Hirdetés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
gp A PlayStation 5 változat kapni fog egy dobozos kiadást is, annak premierje novemberben várható.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
Új hozzászólás Aktív témák
-
st.hubertus
tag
Nem azért, de a ''régi'' swiftek biztonsága átlagos volt akkor, amikor elkészült az első darab, akkor még Metro néven. Figyelembe kell venni, hogy ez olyan 20 éve volt, és nem a cápa BMW-khez kell hasonlítani őket. Az új Swift pedig biztonságos a kategóriájában. Ha jól emlékszem a Corsa is ebben a kategóriában volt a ncap (jól írtam?) oldalán..
-
Dare2Live
nagyúr
ígyvan. Egyébként szvsz nagyon jó motor érdemes megnézni a fogyasztását, meg a kötelezően cserélendő dolgok listáját összehasonlítani egy másik dizelével.
szerk amit Tildy bemásolt azt bármelyik Toyota Yaris diesel megjátsza.
[Szerkesztve]don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
ett
aktív tag
Köszi a linket! Akkor viszont nagyon jól titkolják, hogy ilyen lesz az új wagon r, mert mi ad Isten, pont a ''mi autónkban'' melózok. Volt a sport swiftnek is tanulmányautója, de nem teljesen lett olyan, mint a mostani. Bár hasonlít, az igaz. Csak mondjuk a wagon r nem éppen swift alap volt, nem tudom miért akarnak neki olyat. Mondjuk nekem mindegy, csak vigyék.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
tildy
nagyúr
Pofás ja nekem is tetszik, egészen hátulról az A oszlopig, onnét azonban Kár érte, mert addig nagyon pofás darab.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Ijk
nagyúr
1.4-es Fabia (új) induló ára 3.083.800 Ft és eben igen csak alapfelszereltség van. Ha még kérek bele klímát az már kb 3.300.000, szuzukinál ugyanez (1.3-as motor) 700.000-el olcsóbb. Egyébként klímás Golfot kapok 3,5 milláért, szal akkor már ráfizetnék 200 ezret, azért az mégis egy golf. Egyébként kísértetiesen hasonlít a swiftre az új fabia.
[Szerkesztve]/人◕ ‿‿ ◕人\
-
süti5
őstag
Nekem skodánál mindig a motorerővel van problémám.....
emlékszem még mikor a fabiakat 1.0-ás 50 lóerős benzinessel is forgalmazták......és tegyük hozzá, a fabia kb 1 tonna, míg a régi 1.0-ás swift is csak 800 kg körül volt, 53 lóerővel.
Szóval a fabia motorválasztéka benzinesben elfogadható áron 60-75 lóerőig terjed, az 1.4-es 16V ami 100 lóerős, az meg már rohadtul drága..... -
ett
aktív tag
Azért ez egyáltalán nem igaz. A skoda 300 mm-el hosszabb meg a tengelytávja 20 mm-el, és ennyi. A swift szélesebb, magasabb, persze minimálisan. A csomagtarto nagyobb, az igaz, 300 lityi, a swiftben csak 213. Ez elég nagy kulonbség, de a tobbi ugyanaz benne. Ettol fuggetlenul biztos jo a fabia is, nekem csak a kulseje nem tetszik. Leutánozták a swiftet, aztán annyi. A régebbi fabia szerintem normálisabban néz ki. De kinek mi tetszik.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Mawyx
senior tag
Majdnem írtam, hogy nem jött semmi. A spam mappában volt.
Megnézni hogyan lehet és lehet tudni hogy készül az ilyen?Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
süti5
őstag
Én csak azt nem értem, hogy miért nem vesznek ilyet többen, akiknek lehetőségük lenne.... sokan azért fikázzák mert magyar, és ez nevetséges. Egyrészt a váltó + motor kombó mint most megtudtam, japánból jön minden egyes suzukihoz.
Másrészt az itteni gyártás 70-80%-a eu-ba megy, nekik jó a swift, ignis, nekünk nem jó...
Harmadrészt meg, nyugati újságok is tesztekben ár/érték/élvezet arányban szinte mindig a swiftet hozzák ki győztesnek a kis sportos autók között....Ha megnézitek a 5gear angol autós tesztműsort, ott is rajong érte a fószer, kanyargós hegyi úton nyomja neki, és pozitív a véleménye róla. Pedig ő azért vezet minden nap ferrarit Mclarent stb. Nem mintha gondolatban is ezekhez hasonlítanám, mert nem is ültem még ilyen sportautóban, de csak tud viszonyítani mihez. -
gerg0
aktív tag
Szia!
Én erről a márkáról még nem hallottam.
A mi Ignis-ünkben most egy több mint 1 éves Exide 44ah-s akksi van, múlt hónapban tettük át a régi autónkból, tökéltesen megy vele az autó.
A mienk most múlt 4éves, most lett műszakizva, elötte egy opel akksi volt benne, így vettük, ez az akksi kb. fél évet bírt.
A tiedben mennyit bírt a gyári akksi? -
Slax
senior tag
Úgy hallottam, hogy delphi akku a baroclem is. De ha a töltésszintet mutató kis ablakocska miatt kérdezed, akkor ez olyan, és kissé más kategória. Bár hangyányit drágább.
[ Szerkesztve ]
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Uzmany
őstag
Az iridium gyertyákat 105 ezrenként kell cserélni, 6-8k/db attól függ hol veszed. Márkaszervizben még több
Tehetsz bele normált is,de azt jóval gyakrabban kell cserélni.
Amire figyelj még, az a váltóolaj, azt 45 ezrenként csere. Javaslom a Castrol TAF-X-et, igaz ez kb 2700Ft/l,
Ha eddig nem volt, akkor fék és hűtőfolyadék csere.
A hátsó fékpofák is csereidősek[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
Motion_Blur
félisten
válasz bod101 #10475 üzenetére
Az okosok azt mondják hogy akkor kell cserélni ha megadja magát. Ami persze nem a legjobb mondjuk egy -20 fokos reggelen munkába indulva... én is le akarom cserélni, az enyém 7 és fél éves. Csak azt nem tudom hogy Ah-ban érdemes-e nagyobb kapacitásút venni mint a gyári, mert elég nagy az árkülönbség pl. 44 és 52 Ah között.
Neked is ezek vannak: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen