret rögtön spórolnál ugyanazon a szetten.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Moleman
addikt
válasz
Cunaja #58819 üzenetére
Az asszony Swiftjén a "gyári" van, talán Yokohama V903, nem tudom fejből, de meglepően jó. Ez volt az első telem vele, egyszer sikerült egy jeges körforgalomban megtolni az orrát, amúgy bolondbiztos, pedig sokszor kanyarodok indokolatlanul gyorsan.
Meglepő módon a nyári Conti Eco5 is egész jó, múlt hétvégén megcibáltam az Alpokban is, picit meg lehet mozgatni a seggét, de nagyon stabil. Viszont terhelés alatt ugyanúgy sikít, ahogy a régi Eco3 is sikított a régi autómon.
Nem csúszik meg, csak sikítva surrog.
A Mazdámon a téli és a nyári is Michelin, ha nem fáj az árkülönbözet, akkor nagyon ajánlom. Nagyon lassan kopik, és mindvégig nagyon jól tapad (pedig a téli már 8 éves elmúlt).
-
dobolan
senior tag
válasz
Cunaja #58924 üzenetére
Azt azért vágod remélem, hogy ez itt durván el van túlozva. Kb. dodgem mód az automata váltó, sokkal kényelmesebb és kímélőbb, mint a manuális. Városban. Amíg nem próbálod, nem fogod megtudni. A fék "taposás" meg annyi, hogy rajta hagyod a lábad a pedálon, míg állsz a lámpánál.
-
Jadro
veterán
válasz
Cunaja #58926 üzenetére
Manuális esetben két pedált kell nyomogatni egyidejűleg folyamatosan amikor araszolsz. Mindkét lábad igénybeveszi. Az miért kímélőbb, mint ha csak az egyik lábadat kell használni?
Világ életemben manuális autóim voltak, szeretek váltani nincs vele problémám. Nálunk az automata asszony miatt jött, de szerintem sokkal kényelmesebb a közlekedés városban. Persze ebben azért benne van az is, hogy újabb technika van a hátsóm alatt, de a prímet egyértelműen a váltó viszi.
Ráadásul a féket kb semennyire nem kell taposni, tényleg finom kezeléssel is teljesen jól működik. Mondjuk én nem gáz-fék tpusú vezető vagyok, a manuálisnál is használtam sokszor a motorféket.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Jadro
veterán
válasz
Cunaja #58929 üzenetére
Nem hitvitát akartam indítani, nem azt akartam kihozni én sem, hogy egyik jobb vagy a másik. Csak mivel említetted hogy fájós a lábad, jeleztem hogy manuális esetben bizony többet kell használni ergo az automata ebből a szempontból kímélőbb.
Automata fronton meg nem is okoskodok, az S-Cross az első. Még csak nem is vezettem előtte egy automata váltós autót sem. Nem vagyok mérvadó.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Cunaja #58956 üzenetére
Az utolsó szám (54.1) az a felni agymérete, a középső furata ha úgy tetszik. Ekkora az átmérője a kerékagy központosítójának, ez nem változik attól, hogy dobfék, vagy tárcsafék.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #58959 üzenetére
Melyik boltban nézed? Hidd már el hogy nincs a fék miatt semmi különbség. Ha lenne, akkor nem adnának 4db szettet, vagy ráírnák hogy ez a 2db előre, a másik 2db hátra rakható fel. De semmi ilyen nincs, nem is értem honnan jött ez. Én minden szezonban összecserélgetem az első és hátsó kerekeket, eddig még mindig elfordult a hátsó kerék
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Moleman
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz
Cunaja #58967 üzenetére
Gyári felni + 4 évszakos. És TPMS szenzor sem kell.
Ha van ebben a méretben Michelin CrossClimate 2, akkor nem lenne kérdés számomra.
szerk.: Akkor a téliesebb Goodyear Vector 4S Gen 3.
De amúgy ki kellene próbálnia, és rájönne, hogy a modern 4 évszakosoktól nem kell félni. Ilyen Swift kaliberű autókra, és - gyanítom, nálatok is az lesz jellemzően - városi közlekedésre bőven jó.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz
Cunaja #58973 üzenetére
Ez sajna ilyen. Ahogy Boldi is írta szerintem Jazz GD esetében is volt hasonló váltás, de a felniket egy kalap alatt árulták, mivel az új jó a régebbire, fordítva nem. Azt meg maguk sem tudták, hogy mit is árulnak sokszor.
Ennyire megéri téli gumit venned most? Nekem eszembe nem jut nyáron most megvenni, még ha drágulni is fog akkor sem.
-
simonjoe
őstag
válasz
Cunaja #59036 üzenetére
.és ez még csak a kereskedés!!
A szervizek meg egytől egyik kutyaütők, főleg ha garanciális ügyinézésről van szó! Ez nem pusztán a Suzuki-ra igaz!
Azért írtam, h csak óvatosan azzal a kijelentéssel, h majd ha baj lesz, ott a garancia. Itt írta valaki, h valami turbó hiba miatt micsoda tortúrja volt.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz
Cunaja #59038 üzenetére
Azért tudod, h a x@r kezdés boldog folytatást hoz?
Remélem és kívánom, h így legyen!! Biztos sok örömöd lesz az új autóban, és hála a vén Galádnak, nem az az általános, h mindenkinek csak baja legyen a földi autós dolgaival.
Saját tapasztalataimból merítettem, több márka több típusát vásároltuk már szalonból, és próbáltuk már az ország különböző pontjain is, de az eredmény mindenhol siralmas volt.
Én azt vettem észre, és főleg az elmúlt pár év megélt dolgai után, h a márkakereskedés és szerviz is úgy viselkedik, mint ha Ők tennének szívességet, h foglalkoznak veled, hova tovább némely szerelő nem is a földön jár, sőt, még a gyárnál is magasabb rendű, többet tudó egyedként aposztrofálja magát. Hát ez szörnyű!!Joe
-
-
KubanitoS
veterán
válasz
Cunaja #59142 üzenetére
És volt bármilyen oka arra, hogy ilyet mondjon neked? Csúnyán néztél rá, vagy volt valami ami miatt nem voltál szimpi neki? Mert azért elég durva a viselkedése és természetesen ez akkor sem elfogadható, ha nem vagy szimpi neki, de azért a semmire ha így viselkedett, akkor ott komoly bajok vannak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dethroner
veterán
-
válasz
Cunaja #59142 üzenetére
A "kishölgy" az egy ottani dolgozó? Mert ugye a verda nem az ő tulajdona. Nem biztos, hogy örülne a kereskedés tulaja ha közölnéd vele, hogy az alkalmazottja szarrá cibálja az egyik autót.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz
Cunaja #59152 üzenetére
Én csak megpróbáltam beleképzelni magam a helyedbe......
Az tuti, hogy ha én vagyok ott a szalonban, borulna asztal szék.
huh be is kellett dobnom egy gin-tonicot....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz
Cunaja #59158 üzenetére
A sötétet a madarak nem csinálják le??? vagy nem látszódik????,
Óriási tévedésben vagy! Az előző verdám fekete volt, na annál kényesebb szín nincs! Imádom a feketét, de megfogadtam, előbb lesz rózsaszín autóm mint mégegy feketefekete!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz
Cunaja #59158 üzenetére
A legrosszabb ebben a színben, hogy nem látják a madarak. Simán neked repülnek, vagy csak az utolsó pillanatban veszik észre és a frászt hozzák rád. Szép szín amíg tiszta, de én már a pokolba kívánom. Inkább vettem volna az akkoriban nagyon trendi vöröset
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!