- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beaumont
aktív tag
válasz borsodika #905 üzenetére
Az igaz, de ügyfélszolgálatban ezerszer jobbak.
A xiaomi ügyfélszolgálatától (UK) mai napig várom a választ az első ultrával kapcsolatban, hogy mi lehet a hiba (ez volt laza 3 hónapja). Mikor a beszélgetés végén visszakérdeztem kapok választ? Persze, elküldjük a megfelelő osztálynak kivizsgáljuk ect. Kiváncsi vagyok mi lesz ha esetleg gariztatni kell majd (remélem nem)..."Te mondd, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb!"