- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
borovi
aktív tag
Egy elégedetlen játékos (bocsi a gugli fordításért, én se értettem meg mindent):
"Csernobylit heves szar. Nos, nem tudják, hogyan kell nyílt világú játékokat készíteni. Ez egy nyomorult szánalmas paródia. 20 percet nézi a vágott jelenetet, 1 percet a sínek mentén vezetnek. Miért vannak kiemelve a falak mögötti tárgyak? Azonnal eltűnik a vágy, hogy megkeresse őket. Minden forgatókönyvben van. Ezek nem kapcsolható nyilak és iránytű. A nyeréshez nyomja meg az "X" gombot. Mi volt a fő különbség a stalkerben? Az NPC -k mindig véletlenszerűen jelentek meg. Vagyis egy hely újratöltésekor és betöltésekor mindig megjelentek a különböző számok, és a tárgyak mindig véletlenszerűen jelentek meg a holttestekben vagy a rejtekhelyeken. És itt már előre kiemelik, és mindig ugyanazok. És nem mehetsz ahova akarsz. Vagyis a helyek és házak feltárásának vágya lehetetlen és eltűnik."
Ez is egy vélemény.