- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
A típushiba valójában nem típus hiba csak kevés a hozzáértő szerelő.
Több megoldást is láttam már.
- Egyik a gyujtáselosztó körbeburkolása. (vízszigetelés.)
- Másik a gumi ó gyűrű alkalmazása ami tökéletesebb és egyszerűbb.
- Harmadik az alsó felső gyujtáselosztó ház cseréje, jó minőségűre, amiben gyárilag van ó
gyűrűA világításra is van megoldás. Ki kell cserélni a relét ami a világítást vezérli egy 94-es évjáratuéra.
780.- ba kerül.
Valamint ha ez nem oldja meg akkor mint azt előttem már mondták, a bajuszkapcsolót kell kicserélni, mivel szétkopott.A harmadik kérdésedre csak azt tudom mondani ez nem a hirdetés topik, de a Tecsóban én láttam olyat amit be lehet szerelni igaz ez Nem gyári és 2300.- került
Renault power
-
rob210
nagyúr
Szerintem veszel egy elemes órát és beteszed a műszerfalra oda ahova akarod, van hely elég rendesen, meg szögletes is a kicsikie műszerfala szóval nem nehéz felfogatni.:-D
Egyébbként a feszültség stabilizátorral van valami gáz.
Azt annó nekem is cserélték, de azt én is szervízben csináltattam, mert azt már nem mertem beválalni.Jah és ha egy ellenállással fixre kötöd a magnót akkor ezek a hibák megszűnnek.
Veszel egy biztosíték lengőajzatot beleteszel egy biztit rákötöd a pozitív szálra és megoldódott a dolog.
onnantól úgy fékezel ahogy akarsz.Renault power
-
paragraf85
csendes tag
Nálam a motor fordulatszáma esik le fékezéskor (benyomott kuplunggal) amíg hideg a motor, gondolom a feszültség is esik ilyenkor ... tehát tulajdonképpen az én kocsim is hasonlót produkál fékezéskor. Bár a jelenséget tényleg csak hideg motornál észleltem. Ha már bemelegedett, akkor már teljesen okés minden.
-
-
rob210
nagyúr
Helló.
Na kezdjük a részletekkel.
Gyújtógyertya -- Nem a gyertya rossz bele, hanem a karburátorodon kéne állítani ugyanis sok benzint kap a kocsi.Nem kell drágább benzin jó beállítás kell.
Ajtóbefagyás.
A zárszerkezeted fagy be vagy az ajtó fagy hozzá a kéder gumihoz?
Kéder guminál szilikon kenőccsel be kell kenni szilikonzsírnak is hívják.Zár esetén javaslom a tömítetlenség megszüntetését, mert ha valahol vizet kap csak akkor tud befagyni. Utána pedig a WD40 et javaslom mert vízkiszorító hatása van és nagyon jól ken, így nem fog tudni befagyni.
De a vizet ki kell deríteni honnan kapja mert hiába fújod be a WD40 et egy idő után kimossa.Renault power
-
rob210
nagyúr
Inkább toltad volna el azt az 500métert.
Azzal gondolom tisztában vagy, hogy taccsra tetted a motort.
Kenés nélkül a következőket tetted tönkre.
Hengerfal, dugattyúk, ami biztos és ezen felül még ki tudja.
Az olajfogyásod növekedése ennek köszönhető.
A füstölés ennek köszönhető.
A kormolódás ennek köszönhető.
Hiszen ha az olaj feljut az égéstérbe az nem egészséges.
Menj el egy károsanyag kibocsátás mérésre, majd fogsz csodát látni.Nem erőtlen egyébként egy kicsit a kocsi?
Mert hogy komoly kompresszióvesztést okozott az az 500méter abban biztos vagyok.
Ha akarsz rá költeni akkor javaslom a hengerfej leszedését és gyűrűzés szelepezés, sokkal komfortosabb lesz a kocsi.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Ha nagyon hamar kormolódik a gyertya, akkor sajna megtette a hatását az olajnyomás nélküli
menet. Az elégetett olaj miatt kormol ha a keverék rendben a karbin. Szerintem az olajlehuzó gyűrű nem teljesiti rendeltetésszerű feledatát és átereszti az olajat.Szerintem méress kompressziót és képben leszel a motor állapotáról. Ha kis értéket kapsz, tölts 1 deciolajat minden hengerbe és imételtesd meg a mérést, ha növekszik a nyomás akkor a motort fel kell ujitani, ha változatlan az érték, akkor a hengerfejet, ugyanis ebben az esetben a szelepek égtek be.
-
rob210
nagyúr
Ha egy ventillátor nem hűti le akkor kettő sem fogja.
Annak a ventinek ha ahogy írod manuális kapcsolója van és felkapcsolod nem szabad, hogy felmenjen a vízhőfok forrpontig.
Ahogy bekapcsolod 2-3 percen belül hülnie-kell.
Nincs valami dugulás a rendszeredben?
Vízpumpa megfelelően dolgozik?
Nem hengerfejes véletlen a kocsi?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello.
Mikori kiadás az autó?
A 1992eseken volt az egyben-hütőrácsnélküli pléh maszk. NA abban voltak is gondok nyáron, viszont cserébe télen fütött.
Ha nem ez a gond akkor már csak 2 dolog maradt.
1. Rendbe kell szedni azt a ventillátort, egy jo állapotu használtat keress, az utángyártott annyira jó, ho kitölti a régi alkatrész helyét , kell 1 hőgomba is, fölösleges kapcsolóra tenni.
2. meg kell lógatni a vizpumpát. ha van egy kis holtjátéka a tengelyének( persze a szij nélkül), akkor csere. Ez elég nagyban befolyásolja a favoritok hütését.
Nekem 6X kellet vizet cserélnem mire kimostam a rozsdát a rendszerből(előző tulaj nyáron tiszta vizzel járt). De megérte