Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zaparozset

    tag

    válasz hoolio010 #4048 üzenetére

    Szia!
    Gyakorlati tapasztalatot írok le kereskedőként.
    Vaio FW szériás készüléket vásároltak, majd hozták vissza 1-2 hét elteltével, hogy törött (lötyögött) a bekapcsoló gombját. Elküldtük szervizbe, az általad is hívott telefonszámon. A készülékért kijött a futár, elvitte a gépet, majd visszahozta. A vásárló nevében jártunk el és azt gondolom nem kértünk különleges bánásmódot, mivel tudtuk, hogy nem a mi hibánk volt.
    A készüléket térítésmentesen megjavították. Ezen mi is nagyon meglepődtünk és nem is kérdeztünk semmit :D
    Megoldás még az lehet, ha nincs más út és még nem regisztrálták a gépedet a call centerben akkor valaki ismerőssel, családtaggal felhívnám őket, hogy nem tölt a gép és kiküldetném. Ha így is pénzbe kerül akkor úgy is értesítenek (erről nincsen tapasztalat, de én ezt tartanám reálisnak).

    A csatolt képen látható, hogy miről is van szó.
    Üdv

    [ Szerkesztve ]

    Sz.F.P.

Új hozzászólás Aktív témák