- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maskimx
őstag
Loading bug megoldására pár tipp:
1.
Először a hangárba lépj be, majd onnan a liften keresztül a PTU-ba.2.
Patcher\config\GPUCache könyvtár tartalmának törlése3.
Feladatkezelő -> szolgáltatások > Base Filtering Engine újraindításawww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
Nézzetek be a hangárba, pár napra kapott mindenki egy "kis" ajándékot
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
Mustang Alphára milyen fegyvert érdemes rakni, hogy gyorsabban fogyjon a Vanduul swarm?
Innen nézve a Bulldog és a Longsword tűnik jobbnak.
Jelenleg két Longsword van a szárnyán és az alap fegyó az orrán, de így a különböző lőtávok miatt a pipek néha furák, meg általában el is felejtem külön csoportokba rakni a fegyvereket ezért mindkettővel lövök egyszerre ami kevésbé ideális.
Gondolom célszerű négy egyforma fegyvert rakni rá, amíg a persistence nem jegyzi meg a fegyver csoport beállításokat, vagy van esetleg rá valami xml trükk, hogy ne kelljen folyton állítgatni?
Ez jó a holotable helyett jelenleg, de kéne valami ingame is.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Malibutomi #40122 üzenetére
Ph-n mióta menő cikizni a fogyatékkal élőket?
Szegény nem tehet róla, hogy ilyennek született, biztos túl sok/kevés oltást kapott kiskorában.
A kinyilatkoztatás megtörtént. Hogy ezt magától csinálta, vagy a goonok trollkodták szét az végül is kevésbé fontos.Van itt olyan, aki néha játszik is a játékkal?
Én most coop swarmot csinálom rendszeresen, szeretnék kipróbálni egy csomó hajót meg fegyvert.
Dogfightnál mi a tapasztalat, ballistic vagy laser a jobb? Most egy Cutlass van meg 3xS3 laser repeater, így elég kényelmesen lehet messziről lődözni a célokat, de gondolom ha egy gyorsabb vas lenne alattam akkor be tudnék menni az arcukba mingunnal.Vanduul swarmra vajon melyik hajó a leghatékonyabb?
Joystick meg gimbal mennyire jön össze nektek? Nekem egérrel jó de joy mellé mindig fixre rakom a fegyvereket, valahogy könnyebb úgy célra tartani. Meg persze gimbal nélkül nagyobb fegyók mennek rá
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Menthirist #40131 üzenetére
Valami arany középút azért nem ártana, mert jelenleg egy kicsit röhejes, hogy 2. VH-s légiharcot tolunk aztán bekapcsoljuk a kvantum meghajtást és arrébb ugrunk két bolygónyit..
Meg kell nézni, hogy csinálták pl. BF2/PS2-ben. Ott sem az arcbamászós dogfight volt a fő harcmód, voltak hosszú távú fegyverek is amiknek a használata skillt igényelt de megadták a futurisztikus érzést is.
Rakéták már vannak, ráadásul többféle is, ez jó jel. Gimbalnak meg kéne automatikus célkövetés bizonyos távon belül, hogy a hajót csak kb kelljen célra tartani a jelenlegi 1-2 pixel helyett. Ehhez persze a megfelelő hátrányok kapcsolódnának, nagyobb fogyasztás/EM és hősugárzás, kisebb fegyver méret, stb.
A lényeg, hogy ha párszáz méterről akarok gépágyúval lövöldözni repülő célokra, akkor ott az IL2
Szerintem hagyják meg a fixed fegyvereket de legyen AI vezérelt cucc is, hogy mindenki megtalálja azt, ami neki tetszik.
Aztán sok sikert a balancoláshozwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz TESCO-Zsömle #40140 üzenetére
Az is jó a nagyobb hajókra, de a kicsikre meg jó lenne auto gimbal. Mondjuk van egy 50 pixel átmérőjű kör, és ha abba beleviszed a célkeresztet akkor automatikusan ráhúzza a fegyvert a kijelölt célra.
Meg ha már bele tudok rakni egy NPC-t a turretbe, akkor ennyi erővel a hajó számítógépe is irányíthatná akár.
A lényeg, hogy a lehetőség benne legyen, és a realizmus szintje legyen konzisztens a játékon belül.
Ami jelenleg hiányzik nekem, az egy "weapons officer" pozíció, aki kezeli a célkövető és fegyverrendszereket.
Erről még nem hallottam a nagyobb hajók kapcsán, de értelmesebb lenne mint pár ember által kezelt turret. Célpontok befogása/követése, fegyverek/lőszer kalibrálása a célpontnak megfelelően, fegyverek kezelése (elsütés/töltés/hűtés). Számomra ez sokkal érdekesebbnek hangzik, mint ülni egy ágyúban órákon át és nyomni a gombot.Persze itt is lehetne választani, vagy egy ember kezel egy elég összetett és koncentrációt igénylő rendszert, vagy 4-5 ember egy faék egyszerűségű eszközt
Láttam már olyan légiharcot játékban (atmoszférában) ahol 100+ jármű volt. Jól hangzik, de a valóság nem volt szép, pillanatok alatt káoszba és ütközésekbe fordult az egész.
Ha itt is ilyen kaliberű űrcsatákat akarnak, amit remélek, akkor a közelharcon kívül kell más hatékony harcmód is.[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz TESCO-Zsömle #40142 üzenetére
Nem az a baj, hogy nem realisztikus, nem is akarnám, hogy az legyen.
A baj az, hogy bizonyos helyzetekben a full realizmusra próbál törekedni, pl. g-erők, repülés modell, 0-g környezet megvalósítása, légzsilipek. Más helyzetekben meg olyannyira elrugaszkodik a valóságtól, hogy már 60 éve (a mi valós időnk szerint!) elavult megoldásokat használ.
Ezt hívják a konzisztencia hiányánakÉn személy szerint élvezem a realizmust (bizonyos szintig) egy játékban, ezért lenne jó ha lehetne választani itt is. Ha épp nincs kedvem joyt ragadni és seggretapadós üldözést játszani, akkor automatára kapcsolom a fegyvereket, ha meg a skillemet akarom csiszolgatni akkor manuál mód.
Így mindenki megtalálja a számítását, több lehetőséget ad a játék, több ember fog vele játszani.
Szerény véleményem szerint átlagon semmi szükség skillre, ha valaki ki akar lógni az átlagból akár bajnoki szinten is, oda hozza a skilljét. De aki leül naponta 1-2 órát kicsit játszani, attól azért nem kéne elvárni, hogy szuper űrpilóta legyen. Tudom, mocskos casualok, de hardcore repszimesekből nem lehet eltartani egy mmo-t.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Menthirist #40213 üzenetére
Nem hétvége, egy egész hét!
És vajon miért pont egy Starfarer kép van a twitter üzenetben, ami a free fly-t bejelenti?www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40225 üzenetére
Coop vanduul swarm jó gyakorlást és kapsz REC-et is. Amikor összejön kb 25k, akkor bérelj egy Super Hornetet, szereld fel ballisztikus fegyverekkel és mehet a pvp.
Ha egérrel nyomod akkor gimbal és lead pip, ha joystick akkor fixed mód és lag pip. Amúgy meg decuple, circle strafe és találd el az ellenséget úgy, hogy közben ő ne találjon el téged
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40227 üzenetére
Ha VS-be el tudod találni az npc-ket, akkor valszeg a ping a probléma. Elvileg a lag pip még pontosabb is pedig, mint a lead.
Az meg, hogy téged hamar kinyírnak.. talán van még mit fejleszteni a repülésen
Próbálj mindig egyszerre két irányba strafelni, folyamatosan változtatni a tolóerőt, magyarul repülj kiszámíthatatlan módon, akkor nehezebben fognak eltalálni.Ha meg nagyon nem megy akkor fogd rá te is a lag switches cheaterekre, mostanában az a trend
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
Gladius, Gladiator, Super Hornet és Retaliator Bomber vásárolható.
Aurora LN, Super Hornet és Mustang Delta pedig ingyen kipróbálható.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Drenadar #40285 üzenetére
Az már ki van találva, hogy mi a szándék. Az meg majd kiderül, hogy a végleges játékban hogy lesz megvalósítva.
Nem látok lehetőséget durva visszaélésre, gondolom ha kilogolsz akkor a hajód nem azonnal tűnik el így harc elől nem lehet majd menekülni. Ha ágy nélkül logolsz ki akkor a hajód sebezhető lesz, amíg "haza" nem ér. Ez utóbbi véletlen disconnectnél probléma lehet, amúgy csak kényelmetlen. Lehet, hogy az ágy annyira fontos felszerelés lesz emiatt, mint a fegyver.
Esetleg ha harcolsz valakivel és nagyon szeretnél győzni, akkor ledosolhatod a netről szegényt és tiéd a zsákmány
Az a biztos, hogy a játékosok által birtokolható hajók nem maradnak játékban, ha a tulajdonos kilép. A brutál nagy hajók (Bengal meg hasonlók) viszont mindig játékban lesznek, tehát folyamatosan őrizni kell annak, aki meg akarja tartani.
Olvastam olyat is, hogy ha kilépsz (ággyal vagy anélkül) és npc legénységed van, akkor ők veszik át a hajót és mennek vele a legközelebbi biztonságos kikötőbe. Ez nem lenne túl szerencsés szerintem, viszont nem is találtam erről hivatalos infót, szóval csak találgatás is lehet.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
Kerbal Space Program 1.1 holnapig olcsóbb Steamen.
Aki próbálta, tényleg jobban fut az új engine verzió meg a 64bit miatt mint az előzőek?www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz #45997568 #40301 üzenetére
A "kis" bányászhajó azért annyira nem is kicsi
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
-
maskimx
őstag
válasz 77.PX_Drebil #40354 üzenetére
ha most megveszek mindent, lehet, hogy hamar céltalanná válik majd a játék
Ezzel a résszel egyetértek. Viszont könnyen elképzelhető olyan ember is, akinek nem a hajók megszerzése a játékban a cél, hanem a valami más és a hajókra csak mint eszköz tekint.
Másrészt meg nem hajókat veszünk hanem a fejlesztést támogatjuk, a hajó csak extra. Legalább is a családnak ezt kell mondani ha majd hiányolják a kaját az asztalról
Aki meg egy vagyont rákölt a játékra annak kedves egészségére. Ennél sokkal értelmetlenebb dolgokra is kidobnak sokan milliókat, akkor már inkább egy nagyon ígéretes játék fejlesztésére menjen a lóvé, mint mondjuk színarany vécékagyló vásárlásra.
Persze nem is lennénk magyarok, ha nem azt néznénk, hogy a másiknak mennyivel nagyobb. Kiváncsi vagyok, hogy ez a mentalitás mennyire fogja majd befolyásolni a hazai orgok játékbeli sikerét..
Vajon mennyi idő telik el a megjelenéstől, míg egy jól beépült kém lelép valakinek a nehezen megszerzett flottájával?www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz 77.PX_Drebil #40358 üzenetére
Biztos elég, hiszen már van alap PU. Illetve eddig csak U van, majd 2.4-től belerakják a P-t is.
Az viszont biztos, hogy olyan játékot amit Roberts megálmodott, nem lehet "rongyos" száz millából kihozni.Még ha eltekintünk attól, hogy valószínűleg lehetne jobban menedzselni az anyagiakat mint ahogy eddig tették, akkor is rengeteg pénzbe fog kerülni az igazi SC-t összehozni.
Hirtelen itt találtam egy rövid összefoglalót MMO fejlesztési költségekről. Az SC (tervezett) kaliberét figyelembe véve 2-300 millió se lenne túl sok.
És még bele lehet számolni az S42-t is, ami elvileg egy AAA single player játék lesz, szal oda is csorogtak komoly milliók. De legalább Gary Oldmantől meg Mark Hamiltől kapjuk majd a küldetéseketwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Coyote05 #40384 üzenetére
A hajókat nem lehet megjelenés után megvenni igazi pénzzel, a játékbeli pénzt (UEC) viszont igen.
Lesz egy napi vásárlás limit, és egy általános limit is, ezek határozzák majd meg, hogy mennyi UEC-et tudsz venni igazi pénzzel.Valóban kicsit p2w szaga van, de attól, hogy több/nagyobb hajód van, még nem leszel jobb pilóta.
Azt csak gyakorlással lehet elérni, az pedig megfizethetetlen. Minden másra ott az UECwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz TESCO-Zsömle #40398 üzenetére
A p2w meghatározása attól függ, hogy te hogy definiálod a győzelmet. Ha valakinek az a győzelem, hogy vegyen egy kvázi kukásautót játékbeli pénzért, te pedig megveszed igazi pénzért, akkor az ő szempontjából a játék p2w.
Ha pedig van sok igazi pénzed viszont kevés időd, akkor mondjuk felbérelhetsz egy zsoldos hadsereget, hogy helyetted nyomja a pvp-t, és amikor kinyírtak mindenkit akkor kitűzzék a Tesco-Zsömlés zászlót a te nevedben
A lényeg, hogy egy sandbox mmo-ban mindenkinek mást jelent a győzelem, ezért nem lehet egyszerűen eldönteni, hogy pontosan hol is húzódik a határ, ami után már p2w a játék.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz TESCO-Zsömle #40404 üzenetére
Felőlem egész nyugodtan vehetsz akármit, engem személy szerint az se zavarna, ha hivatalosan is p2w lenne a játék
Mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy a p2w szubjektív fogalom. Civil/iparos pályán pedig miért ne lenne győzelem? Ha én szeretnék lenni a legnépszerűbb utasszállító pilóta, vagy a leggazdagabb bányász, vagy a legismertebb felfedező, és elérem a célom, akkor győztem.
A lényeg az, hogy mindenki magának határozza meg, hogy mi a győzelem, mivel a játék lehetőséget ad erre.
Ezért lehet, hogy valakinek p2w lesz a játék, másoknak viszont nem. De ez nem attól függ, hogy valaki katona-e vagy sem, hanem hogy milyen célokat tűz ki maga elé.www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz ThePoweR #40415 üzenetére
Hiába lesz fullos hornetje, ha nem fektette bele az időt, akkor nem fogja tudni hatékonyan repülni.
Te meg a csicska hajóddal lehet, hogy az univerzum legjobb vadászpilótája vagy és körberöhögöd a hornetjét mielőtt darabokra lövöd, mert annyira jó vagy.Ha viszont a gazdag gyerek jó pilóta és te nem vagy az, akkor mindegy, hogy milyen hajója van, úgy sem fogod legyőzni.
Arról nem is beszélve, hogy a reputation rendszer miatt remélhetőleg nem lesz annyira egyszerű pvpben széttrollkodni másokat.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz bladex73 #40435 üzenetére
Például olyanok, mint a javító robotok a Cry-Astro állomásokon? Vagy takarító robotok, amikről itt tesznek említést?
Esetleg bányász robot, mint ez?Kérdés, hogy szerinted mi a robot? Ha egy roomba szerű szoba porszívó az, akkor valószínűleg lesznek robotok. De ha intelligens terminátorokat akarsz harcba küldeni, akkor sajnos csalódni fogsz.
www.tacticalgamer.com
-
-
maskimx
őstag
válasz telapobacsi #40464 üzenetére
Már most is lehet egyedi chatszobákat létrehozni ahova meghívhatod a barátaidat, tehát a technológia megvan hozzá, hogy legyen külön org chat.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Wanderer89 #40484 üzenetére
Sabre (jelenleg) mozgékonyabb, mint a Super Hornet, de cserébe nem annyira masszív. A pajzsa ugyan jobb, de ha az lemerül akkor kevésbé bírja a sebzést. Négy darab S3-as fegyvert lehet rá rakni, ami azért elég durva, az SH-nak viszont van ágyúja amibe embert/npc tudsz ültetni.
A Sabre valóban erősebb mint a Ghost, de az SH meg olyan mint az A10, hihetetlen mennyiségű sebzést elbír. Ellövik a hajód nagy részét, de amíg a fülke megvan addig nincs gond
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz bladex73 #40547 üzenetére
Jópofa ez a lista, tetszik, hogy könnyen lehet vizualizálni a flottát.
Viszont van vele egy elég komoly probléma; mi lesz, ha valaki vesz még egy Hull-E -t?Érdekelne az is, hogy mi a hivatalos HUNS álláspont a választás eddigi eredményéről?
Szerintetek normális az, hogy manapság már olyanokat is a törvényhozás közelébe engednek?
Vajon tényleg van ennyi idióta aki rá szavazott, vagy csak azért sikerült bekerülnie, mert valakinek a valakije?Továbbá jó lenne látni egy táblázatot a bálnavadász hajók legénységi tervezetéről, valamint a szigonypuskák kiosztásának módjáról. Legalább is feltételezem, hogy az utóbbiból lesz mindenkinek céges, és nem a sajátját kell használnia.
jöhetne már a 2.4
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Diopapa #40565 üzenetére
Érdekes elmélet, én azt hittem, hogy minden live verziónál csak simán +1-et hozzáadnak.
Gondolom ezt a 2.0.0-ás patchnél vezették be, amit ezek szerint 1.12-nek kellett volna hívni.Esetleg egy hivatalos linket dobhatnál erről, érdekelne, hogy a CIG milyen elgondolás alapján szeretné forradalmasítani a verzió számozást.
Vajon a 2.5 patch notes-ba lesz olyan, hogy "verziószámot megnöveltük, hiszen május van"?
Ha mához két évre megjelenne a végleges játék, akkor az lesz a 4.5.0?www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz 77.PX_Drebil #40587 üzenetére
Leköveti, közelről. De ha már 1-2km-re van tőle akkor kevésbé.
Ha meg annyira közel van a támadó, hogy simán követi a forgást, akkor már nagy a bajwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz 77.PX_Drebil #40589 üzenetére
Az biztos, hogy egy teherhajó hátrányban lesz egy vadásszal szemben. Viszont az kérdéses, hogy az ágyú is olyan lomha lesz mint amilyennek a hajónak kéne lennie.
Aztán ott van az automatikus célkövetés lehetősége isA másik érdekes kérdés az átszállás (boarding). Ha a kalózok elkezdenek átlebegni a hajójukról EVA módban, akkor a célnak elég csak egy kicsit elmozdulnia bármelyik irányban, hogy a támadók soha ne érjék el. Legalább is remélem, hogy a személyes EVA hajtóműnél azért gyorsabb lesz bármelyik nagy teherhajó
Vagy rendesen be kell dokkolniuk, vagy valahogy rátapadni a burkolatra és lyukat vágni, vagy valahogy kiiktatni a cél összes manőverező hajtóművét.
Szerintem egy sikeres kalóztámadás csak akkor fog működni, ha a kalózok nagy túlerővel érkeznek és az áldozatnak két választást adnak; teljes együttműködés vagy biztos halál. Ha a két fél nagyjából egyforma erővel rendelkezik akkor van értelme harcolni, a végeredményt a skill fogja eldönteni.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Menthirist #40601 üzenetére
Bizony, nem állítólag, hanem hivatalosan megerősítve.
Ez az Evocati csapat, ők kapják meg elsőnek a teszt verziót, cserébe elég komoly NDA-t kellett aláírniuk az igazi nevükkel.
Talán jövő héten megkapják a hagyományos teszterek, aztán meg mi halandók iswww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Nathan Boggs #40605 üzenetére
Ez nem csak egy méretes mentőkabin?
Vagy volt valami az átszállásról is?Bár van rajta két dokkoló port, de hogy lehet irányítani?
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Nathan Boggs #40608 üzenetére
Akkor valamit benéztek, itt escape pod van.
Persze lehetne drop podként is használni, de az meg a katonák földre juttatására van, nem átszállásra.De nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogják megvalósítani az átszállás mechanikáját.
Konkrétan hogy jutsz át egyik hajóról a másikra, és hogy jutsz be a hajóba, ha már ott vagy?rupsz: amire te gondolsz, az a dropship. A pod egy nem (vagy csak minimálisan) irányított "doboz", amit kilőnek, de inkább csak leejtenek, a cél fölött.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz #45997568 #40611 üzenetére
Szóval odasunnyog a hajó, aztán a bátor harcosok meg átéváznak? A gyanútlan pilóta meg mondjuk tüsszent egyet, véletlenül meglöki kicsit a sticket, és lesz a burkolaton szép kalózos matricagyűjtemény
A cuppanós-vágós már jobban hangzik.
Vajon lesz szimulálva nyomáskülönbség? Ha igen akkor csak futtában lehet majd integetni a benti legénységnek miközben sietősen távoznak a lyukon át.Nathan Boggs: tényleg, az Argo akár dropship is lehet, a videón is van alatta egy ilyen drop/escape pod szerű cucc.
[ Szerkesztve ]
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
Spoiler Alert!
2.4 PTU patch notesállítólag
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz telapobacsi #40631 üzenetére
Azzal ne törődj, mindig hostnak mutat. Csak válaszd ki a játékmódot és a pályát, aztán nyomj a launch gombra.
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz 77.PX_Drebil #40661 üzenetére
Tényleg érdekes, hogy egy szigeten élő nép által használt nyelvben több kifejezés is van különböző vízen végzett tevékenységekre
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
A Voice Attack-ot használja valaki?
Már eddig is szemeztem vele, de a tegnapi AtV után jobban utánanéztem és nagyon hasznosnak tűnik.Amikor először láttam a játék keybindig menüjét akkor jutott eszembe, hogy kéne növesztenem még pár tucat ujjat a kezeimre, akkor talán hatékonyan tudnék kezelni mindent.
A hang irányítás megoldaná ezt a problémát, és gondolom ha jól állítom be a parancsokat, akkor nem is vesztek vele olyan sok időt.Meg így lehetőség van (harcon kívül persze) hátradőlni egy hideg sörrel a kézben, és csak magyarázni a hajónak, hogy mit csináljon. El is kezdtem tanítani a windowsos beszédfelismerést, már csak egy Aeryn Sun voicepack kéne és biztos nem lennének unalmasak a hosszú felfedező utak
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Nathan Boggs #40744 üzenetére
Jól néz ki, bejön ez a mechanikus/robotos kinézet.
Legalább is remélem, hogy meghagyják ilyennek.
Már csak egy olyan rakodó robotakármi kéne, mint amilyenbe Ripley harcolt az Alien királynővel és teljes lenne a képwww.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Diopapa #40798 üzenetére
Ha nem lenne bugos, akkor nem a PTU-ra menne, ez a lényege az egésznek.
A most meghívottak nagy részének lövése sincs a tesztelésről meg a bug reportolásról, csak az új contentet akarják minél hamarabb látni.Pont ezért jött létre az evocati, mivel az emberek 90%-a pocsék alpha teszter. Az a 100(?) eltökélt és türelmes ember szó szerint aranyat ér CIG-nek. Lényegében kaptak egy QA csapatot, akinek egyrészt személyes érdeke a játék javítása, másrészt még ők fizetnek a cégnek, hogy nekik dolgozhassanak
Meg talán a többi embert is motiválja kicsit, hogy ha jó teszterek akkor talán bekerülnek a szuper elit avokádó csapatba.Első ránézésre ez a fórum nekem értelmes emberek gyűjtőhelyének tűnt, ezért őszintén csodálkozok, amikor megy a panaszkodás a bugok miatt.
Kellett nektek a transzparens fejlesztés meg folyamatos alpha hozzáférés, ez ilyen lesz a végéig.tldr:
-sok a bug mert mindent látunk: megy a sírás mert nem lehet játszani alpha teszt helyett
-nda ptu, hogy a publikus kevésbé legyen bugos: megy a sírás mert nem transzparens
-www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz Diopapa #40800 üzenetére
Értem én. Az alpha tesztelés viszont ilyen, nem szórakoztató, nem érdekes, nem mindig logikus és legkevésbé sem egy játszható termék.
Az, hogy ez nem mindenkinek egyértelmű egy kicsit a fejlesztők (de minimum a marketing csapat) hibája is. Nemcsak hagyják, hogy a nép csorgassa a nyálát a hajókra, hanem még bátorítják is őket, ami érthető, hiszen kell a lóvé.
Csak egy kicsit fordítva ültek a lóra, a hajóknak a logika szerint valahol a lista alján lenne a helyük, amikor már az összes többi rendszer kész van. Nem úgy mint most, hogy lassan már csak a pékeknek nincs még személyes hajójuk, miközben senkinek lövése sincs arról, hogy hogyan kell kenyeret sütni.Szóval legyetek szívesek bátran és hatékony kitartással harcolni a bugokkal, hogy a live-on nekünk már ne kelljen, és játszhassunk a gyönyörű hajóinkkal alpha tesztelés helyett
www.tacticalgamer.com
-
maskimx
őstag
válasz nortsen #40801 üzenetére
Remélem legalább a ptu-sok között volt egy pár.
Én az elején még szépen néztem pár naponta az issue councilt, és amit tudtam reprodukálni ahhoz hozzászóltam. Aztán hamar rájöttem, hogy sem türelmem, sem időm nincs hozzá.
Én a játékért fizettem nekik pénzt, nem pedig azért, hogy az ő munkájukat végezzem el helyettük.Mondjuk kioszthatnának pár Idrist a leghatékonyabb tesztelők között, akkor mindjárt máshogy nézne ki az egész
www.tacticalgamer.com
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen