- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#93754368
törölt tag
Nemrég készültem el vele: Kraz-256 remake
Csak a gépem kicsit gyenge, ezért minimum grafikán van és ilyen a kép.http://www.kephost.com/images/2015/07/28/2015-07-27_00010.jpg
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1184 üzenetére
Igen, én csináltam, vagyis raktam rá. Van még pár képem ha érdekel titeket. A Kraz a kedvencem ezért főleg azzal tolom. Csináltam egy "Kraz csomagot" amiben egyenlőre öt régi Kraz van és hozzá többféle szállítmány, pótkocsi és kiegészítők. Persze akadnak még itt-ott hibák Küldök egy képet. A fotó erejéig mindent max-ra vettem a gépen (plusz egy kis kontár Photoshop), de ezt sajnos nem bírja huzamosan a notebook-om.
-
#93754368
törölt tag
Van pár járgány amin van tolólap, a modok között találtok ilyet. Nekem eddig bevált a (mindig ugyanazon a kitaposott ösvényen haladás). Megpróbáltam markolóval helyretenni az utakat, de nem vált be.
Akkor, szállítsunk egy kis "trutyit" : [link]
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Az első saját típusom. Még sok munka van vele, de már tesztelem. Festés, finomhangolás, kiegészítők, rakományok stb. készítése még nem kész teljesen. Tudom hogy, ilyen típus nemlétezik (én alkottam meg) de egyszerűen jött az ihlet és meg kellett csinálnom. Nem láttam ebből még négytengelyest. Itt a hiánypótlás. Ha teljesen elkészül jó lenne ha mások is tesztelnék az esetleges hibák kijavítása végett és az észrevételek is érdekelnének.
Kraz-256-S 8x8 Special : [Kép]
-
#93754368
törölt tag
A zil nevű fájlt (mert most ezen van az Oshkosh) egyszerűen nevezd át arra ami éppen neked kell. Tehát amelyik játékbeli járgány helyére akarod a tiédet. Ennyi az egész.
Majd el felejtettem. A mod-nál a classes/trucks mappában találod ami neked kell.
uaz
zil
kraz
ural
kamaz
maz
maz2[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1210 üzenetére
A váz "szerkesztését" [3ds Max] segítségével csinálom. Az egyéb "kódokat" Notepad++ progival érdemes készíteni mert jobb és átláthatóbb. Aztán még egy kis Adobe Photoshop no meg ezekhez a progikhoz a megfelelő plugin-ek. Na meg jókora türelem, idő és azért sok-sok káronkodás is amikor valami komolyabb problémába ütközöl.
Most itt tartok:
7db cserélhető abroncskészlet.
Választható jobb-bal vagy mindkét oldali légszűrők.
Gondolkozom a pótkerekek cserélhetőségén is amik javítópontokat adnának
Választható jobb-bal vagy mindkét oldali kipufogó. (lehet lesz még egy szett hozzá)
Választható kabinvédő. (még egy szettet akarok majd hozzá)
Segédváz felszerelhetősége a megfelelő szerelvényekhez.
Kétoldali felszerelhető plusz 25-25l-es tartalék üzemanyag kannák. (több nem kell mert két hatalmas üzemanyag tank van magán a gépen. Az így is 470l-es üzemanyag megtoldható 50l tartalékkal.)
4db különböző "puttony", 2db pótkocsi, 3 féle rakomány (ez még bővül majd)
Kabinfények "villogók" (ezen is gondolkodom még)Valószínűleg lesz még antenna is, de sok dolog jár még a fejemben.
Ha van kedvetek és ötletetek a tervezés bármelyik szakaszába várom a tippeket.
A felhasználók mindig jobb dolgokat tudnak kitalálni mint az alkotók. -
#93754368
törölt tag
Köszönöm.
Egyébként nem vagyok akkora tudor, én is nemrég kezdtem ezzel foglalkozni, mármint a játék modolásával.
Lassan a rabjává válok, többet foglalkozom ezzel mint a játékkal.Azon gondolkodtam egy Zil hogyan festene hasonló vázzal??
A térkép készítés is érdekelne, van is ötletem, de azzal egyenlőre bajban vagyok, még egyáltalán nem vágom.
-
#93754368
törölt tag
Ha esetleg van valakinek kedve tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1223 üzenetére
Akkor a Maz egy igazi Terminátor lett.
Több mindent terveztem a KrAZ felépítésénél, de már így is kicsomagolva majdnem 300MB. Fura lett a középső tengely elhelyezkedése miatt, már értem miért nincs a valóságban ilyen típus.
Köszönöm a teszteket, én nem tudok mindent kipróbálni. A jármű sérülését és egyéb effekteket például nem látom, bele is halna a gépem, így is plusz asztali ventivel kell hűtenem nehogy felforrjon a kis noti. Ráadásul nem az enyém a gép hanem páromé, de ő nem használja (finoman fogalmazva igazi nő a számítógéphez) így hallgatólagosan is az én "fennhatóságom alá" került.
Nagyon hiányzik a régi i7-em.
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1226 üzenetére
Érdekesen alakul nálad a gép árnyéka és a fülke üvege sem átlátszó. Jönnek a hibák sorra, ezért jó ha többen tesztelnek valamit. Mindenki más verzióval nyomja a játékot? Esetleg az eredeti és a tört verzió közötti különbség ilyen hibákat produkál?
Kicsit lazítás ként elkezdtem megint a rég félbehagyott teljesítmények elérését a játékban.
Azt írja: Teljesíts egy pályát úgy, hogy minden járművel kevesebb mint 20 métert mész egyszemélyes játékban.
Ezt hogy?
-
#93754368
törölt tag
Azok az enyhe Szibériai fagyok.
-
#93754368
törölt tag
válasz Pityi-Palkó #1240 üzenetére
Én is csak azt tudom tanácsolni mint az előttem szólók. Meg kell venni az eredetit, azzal nincs gond. Tudom könnyű mondani, de én is úgy szereztem meg hogy, havonta félretettem 500-1000Ft.-ot erre a célra, éppen mikor mennyit tudtam.
-
#93754368
törölt tag
Egy Orosz oldalon találtam, de leltem hozzá letöltést: KaZ 4540
Ezt a típust főleg a mezőgazdaságban használják, viszont az életben jó terepképességei vannak. Kíváncsi vagyok mit tud a játékban.bza1980 Én is már szinte csak ezzel nyomom pedig nálad jóval idősebb vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1256 üzenetére
Szóval itt a Maz daru 3Ds Max-ban. Az a sok kis "tölcsérszerű" dolog amit látsz a dinamikáért felelősek. Ez igaz szinte mindenre a játékban autókra, kiegészítőkre, tereptárgyakra stb. Logikusan gondolkodva (bár lehet én rosszul gondolkodom) a Havok fizika ami a játékot hajtja egyenlő 3Ds Max fizika. Ugyan is ezek az alap dolgok amik meghatározzák mindennek a fizikáját és amit állítgattok az xml fájlokban az csak egy nagyon apró része a dolgoknak. Én nem töltöttem le semmilyen Havok fizikai kiegészítést a 3Ds Max-hoz tehát ez az ő alap beépített fizikai tudása és a játék is ezt használja. Ha egy is hiányzik ami egy adott dologért felelős, akkor hiába írod át xml fájlban például a rugózás keménységét vagy a fülke mozgását és egyebekét, nem fog működni. Ezeknek a dinamikai csontoknak a legapróbb megváltoztatása is hasonló eredménnyel jár illetve az adott jármű vagy kiegészítő stb. működésképtelenségéhez vagy "összeomlásához" vezet. A daruval már én is próbálkoztam, kisebbre akartam venni hogy, a többi jármű is használhassa, de ez egy egyetlen "testé" gyúrt dolog aminek a megváltoztatása még meghaladja az én tudásomat. A kicsinyítés sikerült, de működésképtelen lett. Szóval nem egyszerű és jó lenne ebben a kérdésben azon a szinten mozogni amikor perfekt módon tudja kezelni az ember. Rajta vagyok, minden nap foglalkozok a 3Ds Max tudásom fejlesztésével, de ez így autodidakta módon eléggé lassú folyamat, hiába olvasol utána mégis magadnak kell rájönnöd szinte mindenre.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1274 üzenetére
Például a KrAZ a daruval de akár másik járgányon is jó ötlet lenne, ha megtudnám oldani.
Úgy a 8x8-as KrAZ elkészítése óta 4 egyéb tervezetet kellett feladnom valamilyen egyenlőre megoldhatatlan probléma miatt, pedig vannak ötleteim. Például a betonkeverőt vagyis mixer puttonyt is tervbe vettem ott is van a 8x8-as KrAZ-on csak az xml fájlban letiltottam.
<!--<AddonSockets>
<subframe />
<mixer Offset="(-1.1; 0.0; 0)" />
</AddonSockets>-->Csak a sor elejéről törölni kell a <!-- részt és a sor végéről a --> részt és működik.
Szóval szerettem volna ha egy igazi működőképes mixer lett volna, de nem tudtam megoldani. Most jelent meg egy Orosz oldalon egy Kamaz 6520-as működő mixer puttonnyal és plusz meg is töltheted betonnal. Erről lecsúsztam.
Innen letöltheted ha érdekel: Kamaz 6520 mixer
A tuning? Nézd, én nem akarlak megsérteni, de az efféle tuningok engem nem hoznak lázba. Én jobb szeretem ha van köze a dolognak a valósághoz. Ettől persze aki ezt szereti hát ezt szereti, szíve joga. Nincs ezzel gond.
-
-
#93754368
törölt tag
Éjjel csak a tablet volt nálam így nem tudtam kipróbálni a dolgot. Szóval a helyes pozíció valahol itt van. Sajnos nálam ahogy megpróbálom feltenni a pótkocsit azonnal kiakad a játék és csak a gépem teljes újraindításával tudok életet lehelni a notiba. Megpróbáltam kétszer is mindig ugyanaz az eredmény. Biztosan a noti nem bírja, nem hinném hogy, programhiba. Hallani a jellegzetes kattanást amikor jól csatlakozik a pótkocsi, de aztán kiakad, így erről nem tudok képet készíteni.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Nem akarok belekötni, de a játék az alábbi helyre települ :
Programfájlok (86)/Steam/steamapps/common/Spintires
Ide a Media mappába rakjuk a modokat is.
Amit leírtál ott tárolja a program a konfig beállításokat, textures, mesh, shader cache-t stb.
Abban igazad van, ha valami beragad a játékban vagy hiba észlelhető érdemes itt körülnézni és törölni a megfelelő helyről a megfelelő dolgokat, nem kell az egész játékot újrarakni.
-
#93754368
törölt tag
Esetleg valaki próbálkozott már itt map készítéssel?? Jól jönne némi segítség ezzel kapcsolatosan. Az elmentett próba map-ok valamiért nem akarnak működni. Addig nem állok neki egy teljes térképnek amíg egy egyszerű vackot sem tudok beizzítani.
-
#93754368
törölt tag
válasz Musicking #1292 üzenetére
2014.12.03-as a szerkesztő de van egy újabb is a 2015.07.22 bétához de az meg el sem indul egyenlőre. Továbbá level convert stb. Azt hiszem mindent beszereztem. Még a legacy-ra visszalőve is próbáltam, de valami nem stimmel. Valamin átsiklok az tuti, csak nem tudom min.
-
#93754368
törölt tag
Sziasztok!
Rég jártam erre. Lekötött a tervezés és kivitelezés több dologban is. Volt ami félkészen az elvetendő tervek közé került és van amik készülőben. Most itt egy újabb négytengelyes szösszenet tőlem. Bár a festésre már nemigazán volt/van türelmem és annyi tervem van hogy, bele kavarodtam néhány dologba a szóban forgó járműnél is. Aki akarja majd úgy is átfesti és ad még hozzá ezt-azt. Mindenesetre én sem vagyok tévedhetetlen ezért hibák mindig adódnak, azért a dolog használható. Épp tesztfázisban vagyok vele. Pár képet megosztok most veletek is, ha érdekel valakit.
-
#93754368
törölt tag
Tessék: MAZ-515P 8x8
-
#93754368
törölt tag
-
#93754368
törölt tag
válasz nadezsolt #1318 üzenetére
A fekete szélvédőnél valószínűleg nálad még a régi kódsor a nyerő, próbáld meg átírni.
A meshes/trucks/gaz5212.XML-t nyisd meg az általad használt progival, amivel manipulálni szoktál.
Szóval keresd meg ezt a két sort:<Material
Mesh="glass256"
AlbedoMap="trucks/kraz_glass__d_a.tga"
Type="shiny"
Blending="alpha"
/><Material
Mesh="steklo, lobove, sklo, sklofar"
AlbedoMap="trucks/ural_glass__d_a.tga"
SpecularMap="trucks/ural_glass__s_d.tga"
Type="shiny"
Blending="alpha"
/>Írd át őket erre:
<Material
Mesh="glass256"
AlbedoMap="trucks/kraz_glass__d_a.tga"
Glossiness="shiny"
Transparent="true"
Blending="alpha"
/><Material
Mesh="steklo, lobove, sklo, sklofar"
AlbedoMap="trucks/ural_glass__d_a.tga"
SpecularMap="trucks/ural_glass__s_d.tga"
Glossiness="shiny"
Transparent="true"
Blending="alpha"
/>Elvileg így jónak kellene lennie.
Nem hiszem hogy, a még régebbi kellene vagy az jó lenne ugyanis az már eléggé régi kód (2013).
Persze át is küldhetném a javított fájl példányát, de ha magad keresed meg és írod át úgy jobban megmarad benned.
Én sem szeretek elméletben tanulni dolgokat a gyakorlat sokkal jobban megmarad, jobban megértem a működését.Eléggé "elrugaszkodott érdekes" változtatásokat eszközölsz a járgányokon.
Az is érdekes mennyien kedvelik ezt a 8x8-as KrAZ-t főleg az Oroszok körében, akikkel megosztottam.
Bár ők nem eszközölnek hasonló változtatásokat, viszont rendkívül produktívak, nehéz lépést tartani velük.
Legtöbbet mostanában náluk leledzem és próbálok Google fordítóval eszmét cserélgetni velük.
Náluk vannak olyanok akik ha csinálnak egy járművet azt csak pénzért adják oda a közösségnek, de legtöbbjük normális.A kerekek méretváltoztatásával még nem foglalkoztam, így ebben egyenlőre nem tudok neked mit mondani, de majd utánanézek.
A fényszórók.
Ügye vannak az alap meghatározások amiről a program tudja mihez rendelje.
HeadLight: Az első fényszórók, ezen belül is a módosítók: BlueStreak és HeadLightRay
FogSignal: A ködfényszórók
MarkerSignal: Hejzetjelzők
RedSignal: Hátsó hejzetjelzők
ReverseSignal: Tolatólámpák
StopSignal: FéklámpákEzeket az alábbi sorokkal szokták beállítani, bár ezt te már szerintem megtaláltad.
Offset="(3.0; 0.6; 0.0)"
Direction="(1.0; -0.2; 0)"
DirectionAngle="100"
Color="g(253; 240; 226) x 8"
InnerCone="40"
OuterCone="80"
AttenEnd="4"Itt lehet játszani a színekkel, mérettel és egyéb beállításokkal.
Ha kihagytam valamit a fenti felsorolásokból vagy rosszul írtam, valaki biztosan kijavít majd. -
#93754368
törölt tag
-
#93754368
törölt tag
Szörnyűek lettek a hangok! A Kamaz turbója borzasztó idegesítő. Nem győzöm kicserélni vagy helyettesíteni ezeket a fájlokat. Az embert azonnal likvidáltam a játékból. Egy autós játékban az utolsó dolog amire kíváncsi vagyok az a pilóta. Minek??? Adtak munkát rendesen, javítgatni amit elcsesztek. A többiről nem is beszélve.
-
#93754368
törölt tag
válasz peti500tc #1334 üzenetére
Persze jó a turbó hang, csak nem ilyen tré amit belepakoltak a játékba.
A Kirovets 700-nak semmi haszna, ugyanúgy mint az Uaz-nak. Főleg hogy, gyárilag semmi másra nem szánták mint jármű mentésre. Azért csinálhattak volna hozzá értelmes kiegészítőket is. Na de nem gond, kis munkával majd pótolom magamnak ezt is és a régebbi modokat is. Azért ha egy játékkészítő figyelemmel kísérné milyen modok kerülnek ki az adott játékhoz, akkor azért le lehetne vonni a következtetéseket mire is lenne szükségük a játékosoknak. Maradjunk annyiban hogy, a hang "ráncfelvarrás" nem jött össze neki.
Alexey barátom is kifejezte némi nemtetszését bizonyos dolgokban, pedig ő Orosz. -
#93754368
törölt tag
Na ja. Én meg már mióta a javításokkal küzdök, mással meg nem haladok emiatt. Mélyebben kellet belenyúlnom mint reméltem, de még van pár dolog ami nem tetszik az új verzióban. Lassan körvonalazódik hogy, úgy működjön a játék ahogy nekem megfelel. Néhány régebbi részt át kellett emelnem vagy írnom az előző verzió állományaiból és így megfelelő lett. Mint már említettem főleg a hangok bántották a fülemet. A két váltás között hallható borzalom különösen nem hagyott nyugodni. A további hangokat csak némileg finomítani kellett, itt-ott egy kis hangerő emelés vagy csökkentés volt a megoldás. Bizonyos esetekben egyes hangok elnyomnak másokat ezzel előidézve zavaró, idegesítő hatásokat, hosszútávon akár fejfájást, rosszullétet is okozva. Fülessel játszóknál mint én különösen.
-
#93754368
törölt tag
Nos skacok, Pavel "tesó" besértődött, törölt az ismerősei közül.
Lehet a Google fordító hibája, de azért annyira keményen nem fogalmaztam neki és amit írtam azt sok-sok mosolygós arcocska kíséretében írtam.
Csak azt írtam hogy, ha lehet a jövőben ami nem romlott el azt ne javítsd.
Durva voltam????
Na mindegy, majd meg békél, talán.
Nem gondoltam hogy, ennyire nem bírja a "finom" kritikát a 28 évével.
Kaptam én is rendesen a KrAZ 8x8 miatt az Oroszoktól, de többnyire a nagy része pozitív volt.
Sőt lett segítségem Alexey barátom személyében, én csinálom a járgány alapjait ő meg a festést, hangokat és egyéb változtatásokat, na meg ő osztja meg a megfelelő helyeken.
Szóval az utómunkálatok miatt őt lehet szidni.
Egyébként meg már a korom miatt is szinte immunis vagyok a negatív kritikákra, sőt ha jobban odafigyel az ember még tanulhat is belőle.
Nem biztos hogy, rosszat akar az aki csesztet vagy megmondja az igazat. -
#93754368
törölt tag
Nem vagyok én akkora ász, sőt csak egy kis próbálkozó. Amikor megcsináltam a KrAZ 8x8-at akkor elég nagy sikere lett az Orosz oldalakon, bár megjegyzem ekkor ezt még nem tudtam és nem is én raktam fel oda a későbbiekben hanem Alexey. Ez volt életem első gépe amit csináltam a játékhoz, ez nem is volt olyan rég. Persze hemzseg a hibáktól. Igazából saját magamnak készítettem aztán megosztottam itt az oldalon tesztelésre, de hogy hogyan került az Oroszok kezére azt nem tudom. Biztos a KGB volt. Szóval bejött nekik és engem meg elvarázsolt a modolás, ezért regisztráltam egy Orosz oldalon mert láttam hogy, ők nem kicsiben nyomják és lehetne tanulni tőlük. Felraktam pár képet a KrAZ-ról meg közben készült a MAZ 8x8 is és arról is. Aztán elkezdtünk írogatni, kicsit nehéz megérteni egymást, de azért nem lehetetlen. Utána páran bejelöltek és rájöttek én csináltam a KrAZ-t és szépen beindultak a dolgok. Alexey bevállalta a MAZ utómunkálatait bár sok hibát nem javított ki, szerintem ekkor nemértettük meg eléggé egymást vagy csak lusta volt. Aztán megláttam Pavel Zagrebelny nevét a kapcsolatok között, nosza egy próbát megér gondoltam. Írtam neki pár sort és bejelöltem, kicsit később elfogadta. Gondold el Pavel visszajelölt, el sem akartam hinni. Igazából több levélcsere nem volt köztünk ezután, de nem is akartam zavarni egyenlőre. Szóval a dolgok mennek a maguk útján. Azért az elkeserítő hogy, senki sem jött rá a KrAZ-nál hogyan is kell használni a billencsen a köveket, mert én feltöltésre szántam. Tudod kátyúk betömése, folyókon való átkelés előtt meder töltés stb. A youtube megosztón érdemes megnézni Karabash74 arcát amikor felpakolja a köveket és úgy véli ennyi a funkciója annak a kis kőhalomnak. Pedig ő a legnagyobb teszter és mégsem. Szóval a titok annyi hogy, felpakolsz és utána azonnal le is rakod az árut és kőeső indul az égből a platóra megtöltve azt. Ezek után már elviheted és leöntheted bárhová feltöltésként vagy csak egyszerűen hogy, útba legyen. Persze hacsak Alexey nem babrált bele valamit. Tehát a többi meg jött magától. A játék "kódját" nem olyan nehéz kisilabizálni csak idő kell hozzá meg türelem és akkor már bátran változtathatsz ezt-azt benne. Szóval úgy alakítod ahogy szeretnéd, de a fejlesztés nem az én dolgom. Én csak saját részre nyúlok bele és saját ízlésemnek megfelelően alakítom azt amit eddig megértettem belőle. Meguntam hogy, azzal játsszak amit adnak és várjak hogy, kijavítsák az esetleges hibákat. Az új verzióban sok minden nem tetszik, ezért nekiálltam a saját ízlésemnek megfelelően alakítani. Néha kizárásos vagy csak egyszerűen próba szerencse alapon csinálok ezt-azt és ha van valamilyen változás, akkor máris megértettem egy valamihez kapcsolódó folyamatot. Csak idő kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Jönnek már a térképek az új verzióhoz. [link]
-
#93754368
törölt tag
válasz Waresz79 #1364 üzenetére
Mondtam hogy sz.r az egész.
A difin tudsz változtatni, keresd meg az adott jármű nevével fémjelzett fájlban az alábbi sorokat:
<TruckData
BackSteerSpeed="0.05"
DiffLockType="Always"
EngineStartDelay="0.6"
FuelCapacity="450"
SteerResponsiveness="0.1"
SteerSpeed="0.02"
>A DiffLockType sornál az Always-t írd át erre false és máris ki be kapcsolhatod a difit.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Csak tippelek, de szerintem a kitűzők miatt kell online nyomni és ezért nem engedi offline módban.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Akkor nem szóltam.
Igazából én mindig be vagyok jelentkezve, ezért csak tippelek ilyen ügyekben.[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Na, megkérdeztem Pavelt a dologról és itt a válasza.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Készítik már a hasznosítható változatot.
-
#93754368
törölt tag
KrAZ B18
-
#93754368
törölt tag
-
#93754368
törölt tag
A rövid rönkpótkocsié:
<AddonSockets>
<Socket Names="UralCartTrailer" Offset="(-3.012; 0.942; 0)" />
</AddonSockets>A hosszú rönkpótkocsié:
<AddonSockets>
<Socket Names="KrazCartTrailer" Offset="(-3.012; 0.942; 0)" />
</AddonSockets>A zárójelben lévő számok változtatásával betudod lőni a pótkocsi pontos pozícióját ha rossz helyen lenne.
[ Szerkesztve ]