- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szekreny
tag
Szerintem tuti lesz SC2. Ilyen fejőstehenet hülyék lennének kihagyni. Én egyébként ezt találtam:Bővebben: link
''Will you be making StarCraft II?
We have not announced any current plans for StarCraft II. We are all very close to the worlds and characters we created in the original game and the expansion set and while we do intend to revisit that universe, we have no plans to do so at this time. ''''A kő-papír-olló játék nagyon unalmas volt a papír és az olló feltalálásig.''
-
szekreny
tag
Én azért nem vágódtam hanyatt a W40Któl, bár tényleg elég jó. Szerintem meg ha megcsinálják természetesen 3d lesz, és biztos vagyok benne, hogy valami szépet dobnak majd össze.
sh4d0w: a 3D nem arra kell, mint ahogy azt te is írtad, körbeforgassuk csata közben a látómezőt(az ember csak összekeveredik, legalábbis én), hanem ha minden 3D-s akkor a shaderekkel elég durva effekteket tudnának csinálni, amiket izometrikus nézetben elég nehéz lenne megcsinálni+az árnyékokkal is bajban lennének.''A kő-papír-olló játék nagyon unalmas volt a papír és az olló feltalálásig.''
-
szekreny
tag
válasz VladimirR #47 üzenetére
Asszem kicsit félreértettük egymást. Én pusztán arról beszéltem, hogy grafikailag milyen előnyöket nyújthat egy full 3ds rendszerre való átállás(amellett persze, hogy gyakorlatilag továbbra is izometrikusan nézed a csatateret).
A hangulat teljesen más dolog, az szerintem is fergeteges, főleg a zenék jönnek be nekem nagyon. Bár azt még hozzá kell hogy fűzzem, hogy egy részletesen kidolgozott grafika nagyot tud dobni az egész hangulaton. És itt nem baromira látványos shaderelésekre gondolok meg mittomén(fúúú, láttad mekkorát shédelt ott, hanem apróságokra, amiket szinte észre sem vesz az ember, viszont az összhatáson nagyot dob.''A kő-papír-olló játék nagyon unalmas volt a papír és az olló feltalálásig.''