Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wallace 234

    őstag

    válasz anrab #154645 üzenetére

    Milyen garancia jegyet kaptál a tv-hez? Be van regisztrálva a Samsunghoz a tv? Regisztráció jelzi ha szürke import és akkor valóban nincs Samsung garancia. Más kérdés, hogy EU-s garanciát is el kéne fogadni, bár ez itthon nem nagyon akar menni..

  • Rick4

    félisten

    válasz anrab #154645 üzenetére

    A szerviznek nem kell nézegetnie semmit, eu-s garancia van több éve, nekik csak a csereigazolást kellett volna kiállítaniuk.
    Anno volt olyan termék, amit német mediamarktban vettem, a szegedi mediamarktban probléma nélkül intézték a garis dolgait, a Canon is ismeri az európai garancia fogalmát...

    Samsung mosógéppel jártam így, a samsung b@ziskodott, hogy miért nincs kitöltve a samsungos garijegy.
    Asszony mondja, 2021 óta törvényi szabályzás, hogy elektronikus garijegy is elfogadott, csak a tartalmi elemeknek kell megfelelni, nem követelhetik az általuk kiadott papírt, ami a lezárt zsugorfólián belül található, hiszen ahhoz valakinek egy raktárban fel kellene bontani a fóliát, és rá kellene írnia a gari kezdetét, a gari kezdete viszont az a nap, amikor én átveszem a terméket. Ha 4 napig nem vagyok itthon, és az 5. napon veszem át, onnan indul, hogy tudhatná a raktárban bárki, mi lesz napok múlva? De nekik akkor is kell. Oké, pá.
    Felhívta az emagot, igen, ismerik a samsung hozzáállását, kérésre ki is töltik a garijegyet, de intéznek ők is mindent, egy pöttiyntés a weboldalunkon a problémás terméknél. Jöttek, elvitték, a termék + a szállítás árát is visszaadták, pedig utóbit nem lettek volna kötelesek, és több más termékkel is volt így, 10%-ig korrekten jártak el.

    Szóval beszélj az emaggal nyugodtan.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák